PDA

View Full Version : Helllluuuupppp


LRR
28-04-2005, 18:20
Voor de technici:

Hoe krijg ik mijn remtrommels los van mijn Caddy 2 (bwjr 2001). Heb de centrale moer eraf, het schroefje uit de trommel, de handremkabels zo los mogelijk..................en nog blijven die k*t dingen hangen of zo.


Wie helpt mij even verder ????????


bvd

Grtz.................. LRR

bobby-digital
28-04-2005, 18:22
flinke hamer werkt altijd, ff goed kijken waarop die blijft hangen

LRR
28-04-2005, 19:05
flinke hamer werkt altijd, ff goed kijken waarop die blijft hangen


Heb ik geprobeerd maarten, zelfs met de handmoker blijft ie nog steken. En je kunt niet zien waar die blijft hangen. de beide gedeeltes van de trommel steken aan elkaar voorbij.


thanx anyway

Grtz................. LRR

bobby-digital
28-04-2005, 19:09
hmm das kut, ben je misschien nog iets vergeten los te draaien?? (gebeurt mij vaak namelijk...)

Crosne
28-04-2005, 19:22
bij de golf 2 zit er een palletje, die moet je naar boven duwen, daarmee ontspant de handel, misschien dat het ook voor de caddy zo is. Dus met een schroevendraaier, door het gat van de wielmoeren een pal naar boven duwen

succes

niels_g60-power
28-04-2005, 21:23
Vaak is gewoon ff klooien en wriken om hem over de slijt rand in de trommel te krijgen.

Duzz ff goed kijken en dan een beetje klooien, meestal met staan met een hamer en een schroevendraaien der tussen komen ze der meestal wel af.

Succes ermeej!

LRR
29-04-2005, 15:24
bij de golf 2 zit er een palletje, die moet je naar boven duwen, daarmee ontspant de handel, misschien dat het ook voor de caddy zo is. Dus met een schroevendraaier, door het gat van de wielmoeren een pal naar boven duwen

succes


He techneut :biggrin: :biggrin: ,

Dit is dus ook het geval bij een Caddy heb ik net begrepen van mijn monteur !!!

Bedankt voor de info...................nu moet het nog gebeuren :eek: :eek: :eek:

Grtz............... LRR

LRR
30-04-2005, 17:05
Nou heb vanmorgen de trommel dus los gehad. Ik had btw het advies gekregen van de plaatselijke VW-dealer om de remmerij te "laten" vervangen.

Nou bleek dat de remvoeringen helemaal nog niet af te zijn :confused: :confused: :confused:

Ik heb dus alle moeite voor niks gedaan, maar ben er technisch gezien wel weer wat wijzer van geworden.

Bedankt voor de info mannen, en wat mij betreft mag er een slotje op !!!!


Grtz............ LRR