PDA

View Full Version : Golf 2/golf 4 onderdelen en Forge/pipecross


palla
26-03-2013, 13:59
Beste forumers. Omtrent mijn project heb ik een aantal dingen aangeschaft die weg kunnen.

-Stuurhuis audi tt quattro/golf 4. Compleet met leidingen100 euro
-Subframe audi tt quattro met de draagarm links nieuw en alleen gemonteerd. 210 (draagarm was 135 nieuw)
-Achteras golf 2 GTI compleet met schijven, leidingen, remschijven en remklauwen. Alleen de achterremkabels zijn afgeknipt en de leidingen vanaf de rembekrachtiger naar voren. De leidingen van de remklauw naar de rembekrachtiger zitten er wel gewoon nog op. 90 euro
-Ophanging van een achterdiff van een audi tt quattro. 50 euro
-Audi tt stoelen en achterbank in het zwart leer met airbags en stoelverwarming voor. 500 euro
-Forge motorsport diverter valve 007 met afstelset 75 euro
-Forge motorsport intake pipe voor 1.8 20VT k03/k03s 115 euro
-Pipecross droog inlegfilter 1.8 20vt 30 euro
-Compleet 1.8 20vt blok(agu) met kabelboom en std. ecu. Zonder turbo en versnellingsbak. kmstand 160.000 700 euro

Blok kan ook weg met de filter en intake pipe en diverter valve. Heb nog wel de originele Intercooler aansluiting etc voor op de turbo. Dus een turbo en intercooler is je blok compleet. Dan alleen nog een bak en koppeling

-Origineel 2 massa vliegwiel met drukgroep en koppeling 240mm Bieden

-Nog een hoop delen van een golf IV gti Vragen
-4 deuren en achterklep van een een golf IV GTI in de kleur lc9z(black magic) Er zitten geen deuken en, alleen door het vervoeren lakschade gekomen helaas 100 euro voor alles
-Deurpanelen golf IV gti 5 deurs 75 euro voor alle 4
-Ruiten etc en raammechanischme heb ik ook nog. 25 per motor of 50 euro compleet met mechanishe, plaat waar het opzit en raam
Deuren kunnen ook compleet gemaakt worden. Dan geef ik alles los erbij. Scharnieren zitten nog op de deuren. Liefste doe ik dit dan maken we een mooi prijsje.

Prijzen zijn vraagprijzen, iedereen is vrij om te bieden wat hij of zei wilt! Staat er iets tussen wat je nog zou willen hebben van een golf iv vraag het dan hier of pb.

Foto's op aanvraag aub.

mvgr pascal

palla
26-03-2013, 15:58
Tevens ook een 1.3 blok compleet met 4 bak zo rijdend uit mijn auto te koop. Bied er wat leuks voor. Heb em ergens anders ook te koop staan in een ander topic. Ik hoef er niet veel voor..

palla
27-03-2013, 16:35
uppie!

Thomas
19-05-2013, 01:47
Beste

Toevallig nog een voorbumper in goede staat?

Let me know,

Mvg,

Thomas