PDA

View Full Version : inteireur golf 3 reinigen waarmee?


Michel B4
29-05-2005, 19:44
ik ben dus van plan om een dezer dagen mijn interieur te reinigen en de gedachte is met een gehuurde stoomcleaner.
is dit oke voor de bekleding en kussens? of is er een andere metode om dat te doen?
het interieur moet weer fris en schoon worden dus een spuitbusje is niet meer te doen,teminste die heb ik wel es voor een vlek gebruikt maar nu wil ik echt mijn hele interieur eruit halen en goed reinigen.
zo ook met het tapijt van de golf zelf...

Christiaan
29-05-2005, 21:41
stoomcleaner zal goed werken. Heb vab de week een kleine stoomcleanert gekocht bij de praxis, voor me bankstel in de kamer, en dat word echt super schoon!

(ding bij de praxis kost 20 euri :D, wat kost huren :p )

johangolf1
29-05-2005, 21:48
stoomcleaner is heel erg goed en zeker als je er een fles diadeem bekledings reiniger bij koopt dan krijg je bijna alles schoon doe ik op de zaak ook altijd...

Melvin
29-05-2005, 21:52
@chris: werkt ie bij jou wel? zo'n klein waterkoker achtig ding is het ofniet? heb die ook ooit eens gehaald, gelijk terug gebracht want hielp niks :S

Christiaan
30-05-2005, 08:56
@chris: werkt ie bij jou wel? zo'n klein waterkoker achtig ding is het ofniet? heb die ook ooit eens gehaald, gelijk terug gebracht want hielp niks :S
Jep, alleen kan er niet zoveel stoom mee gemaakt worden, dus als je een stuk gedaan hebt, moet je ff wachten totdat er weer opnieuw stoom gemaakt is. Gaat niet zo snel, maar werkt super!

Golfzilla
31-05-2005, 09:59
met een stoomcleaner heb ik mijn interieur ook gedaan toen ik deze via marktplaats heb gekocht, word ie echt NIEUW van onvoorstelbaar!!!!!!!!!!!! ook een sopje met azijn erin doet wonderen (dit is geen onzin !!!!!!!!!) daarmee gaan ook de nare geurtjes en vlekken eruit als die erin zitten:D:D:D (blijft geen azijn lucht achter btw)

bugs
07-06-2005, 11:39
vanish oxi action of hoe het ook precies heet... werkt perfect en tast de stof niet aan!
ook heb ik van mensen gehoord dat quick and brite erg goed spul is.

DaL0
07-06-2005, 11:49
quick and brite liet bij mij witte vlekken achter, vond het niks. Ben toen nog eens met die vanish aan de slag gegaan enne ben hier erg over tespreken.

Michel B4
07-06-2005, 17:19
oke dan,zal dat ook es gaan bekijken.

Pedaalemmer
22-06-2005, 13:43
Ik ben met een stoomreiniger aan de gang geweest maar ben nog niet tevreden...zijn er nog huistuin en keuken middeltjes waarmee je het goed kan insoppen?

vwjopie
22-06-2005, 14:02
probeer om aan diadeem bekledings reiniger te komen dat vind ik echt super spullie...
ik haalde het altijd bij vis en de haas (sloop bedrijf) in wateringen maar zou zo gauw niet weten waar je het via de officiele manier kan kopen zeg maar...

Pedaalemmer
22-06-2005, 15:03
kheb net een grote fles vanish gehaald en ben daarmee begonnen. kheb 1 stoel al gedaan die staat nu te drogen zodra ik kan zien of het daadwerkelijk meer gtoed dan kwaad heeft gedaan dan doe ik de andere stoel en achterbank er ook mee.

Stoom cleaner heeft wel wonderen verricht op de deurpanelen die zien er weer uit als nieuw!

Pedaalemmer
22-06-2005, 16:53
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4633&stc=1

bij de kruitvat gehaald

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4634&stc=1

drogend resultaat

:D

Dennis@polo86c.nl
22-06-2005, 19:50
Heb voor 5,50 euro een simpele stoomreiniger van ebay.nl geplukt.
Geen topkwaliteit, maar met het resultaat was ik best tevreden. Je kunt het ook prima gebruiken om bijv deurrubbers mee schoon te maken.
Ik wil toch wel gaan kijken naar een wat groter exemplaar, van Kärcher oid..

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4639&stc=1

Pedaalemmer
22-06-2005, 21:58
zo`n simpele stoomcleaner is goed voor oppervlakkige vlekken

interieur wat ik had aangeschaft was stoffig en gebruikt ik wilde de nieuwstaat weer terug dus tuinslang erop en vanish erin, met als resultaat een goed geurend en vlekkeloos resultaat net als de reclame :D:D

vwpower
17-07-2005, 19:41
Die oxi action werkt perfect heb laatst ook interieur schoongemaakt met dat spul als nieuw het werkt zelfs perfect om de binnenkant van de velgen mee te reinigen al dat aangekoekte remslijpsel! Super spul