PDA

View Full Version : Meeting Leiden


vwpower
14-07-2005, 12:34
:biggrin: Elke vrijdag avond is er in Leiden bij de mac een Meeting, en daarna..... :biggrin:

vwpower
14-07-2005, 14:50
ga je gewoon naar huis :?

Hahahahaha is een idee natuurlijk maar naar een nachtelijke meeting verdergaan is ook een idee toch :wink:

MMgolfnut1
14-07-2005, 19:11
Tranen in m'n ogen....

VWRopie
14-07-2005, 19:21
Bij Leiden afslag transferium.. is al een tijdje daaro... gingen er vorig jaar regelmatig heen en dit jaar nog niet geweest...

vwpower
15-07-2005, 16:14
Bij Leiden afslag transferium.. is al een tijdje daaro... gingen er vorig jaar regelmatig heen en dit jaar nog niet geweest...

Wel vet ga er vanavond weer eens heen mooi weer mooi cars en chicks. Die remake van die bak van snoopdog staat er ook regelmatig en een VW Golf 4 uit belgie met alles erop en eraan NOS vleugeldeuren enzenz. Rijd zelf in een Witte GolfIII TD met stickers op de ruit van Deadly Alliance (Racing Crew).

vwpower
15-07-2005, 16:19
Ga vanavond rond een uurtje of 21.00 die kant op dan is het al wel lekker druk.

vwpower
16-07-2005, 12:15
Het was weer lekker druk gisteren en het stikte van de mooie golfjes er waren ook een paar vol uitgebouwde type 1tjes bij of te wel VW 4 Ever

M.I.V.W
16-07-2005, 17:47
Ik kom er ook wel eens,het is daar niet mijn ding,allemaal mannetjes die op hun scootertje komen kijken naar auto's die ze later gaan kopen :)
Het is mij soms een beetje te druk en chaotish,gaat nog wel een keertje fout!!

Jurgen Santana
16-07-2005, 18:38
Wat denk je van een zelf gebouwde uitlaat waarbij je zonder te bukken de uitlaatklemmen kunt tellen omdat dat ding op de grond hangt.

vwpower
17-07-2005, 11:43
hahahaha ja het gaat nog wel eens fout maar die scootertjes zijn wel heel erg irri daar, en van die gastjes die denken dat ze kunnen rijden stoer gaan doen en dan bijna in de problemen komen omdat ze geen controle hebben over hun auto. Maar er staan wel leuke bakken waar je wat ideeen op kan doen.

Gert
17-07-2005, 11:49
Tranen in m'n ogen....

Wil je erover praten Marnix ?
Zo te lezen komen er ook chicks op scooters .. dus niet huilen ..

Deze is er ook op dr scootert .


http://www.actiongirlart.com/scootergirl.JPG

Michiel86c
17-07-2005, 13:58
Life Begins At 9000RMP

Rijd zelf in een Witte GolfIII TD

Live begins at 9000 RMP? Wat is RMP en (waarschijnlijk bedoel je RPM) hoe haal je dat met een TD? :p

On topic: ik ben een keer geweest (begin vorig jaar) maar ik denk dat de gemiddelde volksforummer er niks te zoeken heeft :rolleyes: ....

vwpower
17-07-2005, 20:08
Natuurlijk is dat neit haalbaar nee en ook niet met mijn 2de auto mijn golf 1 GTI maar een auto hebben die dat haalt lijkt me heerlijk

chrisjuh
17-07-2005, 20:34
Ik kom er ook wel eens,het is daar niet mijn ding,allemaal mannetjes die op hun scootertje komen kijken naar auto's die ze later gaan kopen :)
Het is mij soms een beetje te druk en chaotish,gaat nog wel een keertje fout!!


LOL :tongue:

Volkswouter
17-07-2005, 20:39
Mwah,ik ben erook een paar keer geweest met de spijl en dan loopt iedereen te zeggen dat het vet is om er een porsche motor in te leggen.

Ze hebben geen flauw idee wat het allemaal kost.

Tommy
17-07-2005, 20:46
maakt het niet minder vet toch? ;)

vwjopie
17-07-2005, 20:56
ik kwam er ook regelmatig...
maar das kwam... we gingen altijd naar zoetermeer naar het silver dome maar daar mocht het niet mer en zijn we uitgeweken naar transferium leiden...
maar de sfeer is er lang zo leuk niet als op zoetermeer dus kom er ook niet meer...
en ja als je een tupperware party leuk vind ben je er aan het goede adres...

Volkswouter
17-07-2005, 21:27
maakt het niet minder vet toch? ;)

Nee,maar het geeft ook geen toevoeging.

vwpower
18-07-2005, 07:41
Voorbeeld er was vrijdag een gast in een verrote 309 Peugeot met wiel doppen deze dacht stoer te zijn om te gaan remmen met zijn voorremmen in een bocht alles ging goed tot 1 van zijn wieldoppen hem voorbij ging. en die tegen een honda aan klapte resultaat een behoorlijke kras op de bumper :eek: , die gast had het niet makkelijk die avond. :D

blije
13-01-2006, 12:08
Zijn er nog mensen die vanavond ( vrijdag de 13e :P ) naar transferium gaan????

Zweiter
13-01-2006, 13:34
quote: On topic: ik ben een keer geweest (begin vorig jaar) maar ik denk dat de gemiddelde volksforummer er niks te zoeken heeft ....

zo'n donkerbruin vermoeden kreeg ik al bij het lezen van dit topic...

Berserker
13-01-2006, 14:23
pff wat een topic...

als iemand je erop attendeert dat rmp rpm moet zijn dan verander je dat toch ff ofniet, je zet jezelf nu een beetje voor lul...

verder:
Natuurlijk is dat neit haalbaar nee en ook niet met mijn 2de auto mijn golf 1 GTI maar een auto hebben die dat haalt lijkt me heerlijk

Honda???

Hoe ik het lees hebben hier een aantal jongens een beetje teveel The Fast and the Furious gekeken...

maar voor de rest is heet daar echt wel vet man:

http://www.koempelclub.nl/gallery/200512250/IMG_5107.JPG

:D

Sponze®
14-01-2006, 00:45
quote: On topic: ik ben een keer geweest (begin vorig jaar) maar ik denk dat de gemiddelde volksforummer er niks te zoeken heeft ....

zo'n donkerbruin vermoeden kreeg ik al bij het lezen van dit topic...
:iamwithst

voor vet uitgebouwde auto's hoef je
bij mij ook niet te zijn... Toch fijn dat ie
t ff onder de aandacht brengt...

Is de Golf1 GTI al voorgesteld by the way?

Sponze®
14-01-2006, 00:47
Voorbeeld er was vrijdag een gast in een verrote 309 Peugeot met wiel doppen deze dacht stoer te zijn om te gaan remmen met zijn voorremmen in een bocht alles ging goed tot 1 van zijn wieldoppen hem voorbij ging. en die tegen een honda aan klapte resultaat een behoorlijke kras op de bumper :eek: , die gast had het niet makkelijk die avond. :D
poeh poeh