PDA

View Full Version : Golf V Gti - Siemens S65


Golfzilla
15-06-2005, 20:56
wie heeft de nieuwe Siemens al gezien.........echt vetjes alleen beetje prijzig (dik 350,- euro) maar wel cool met GTI accenten

de phone (http://www.vw-telecom.de/)

Richard
15-06-2005, 21:32
jaja, had hem al gezien bij de introductie van de golf gti... schoonvader is een hoge meneer bij siemens...:D

Melvin
16-06-2005, 07:49
ow dus jij regelt voor ons een stel van die handys?

Golfzilla
16-06-2005, 08:48
ja wil er echt wel 1 maar niet voor de prijs die ze daar hanteren :D

sjampoo
16-06-2005, 08:54
Schnell Schnell erbij zijn: Siemens heeft deze week laten weten te stoppen met de mobiele telefoon tak..

Golfzilla
16-06-2005, 08:57
ik meen dat siemens telefonie over word genomen door een andere grote maatschappij (naam weet ik ff niet meer) maar van die gti-siementjes zijn er maar 3000 gemaakt, dus zowiezo schnell erbij zijn :D

Kevin20v
16-06-2005, 08:58
ik meen dat siemens telefonie over word genomen door een andere grote maatschappij (naam weet ik ff niet meer) maar van die gti-siementjes zijn er maar 3000 gemaakt, dus zowiezo schnell erbij zijn :D
BenQ heten ze :biggrin:

Melvin
16-06-2005, 12:46
siemens overgenomen door BenQ? is dat zo'n groot bedrijf dan?

dacht dat die eigenlijk alleen van die lullige pc accesoires maakten en dat siemens toch wel een heeel groot bedrijf was..:S

Kevin20v
16-06-2005, 13:12
siemens overgenomen door BenQ? is dat zo'n groot bedrijf dan?

dacht dat die eigenlijk alleen van die lullige pc accesoires maakten en dat siemens toch wel een heeel groot bedrijf was..:S
geloof dat benQ ook hetzelfde is als Acer/Asus tenminste die horen bij elkaar, verhaaltje klopt wel mooi zo

Acer/Asus maakt rommel, benQ ook, en dus wordt Siemens mobile ook rommel :biggrin:

kan het helaas niet meer terugvinden waar ik dit gelezen had :frown:

Pedaalemmer
16-06-2005, 13:27
siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling. Benq is geen slecht merk en acer en asus zijn ook 2 zeer gerenomeerde merken tis maar wat je rommel noemt.

René
16-06-2005, 13:29
leuk telefoontje... past er ook een roofrack op?

sjampoo
16-06-2005, 13:51
BenQ: klopt ja, die nemen de Mobiele telefoon tak over ja..

Off-topic: Asus rommel? Niet mijn ervaring. Ik schaal Asus in op nummer 1 qua moederborden; Zo'n 25 PC's onder m'n hoede, waarvan het overgrote deel probleemloos. Het zelfde overgrote deel is (toevallig?) grotendeels met Asus bord uitgerust. Maar ach: d'r zijn ook mensen die zweren bij Compaq.. (staat zwaar onderaan de ladder).

Kevin20v
16-06-2005, 13:57
siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling. Benq is geen slecht merk en acer en asus zijn ook 2 zeer gerenomeerde merken tis maar wat je rommel noemt.
tja als je 5 moederborden hebt en die branden alle 5 door op de atx moederbord stekker noem ik dat rommel :biggrin: en nee het lag niet aan de voedingen :p

Misschien ligt dat aan mijn geluk in het leven lol :biggrin: zelfde dat mijn wagen 4x gespoten moet worden voordat het nu hopelijk goed gaat :p

en laten we over de asus en acer laptops die we hier op het werk gebruiken maar helemaal niet praten :eek: en nee dat is niet de low budget serie

siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling.
lieverd ik had het ook alleen over de siemens mobile afdeling (beter lezen :rolleyes: )

heb verder zelf ook altijd siemens mobiles gehad dan voornamelijk de M series en daar altijd enigzins tevreden over geweest :)

Pedaalemmer
16-06-2005, 22:41
BenQ: klopt ja, die nemen de Mobiele telefoon tak over ja..

Off-topic: Asus rommel? Niet mijn ervaring. Ik schaal Asus in op nummer 1 qua moederborden; Zo'n 25 PC's onder m'n hoede, waarvan het overgrote deel probleemloos. Het zelfde overgrote deel is (toevallig?) grotendeels met Asus bord uitgerust. Maar ach: d'r zijn ook mensen die zweren bij Compaq.. (staat zwaar onderaan de ladder).

Asus moederbordjes worden op kantoor en thuis 9/10 keer amper op volle kracht gebruikt alleen high-end users zullen het maximale (kunnen) halen uit zo`n moederbord. dus had je MSI of chaintech of abit gehad dan hadden die je ongetwijfeld ook niet in de steek gelaten :eek:

Compaq en asus kun je niet met elkaar vergelijken aangezien compaq zelf geen moederborden maakt. Maar idd Asus staat goed bovenaan met zijn moederbordjes met intelchipsets. :)

De vergelijking acer en compaq zou wel beter gaan aangezien die beide laptops bouwen :p

@Kevintdi: wat je zei over 5 moederbordjes doorbranden dat kan je vertrouwen in een fabrikant idd goed omlaaghalen . :mad:

berendd
19-06-2005, 12:34
hoe dan ook...

het is jammer dat siemens zelf stopt met mobieltjes, de m65 die ik nu heb is de beste telefoon die ik ooit gehad heb.
dan de volgende keer maar weer een nokia...

Kevin20v
20-06-2005, 16:15
Asus moederbordjes worden op kantoor en thuis 9/10 keer amper op volle kracht gebruikt alleen high-end users zullen het maximale (kunnen) halen uit zo`n moederbord. dus had je MSI of chaintech of abit gehad dan hadden die je ongetwijfeld ook niet in de steek gelaten :eek:

Compaq en asus kun je niet met elkaar vergelijken aangezien compaq zelf geen moederborden maakt. Maar idd Asus staat goed bovenaan met zijn moederbordjes met intelchipsets. :)

De vergelijking acer en compaq zou wel beter gaan aangezien die beide laptops bouwen :p

@Kevintdi: wat je zei over 5 moederbordjes doorbranden dat kan je vertrouwen in een fabrikant idd goed omlaaghalen . :mad:
Ben het ondertussen wel gewend, mijn auto moet ook 4 keer naar de spuiterij voordat het goed is :D

Adriaan
25-06-2005, 03:04
Goed, normaal niet mijn ding om over te reageren omdat ik net als henk (forumfreak) het hele ICT gebeuren bijna afgerond heb en zat ben, maar nu moet ik even.

BenQ is een dochtermerk van ACER. BenQ zet zich in de markt als zijnde de design laptop met prestaties voor een redelijke prijs. Dit zijn dus gewoon Acer onderdelen met een BenQ stijl behuizing (zeg maar gerust geript van Apple).

Asus is een merk dat op zichzelf staat en niets te maken heeft met Acer etc. Asus is'al jaren de Koploper in de sector videokaarten en Moederborden voor PC'S. Asus is sinds 3 jaar begonnen op de Notebook markt en scheidt zich af door prijs/kwaliteit verhouding.

Dat was het. ;)