PDA

View Full Version : polo 1f rubbers


SplitBien
27-06-2005, 11:59
Wie weet waar ik nieuwe raamrubbers van een polo 1f kan krijgen????
Bij de dealer zijn ze er niet meer... Het gaat voornamelijk om de zijkant...

Groetjes Sabine

Ps. gaat om zo'n polo gebakje :D :
http://www.poloclub-bergischland.de/club/poloinfos/polomodelle/polomodelle1.jpg

Gert
27-06-2005, 12:02
Nieuwe zelfs ? Ga maar flink sparen want iedereen die een polo , Derby of Audi 50 bezit zoekt ze .
Heb nog wel een nieuw voorruitrubber liggen ergens .
Maar die valt buiten je budget als ik ervan uitga dat er ooit 150 euro voor geboden is : en ik heb m nog steeds ;)

SplitBien
27-06-2005, 12:03
hohohohoho, sinds wanneer kent gert mijn budget??

Maar goed, maakt niet uit wat ze kosten, ze moeten er nieuw komen, dus als iemand een adresje weet..... Ik hoor het graag!!!

Gert
27-06-2005, 12:06
Ik ken maar weinig mensen die dat voor een voorruitrubber betalen ...
Dus als je het deze keer zeker weet wil ik m best opzoeken ;)

SplitBien
27-06-2005, 12:11
Hoezo deze keer? Gert, ik weet niet waar je op doelt maar wees duidelijk aub, blond weet je nog? ;)
Wil eerst de zijraam rubbers hebben, die zijn het belangrijkste, voorruit en achterruit rubbers komen wel....

Michiel86c
27-06-2005, 13:14
Kijk Sjampoo eens lief aan, misschien heeft hij nog wel wat liggen. Nieuwe rubbers kun je wel vergeten. Tis idd wat Gert zegt: ik zie ze wel eens voorbijkomen op e-bay voor 150,- de stuk..

SplitBien
27-06-2005, 13:23
hmmmm das balen..... :mad:

Dennis@polo86c.nl
27-06-2005, 13:31
Goede rubbers voor polo 1 is idd moeilijk aan te komen...
Welke rubbers zoek je precies?

Om welke auto gaat het eigenlijk, waarom kennen wij die van het 86(c) register niet? :D

SplitBien
27-06-2005, 13:43
het gaat om de rubbers van alle ramen aan de zijkant, die zijn het belangrijkste!
a of b kwaliteit maakt niet uit, als het maar een rubber is die redelijk past.

het gaat om een mannila grun polo 1f'je, staat al sinds de jaren '90 ergens stil, van de 1ste eigenaresse geweest en wordt nu gerestaureerd door haar kleinzoons... 1 van haar kleinzoons woont om de hoek waar ik mijn garage heb, gozer sprak me aan omdat ik al mijn ouwe zooi voor de deur geparkeerd had, hij d8 dat ik misschien wel aan raamrubbers voor hem kon komen, wist dat ie me een moeilijke vraag stelde maar wilde toch voor hem uitzoeken hoe of wat.. Vandaar dat de prijs niet uitmaakt, ik hoef het niet te betalen!

berendd
27-06-2005, 13:54
misschien dat interauto je er aan kan helpen...

www.interauto.nl

de rubbers van mijn derby zijn aan de korte kant, maar gelukkig nog niet aan vervanging toe. zouden rubbers van een golf 1 niet passen met een beetje werk?

SplitBien
27-06-2005, 14:03
Je kan inderdaad dan beter een lange hebben! Ff een stuk inkorten en weer met lijm aan elkaar lijmen, werkt perfect!!!! Zal ff interauto mailen, mochten die wat kunnen doen horen jullie het wel!! TNX alvast!

Gert
27-06-2005, 14:08
Hoezo deze keer? Gert, ik weet niet waar je op doelt maar wees duidelijk aub, blond weet je nog? ;)
Wil eerst de zijraam rubbers hebben, die zijn het belangrijkste, voorruit en achterruit rubbers komen wel....

Klopt
Als je alles van me gekocht had wat je zei dat je zou kopen dan was ik nu miljonair .
Als hij het nog nodig heeft kan hij mij mailen ooit . Dan zoek ik het wel op ;)

SplitBien
27-06-2005, 14:26
noem je dat geld wat je voor je ovaal wilt hebben een miljoen? das ziek! :eek: !

voorzover ik weet was dat het enige wat IK van jou wilde kopen.....

Gert
27-06-2005, 14:31
Je eega Bob moest en zou een Jetta kopen van me .. moet nog afgebeld worden .
Wil je de rest ook weten ? Open een nieuw topic erover ;)

Maar als je iets weet over de rubbers let me know .. kan er nog wel een paar voor de Jetta gebruiken

SplitBien
27-06-2005, 14:36
Je eega Bob moest en zou een Jetta kopen van me .. moet nog afgebeld worden .
Wil je de rest ook weten ? Open een nieuw topic erover ;)


heet ik ook bob dan? afgebeld worden? afspraak is nooit gemaakt! voor de helft van het geld had hij een harde, mooie en een apk gekeurde maar goed.

de rest? is er voorzover ik weet niet. zoals ik net al zei; bij de ovaal hield het bij mij op. heb je nog een voorstel gedaan maar daar ging je niet op in, jammer dan.

krukab
27-06-2005, 15:47
on topic !!

Probeer eens bij www.dk.nl ... ik weet dat hij (mits hij een goed voorbeeld heeft) rubbers kan namaken ;)

SplitBien
27-06-2005, 15:51
kijk, dat is nog eens goeie info!!! TNX!!!

Dennis@polo86c.nl
27-06-2005, 18:18
Voor de volledigheid: zijn het rubbers voor de luxe-uitvoering (met sierlijst), of die zonder sierlijst?

SplitBien
28-06-2005, 09:27
pffff geen idee! zou ik vanavond ff moeten kijken! Denk zonder!

berendd
28-06-2005, 09:30
en? interauto nog gebeld?

als die gozert ze kan namaken, zijn er vast nog wel meer mensen met interesse, groupbuy?

SplitBien
28-06-2005, 09:41
Nog niet gebeld, wilde eigenlijk de eigenaar laten bellen.... :rolleyes:
MAAR om jullie uit je "lijden" te verlossen bel ik zo wel ff'tjes! Weten we het allemaal maar gelijk! Wordt vervolgd...................................

SplitBien
28-06-2005, 10:09
Interauto; VAAAAAAGGG!! heeft ze waarschijnlijk wel maar je moet ff met de auto langskomen anders weet hij niet welke het zijn.... Prijs 20 euro zei hij maar dat klinkt een beetje ongeloofwaardig....

D&K; geweldig!! ff een stukkie raamrubber mee nemen, sturen ze het op, krijgen hun het juiste rubber weer terug gestuurd, of een rubber wat er op lijkt, kan dus zijn dat het iets afwijkt, maken het opmaat en klaar is kees, kosten ongeveer 15 euro per meter, daar komen nog wat kosten boven op dus reken maar ongeveer uit... Zeker een aanrader om d&k ff te bellen voor meer info!!!!

berendd
28-06-2005, 10:56
Interauto; VAAAAAAGGG!! heeft ze waarschijnlijk wel maar je moet ff met de auto langskomen anders weet hij niet welke het zijn.... Prijs 20 euro zei hij maar dat klinkt een beetje ongeloofwaardig....

D&K; geweldig!! ff een stukkie raamrubber mee nemen, sturen ze het op, krijgen hun het juiste rubber weer terug gestuurd, of een rubber wat er op lijkt, kan dus zijn dat het iets afwijkt, maken het opmaat en klaar is kees, kosten ongeveer 15 euro per meter, daar komen nog wat kosten boven op dus reken maar ongeveer uit... Zeker een aanrader om d&k ff te bellen voor meer info!!!!

interauto is zeker vaag ja...maar ze hebben het meestal wel.
maar D&K is dus goeie shit? iemand een idee welke rubbers er gelijk aan zijn? golf 1? of iets dergelijks? want dan ga ik wel ff bij interauto vragen...

SplitBien
28-06-2005, 11:03
Heb je geen stukkie meer over? Hoefde maar een centimeter of 2 te zijn, had ie al genoeg aan...

berendd
28-06-2005, 11:40
ik kom ook een paar cm tekort vandaar dat ik nog wel een stukkie kan gebruiken, probleem is dat je hemeltje er ook mee vast zit, althans gedeeltelijk en dat het zo allemaal maar een beetje lubbert. maar er staat hier op de sloop nog een golf cabrio, ga wel ff kijken als ik tijd heb...