PDA

View Full Version : Type3 forum in Duitsland


stufenheckfahrer
09-07-2005, 23:41
Hebben jullie hier als eens gekeken? Dit is een soort volksforum, maar dan in Duitsland. Het zijn hoofdzakelijk typ3 liefhebber die daar zitten, maar dat kom omdat het forum word ondersteunt door typ3 e.V. Waar wij iemand een Newby noemen is daar een Opel-fahrer, en heb je een hogere score ben je een schattenparker (in de schaduwparkeerder) of een Sammstag-schrauber (zaterdag-sleutelaar) Tsjek http://www.generation-luftgekuehlt.de/portal.php
En je kunt lekker oefenen op de duitse taal, met interessante onderwerpen, en dat was op school wel anders! :D

Gruß, sorry Greetz Ron

Beetspeed
10-07-2005, 10:29
Ja, ken het en ben daar (uiteraard :biggrin: ) ook al lang ingeschreven.
Er zijn echter maar weinig bezoekers/berichten en meestal niet zo heel erg interessante onderwerpen (maar dat zal aan mij liggen :redface: ). Ik kom er dan ook niet zo vaak meer.. :(

Groetjes,
Walter

stufenheckfahrer
10-07-2005, 13:33
Heb je al eens in de advertentie-tjes gekeken dan? Daar bieden ze soms echt gave spullen aan. Plaatwerk, automatische versnellingsbakken en complete motoren. Maar toegegeven er zit minder schot in het forum dan hier

Greetz, Ron

Beetspeed
10-07-2005, 15:42
Ja, klopt: de advertenties zijn vaak wel interessant als je iets zoekt.

aircooled
10-07-2005, 19:38
Hebben jullie hier als eens gekeken? Dit is een soort volksforum, maar dan in Duitsland. Het zijn hoofdzakelijk typ3 liefhebber die daar zitten, maar dat kom omdat het forum word ondersteunt door typ3 e.V. Waar wij iemand een Newby noemen is daar een Opel-fahrer, en heb je een hogere score ben je een schattenparker (in de schaduwparkeerder) of een Sammstag-schrauber (zaterdag-sleutelaar) Tsjek http://www.generation-luftgekuehlt.de/portal.php
En je kunt lekker oefenen op de duitse taal, met interessante onderwerpen, en dat was op school wel anders! :D

Gruß, sorry Greetz Ron
:biggrin: ik heb me ook maar ff aangemeld daar!
altijd leuk!
alleen niet zo heel veel foto's of wel?
kan aan mij liggen hoor :tongue:

maar wel interesante dingen.

Peppie
11-07-2005, 20:00
Zeker weten... 1776cc, 105ps....