PDA

View Full Version : Kever of Variant


manijack
01-05-2005, 20:39
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij een moeilijke keuze. :confused:
Ik heb een naar mijn mening mooie variant maar ook een mooie kever met vouwdak. Ik heb maar een garage, dus helaas MOET er 1 weg.
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen. :(
Dus moet ik de kever houden dan kies je voor kever, en als je vindt dat ik de variant moet houden kies je de variant.

Alvast bedankt allemaal,

Jack.




(mocht er iemand zijn die een mooie spijlbus wilt ruilen tegen de variant dan houd ik mij altijd aanbevolen natuurlijk :biggrin: )

johangolf1
01-05-2005, 20:51
hey die variant zie ik wel eens rijden in delfgauw...
laatst toen ik bij Tatoo martin was toen kwam je daar aanrijden (banden service van velzen denk)
mooie wagen...

hajee
01-05-2005, 20:59
eh...moeilijk.. grotere garage bouwen???

baseknot
01-05-2005, 21:11
vette kever ik heb dus gekozen voor de kever

evilnyntje
01-05-2005, 21:12
Ik zeg variant :)

user-x
01-05-2005, 21:16
Ik zou heel het boeltje inruilen voor een Omega!

Domme vragen, domme antwoorden... ;)

manijack
01-05-2005, 21:22
Ik zou heel het boeltje inruilen voor een Omega!

Domme vragen, domme antwoorden... ;)

hahahahahaha
Nee echt geen Omega meer, dat kost alleen maar geld.

Bussie komt zo
01-05-2005, 21:27
Variant houden, kevers zijn er zat.

hajee
01-05-2005, 21:32
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3711
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3712
tja . als een grotere garage geen goede optie is..
dan hield ik de variant, maar die kever is ook echt erg mooi(luxeprobleem dus)

René
01-05-2005, 21:38
hmm...

en de staat van beide auto`s? ik zou in dit geval de auto kiezen die in de beste staat verkeerd....

zijn ze gelijk... dan...tja..
lastig....vind ze allebei errug mooi

berendd
01-05-2005, 21:40
die variant is echt hot!!!

kevertjes zijn er idd zat hoewel dit wel eene schone is

volksaddiction
01-05-2005, 21:55
Zou een plekkie voor 1 van de 2 erbij zoeken om te stallen !
Ze zijn allebei super !
Maaruhh, die kever ging toch naar je zwager ofzo ?

danielle
01-05-2005, 23:08
ik zou echt zoeken naar een plekkie om 1 van de 2 te stallen... ik zou het wel weten hoor!!! Beiden HOUDEN!!!!

the hanz
02-05-2005, 06:15
inderdaad een stalling zoeken voor eentje of als het echt niet anders kan de variant houden.....

Airtime
02-05-2005, 07:46
Vind ik ook wel een goeie, stalling erbij zoeken. Ze zijn allebei te mooi om weg te doen.

(Mocht het zover moeten komen, zou ik (uit praktisch oogpunt) de variant houden, anders moet je je naam op ut forum ook weer aanpassen... :wink: )

Rico
02-05-2005, 08:16
Tja, moeilijke beslissing.

Aan de ene kant vind ik de kever gewoon een mooiere auto dan de variant, aan de andere kant, voor de bijzonderheidwaarde, er rijden meer kevers rond dan variants.

Toch blijf ik bij de Kever, die is ook bekender bij het grote publiek en vele hebben daar toch een associatie bij.

Nadat ik gestemd had, bleek ik toch bij de minderheid te horen.

Succes met je keuze!

Gert
02-05-2005, 08:54
hmm...

en de staat van beide auto`s? ik zou in dit geval de auto kiezen die in de beste staat verkeerd....

zijn ze gelijk... dan...tja..
lastig....vind ze allebei errug mooi


Ik ga maar eens aan je postcount morrelen denk ik : whats ur point ? ;)

manijack
02-05-2005, 10:07
Zou een plekkie voor 1 van de 2 erbij zoeken om te stallen !
Ze zijn allebei super !
Maaruhh, die kever ging toch naar je zwager ofzo ?

Dat was wel de bedoeling maar die zit even op zwart zaad....

Niels - AirMighty.com
02-05-2005, 10:41
Dik luxe probleem hier...
Beide houden natuurlijk! Daar krijg je anders echt wel spijt van!
Ze zien er echt super uit man... :D
Gewoon een HOK zoeken om een van de twee in te stallen natuurlijk.

manijack
02-05-2005, 10:55
Dik luxe probleem hier...
Beide houden natuurlijk! Daar krijg je anders echt wel spijt van!
Ze zien er echt super uit man... :D
Gewoon een HOK zoeken om een van de twee in te stallen natuurlijk.

Stallen is helaas geen optie, er moet helaas ook wat cash vrij gemaakt worden. Stallen had geen probleem geweest omdat m'n broer een kas heeft en daar altijd wel een plekje is.
Het probleem bij stallen is bij mij ook altijd dat ik alleen nog maar in de luchtkoeler die bij mij thuis staat rijd en de andere een beteje vergeet.
Ik moet dus helaas kiezen en tot nog toe, aan jullie reacties te zien, wordt dat de variant. :p

volksaddiction
02-05-2005, 15:33
Ik moet dus helaas kiezen en tot nog toe, aan jullie reacties te zien, wordt dat de variant. :p
Ach, de kever zou in eerste instantie toch weg gaan (wel naar een bekende) maar die zou weggaan, ik zou het lekker bij die keuze houden !
(en de rat wegdoen ipv de kever?? :rolleyes: )

manijack
02-05-2005, 15:52
Ach, de kever zou in eerste instantie toch weg gaan (wel naar een bekende) maar die zou weggaan, ik zou het lekker bij die keuze houden !
(en de rat wegdoen ipv de kever?? :rolleyes: )

Ik denk ook dat de kever weggaat, alleen het is wel een auto met grote emotionele waarde. Ik heb hem destijds zelf uit duitsland gehaald en zo gemaakt zoals hij nu is. De variant heb ik bijna klaar gekregen dus daar heb ik op het moment nog niet zoveel mee. De variant is wel een stuk aparter en het rijdt wat vlotter allemaal.
De "rat" houd ik er lekker bij, daar kan ik lekker goedkoop woon werk verkeer mee doen en dat is toch ook wel lekker. Bovendien krijg ik daar ook wel reacties mee, goede en slechte. Sommige mensen vinden hem erg leuk en liggen helemaal in een deuk als ze hem zien, andere willen me zo snel mogelijk voorbij omdat ze bang zijn dat hij ieder moment in elkaar kan storten. :D

Rico
02-05-2005, 16:54
Succes met je Variant!

kom hem showen op Airmere!

johangolf1
02-05-2005, 20:48
als je je kever weg doet zou je dan de gegevens en eventuele prijs en bezichtiggingsplek willen mailen naar alacardelft@hotmail.com
mijn werkgever heeft interesse in een nette mooie kever...

manijack
02-05-2005, 21:07
als je je kever weg doet zou je dan de gegevens en eventuele prijs en bezichtiggingsplek willen mailen naar alacardelft@hotmail.com
mijn werkgever heeft interesse in een nette mooie kever...

Als je hem wilt zien dan moet je morgenavond naar de ACN in zevenhuizen komen, daar staat hij dan.

krukab
02-05-2005, 21:18
Variant houden natuurlijk !!! :mad: (en ik die dacht dat domme vragen niet meer bestonden :tongue: )

Kevers zijn er genoeg,ook al heb je er een emotionele binding mee ... een mooie '69 variant
vindt je niet gauw meer .. jammer dat je er nu nog -helaas- weinig mee hebt .. komt misschien
nog wel,als je ziet hoe uniek zo'n variant eigenlijk is.
1969 was nl. hét jaar voor de type3 fans ... oud model neus/uiterlijk,maar toch al de "moderne"
IRS achterwielophanging :biggrin:

user-x
02-05-2005, 21:54
En als je dat roofrack van die kevert sloopt, passen ze dan niet boven (op) elkaar???

wr@k experimenteert ook met dergelijke flat-storage-constructies... :D

Beetlefreak
04-05-2005, 06:34
Heb net wat foto's van de 3e ACN (http://www.volksaddiction.nl/acn%20mei%202005/acn0305.htm) bekeken maar als ik jou was zou ik toch proberen om stalling
voor de ene te zoeken zodat je ze beide kunt houden!
Zijn beide SUPER-wagens!! :eek: De kever is je eigen werk, dus idd emotionele waarde.
Variant is in superkleur en uiterlijk, ook jammer om te laten gaan!

Wat skywokker zegt, doe wat je zelf vindt/wilt! En daar kan niemand hier wat over zeggen :)
Kun je ook niet in 2 of 3 dagen beslissen lijkt me.

Airtime
04-05-2005, 07:51
Ik heb gisteren op de acn ook allebei je auto's gezien... Ik begrijp nu je dilemma. Ik sluit me volledig bij Bietulfriek aan: Wat een SUPER-auto's allebei! :cool:

Ik heb gisterenmiddag nog op de variant gestemd, maar nu weet ik het niet meer :rolleyes: Sterkte met de moeilijke keuze!

manijack
04-05-2005, 15:10
Het is erg moeilijk geweest maar ik ga toch de kever de deur uit doen. :redface: Hij was in principe al verkocht maar dat ging op het laatste moment niet door. Ook denk ik dat ik, zoals krukkie al zei, nog een beetje binding moet krijgen met de variant. De kever ligt ook iets makkelijker in de markt dus die zal wellicht wat sneller weg zijn. Ik had ze graag allebei gehouden maar een beetje extra cash is ook wel erg prettig. :biggrin:
Wel gaan de 40mm dell's nog van de kever af om in de toekomst op de variant te belanden. Deze gaat nu al als een banaan maar als ik nu ook nog eens 2 40mm dell's op de 2L type 4 zet gaat hij helemaal denk ik. :biggrin:
Of iemand moet een goed bod doen inc. dell's zodat ik andere kan kopen.

Iig iedereen heel erg bedankt voor jullie stem het heeft me erg geholpen :)

Airtime
04-05-2005, 15:13
Okee. Je kan zowiezo geen verkeerde keuze maken!