psycho-realm
08-12-2013, 12:49
Beste forum gebruikers,
Ik zit met de volgende vraag.
Type: VW Golf 1.4 TSI gt. 125kw
bakcode: JCQ
Km stand: ±140.000
Mijn auto monteur heeft geconcludeerd dat mijn versnellingsbak aan een revisie toe is. (ik hoor soms als hij in de vrij staat lichte ratel, en onder het rijden soms).
Vliegwiel is gecontroleerd dit is nog in orde.
Nou heb ik zelf met diverse versnellingsbak revisie bedrijven gebeld.
Er zijn twee opties:
Revisie van versnellingsbak, gemodificeerde lagers. Prijs (excl. uitbouwen/inbouwen) ± €850
Revisie van versnellingsbak, gemodificeerde lagers. gemodificeerde as, en gemodificeerd bakhuis Prijs (excl. uitbouwen/inbouwen) ± €1750
Van de ene kant wil ik natuurlijk een betrouwbare bak hebben voor minimaal de komende 200.000km ofzo.. van de andere kant heb ik zoiets.. goed is goed. Ik ben niet van plan de auto nog te chippen of andere motorische aanpassingen te doen.
Is het modificeren van de as en bakhuis (zwaar) aan te raden bij Golf V?
Wat zouden jullie doen?
Ik zit met de volgende vraag.
Type: VW Golf 1.4 TSI gt. 125kw
bakcode: JCQ
Km stand: ±140.000
Mijn auto monteur heeft geconcludeerd dat mijn versnellingsbak aan een revisie toe is. (ik hoor soms als hij in de vrij staat lichte ratel, en onder het rijden soms).
Vliegwiel is gecontroleerd dit is nog in orde.
Nou heb ik zelf met diverse versnellingsbak revisie bedrijven gebeld.
Er zijn twee opties:
Revisie van versnellingsbak, gemodificeerde lagers. Prijs (excl. uitbouwen/inbouwen) ± €850
Revisie van versnellingsbak, gemodificeerde lagers. gemodificeerde as, en gemodificeerd bakhuis Prijs (excl. uitbouwen/inbouwen) ± €1750
Van de ene kant wil ik natuurlijk een betrouwbare bak hebben voor minimaal de komende 200.000km ofzo.. van de andere kant heb ik zoiets.. goed is goed. Ik ben niet van plan de auto nog te chippen of andere motorische aanpassingen te doen.
Is het modificeren van de as en bakhuis (zwaar) aan te raden bij Golf V?
Wat zouden jullie doen?