PDA

View Full Version : De wagen kan weer terug naar de spuiterij


Kevin20v
26-07-2005, 11:31
Een of andere achterlijke klotelul heeft hier op de parkeerplaats van m'n werk tegen de auto aangezeten

Heeft de deur opengeflikkerd zo tegen de achter wang aan!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


Kan wel janken!!!! @#$*&(%#$*%&(#$*%&#$(*%&(@*&$!(@*#$&@(*$'

't word me echt teveel, de wagen is me gewoon niet gegund, ik kap ermee :frown:

Het is een bekende van de directeur en heb hem net gebeld en het interesseerde hem niet zoveel, maar hij komt vandaag nog om een schade formulier in te vullen...

Ben benieuwd of het voor vw mania geregeld is... hoogstwaarschijnlijk niet :frown: :mad: :mad: :mad:

Ga denk ik maar ff naar de wc, heb een kots gevoel, dat die meneer ook maar niet teveel gekke dingen zegt van is dat alles want ik maak em %$#%#%!%#$&&*%^^@#$

SplitBien
26-07-2005, 11:41
t'is niet te geloven! :( sterkte ermee!!

Zestienkleppen
26-07-2005, 11:43
Ik kan me je gevoelens wel voorstellen ja...echt klote.

LinnieTDI
26-07-2005, 11:48
:mad:
Rotte gore vieze ***megool

Tommy
26-07-2005, 11:51
damn........ speachless

BefKev
26-07-2005, 11:54
:mad: :mad: :mad: :( :( :mad: :mad: :mad:

mag ik mee meppen????

laat efef weten dan :confused:

sterkte

Tommy
26-07-2005, 12:03
Ideeee...

Daily polo steilheck kopen... 1.3 mh... lekker zuinig ook...

Golf gewoon voor weekend en recreatie-verkeer ;) houden... :)


Ik hou helemaal niet van parkeerpleinen enzo... ze hem ook altijd goed ruim en in een hoekje weg...

(Vandaag een bijna aanrijding bij de supermarkt... ik zag dat die ouwe lullo achteruit wou.. lampen brandden al... dus ik wachten... Maar het duurde en duurde. Dus ik denk, zal wel op mij wachten... ik achteruit... zal net bochtje draaien... hij achteruit. ik zat verstijfd in de auto te vloeken... g******me dat zal dan zeker wel domme blinde lul... (kwam er te laat achter dat het raam open stond :redface: ) Maar het ging echt op een haar goed... Wel piepend weggereden van frustratie... Maar goed... dat heb ik wel vaker... *zucht* )

baseknot
26-07-2005, 12:12
damn no way da meen je niet pak die vent bie zn rot kop en druk hem op de feiten die grote l*l en hij zorgt gvd maar die verdomme gemaakt word voor mania.

LinnieTDI
26-07-2005, 12:13
Ik hou helemaal niet van parkeerpleinen enzo... ze hem ook altijd goed ruim en in een hoekje weg...

De golf stond geparkeerd waar geen auto in de buurt stond...veilig dus...
al voor de zekerheid...moest die klootzak toch ff daar de deur open zwaaien... :mad:

man man man :frown:

baseknot
26-07-2005, 12:25
ik zou zeggen laat per ongeluk een hamer zwaaien kijken of hem dat interesseerd

danielle
26-07-2005, 12:30
Ik kan goed voorstellen hoe je je voelt! :( :( :( :(
Ik had een collega, gooide ook elke keer zijn deur op... wat inhoud dat ik nu zit met een hele lelijke rechterkant :( en als we er dan wat van zeiden... was het niet waar... Alleen hebben we allemaal schade... en vergoeden homaar. Ik rijd nu dus al geruime tijd rond met een lelijk beschadigde deur aan de rechterzijde... en kost teveel om even zelf te betalen. Collega werkt hier niet meer en nu is het over...hmmm... vreemd. Maar ik baal al maanden :( Wel zelf betaald... 10.000 eurie... geen kattepis... maar die leasebak rijders zijn over het algemeen hufters en interesseren zich er niet voor... kost ze toch niets... al komt daar verandering in, als ze een lease auto inleveren en hij heeft schade moeten ze zelf betalen!

Ik wens je heel veel sterkte... enne... ik kan iemand ook wel iets aandoen als ze mijn auto beschadigen... voel met je mee!

Kevin20v
26-07-2005, 12:40
Gast heeft zo'n grote amerikaanse bus, moest nog ff wat spullen pakken schijnbaar... knalt zo de deur open, heb net met iemand die een sleutel had gekeken precies tegen de plek waar ik die beschadiging had...

Hoop voor em dat ie zo terug is om schade formulier in te vullen anders word ik erg kwaad, wil em eerst zelf onderhanden nemen, een nachtje cel heb ik hier wel voor over! (daarna mag jij Kevin[befkev], moet je me ff je gsm nummer pm'en)

Net ff flink van gif zitten kotsen, spuiterij al gebeld, gaat weer terug naar Philippen in Born.

kan echt wel janken!!!

Skywalker
26-07-2005, 12:41
maar die leasebak rijders zijn over het algemeen hufters en interesseren zich er niet voor... kost ze toch niets...

Niet alle bezitters van een leaseauto over één kam scheren hè! :mad: :mad: :mad:

Kevin, sterkte jongen, het komt vast wel weer goed!

baseknot
26-07-2005, 12:43
Gast heeft zo'n grote amerikaanse bus, moest nog ff wat spullen pakken schijnbaar... knalt zo de deur open, heb net met iemand die een sleutel had gekeken precies tegen de plek waar ik die beschadiging had...

Hoop voor em dat ie zo terug is om schade formulier in te vullen anders word ik erg kwaad, wil em eerst zelf onderhanden nemen, een nachtje cel heb ik hier wel voor over! (daarna mag jij Kevin[befkev], moet je me ff je gsm nummer pm'en)

Net ff flink van gif zitten kotsen, spuiterij al gebeld, gaat weer terug naar Philippen in Born.

kan echt wel janken!!!
wanneer gaat ie terug dan?

Kevin20v
26-07-2005, 12:52
wanneer gaat ie terug dan?

Zaterdag moest ik er zowiezo al naartoe om het logo terug te laten plakken... dus kan ik em daarlaten :mad: :frown:

Moet die vent wel terugkomen om het schade formulier in te vullen dan stuurt de verzekering een bewijs van goedkeuring op naar Philippen in Born en dan maken zij die wagen gewoon moet ik zelf voorlopig 75 euro eigen risico betalen en dan krijg ik dat terug als het verhaald is op de verzekeraar van de tegenpartij :frown:

Ben er echt ziek van, als ik hier niet moest blijven wachten op die vent zou ik me ziekmelden, ik tril helemaal en heb telkens het gevoel dat ik omval :frown:

LinnieTDI
26-07-2005, 12:56
Zaterdag moest ik er zowiezo al naartoe om het logo terug te laten plakken... dus kan ik em daarlaten :mad: :frown:

Moet die vent wel terugkomen om het schade formulier in te vullen dan stuurt de verzekering een bewijs van goedkeuring op naar Philippen in Born en dan maken zij die wagen gewoon moet ik zelf voorlopig 75 euro eigen risico betalen en dan krijg ik dat terug als het verhaald is op de verzekeraar van de tegenpartij :frown:

Ben er echt ziek van, als ik hier niet moest blijven wachten op die vent zou ik me ziekmelden, ik tril helemaal en heb telkens het gevoel dat ik omval :frown:

Zal ik die kant uitkomen dan?? :o

Als die vent niet komt vandaag....dan heeft ie toch een duchtig probleem...
ik had die kut dealer al gewaarschuwt dat ik ze over het bureau zou trekken... goed, niet de kans toe gehad...dus hij is bij deze gewaarschuwt :mad:

Pedaalemmer
26-07-2005, 12:57
je zou bijna een zelfmoordenaar inhuren om op die bus van hem te springen!

Hansjebeta
26-07-2005, 13:52
Zit niet echt mee met die wagen... Rust een vloek op ofzo.

Maar wel op mania komen, wel of geen schade! ;) :P

Kevin20v
26-07-2005, 14:22
Zit niet echt mee met die wagen... Rust een vloek op ofzo.

Maar wel op mania komen, wel of geen schade! ;) :P

Moet ie niet dan net in de spuiterij staan.... :mad:

heb trouwens 75 euro betaald voor mania dus komen doe ik echt wel!! ;)

Bruders
26-07-2005, 15:04
wat leven er toch een boel respectloze mensen op deze aardkloot...
suc6 ermee kerel en hopen dat het een keer klaar is !!!!!
greetz..Vic..

Mister Cool
26-07-2005, 15:16
Ik heb er geen woorden voor kevin, dit is zo klote gewoon... Net alles strak in de lak en........ Geef die kerel een touwtje en een hoogste boom zou je bijna zeggen... :o

danielle
26-07-2005, 15:18
Niet alle bezitters van een leaseauto over één kam scheren hè! :mad: :mad: :mad:

Kevin, sterkte jongen, het komt vast wel weer goed!

Scheer ze niet over één kam hoor... staat toch meeste... er zijn uitzonderingen... paar collega's van mij ook, die zijn ook heel zuinig op hun leasebak.

baseknot
26-07-2005, 15:58
is die kerel nou al geweest met die kolere bus van hem of ligt die nu met een tuintje op zn buik onder de golf?

volksaddiction
26-07-2005, 16:36
DAMN !!

Das zwaaaaaaaaaaaaaar klote :(
Suc6 met de afhandeling gozer!

vwleusden
26-07-2005, 16:43
tis en blijft een gebruiksvoorwerp, je ontkomt er niet aan. Heb exact hetzelfde meegemaakt alleen bij mij geen briefje ofzo... alleen een deukjes.

LinnieTDI
26-07-2005, 16:47
tis en blijft een gebruiksvoorwerp, je ontkomt er niet aan. Heb exact hetzelfde meegemaakt alleen bij mij geen briefje ofzo... alleen een deukjes.

ja dat is ook zo,
maar best lullig als dat met je net nieuw gespoten wagen gebeurd....
dat overkomt alleen kev... :(

Gijs
26-07-2005, 16:51
Gatver, wat een ranzige klote streek :( en uitgerekend bij jou auto ook nog..

vwleusden
26-07-2005, 17:01
ja dat is ook zo,
maar best lullig als dat met je net nieuw gespoten wagen gebeurd....
dat overkomt alleen kev... :(

en mij en de rest van de halve wereld.

LinnieTDI
26-07-2005, 17:06
en mij en de rest van de halve wereld.

Tis goed met je

Richard
26-07-2005, 17:10
was die blauwe golf van jou?
deur glipte uit mijn hand.....;)


en idd. t is klote .. maar zoals dennis al zegt t blijft een gebruiksvoorwerp... elk eerste krasje/deukje is zuur.. weet er alles van...

Jurgen Santana
26-07-2005, 17:27
Ik durf een pas gespoten auto niet eens te wassen uit angst voor krasjes. Het is heel vervelend maar je kunt hem niet 24uur per dag beschermen.

Wij krijgen op werk ook mensen die voor de tweede keer in een maand voor een nieuw portierslot en radio/cd speler komen. Er zijn mensen waar voor de derde keer de complete auto is ondergekrast, ga je die weer laten spuiten? Laatst zag ik hier een Corrado die net af was en onderweg naar een van de eerste meetings op zijn dak over de snelweg ging.

Je moet dat toch een beetje van je af kunnen zetten, je maakt het er voor je zelf niet makkelijker op.

Richard
26-07-2005, 17:32
Laatst zag ik hier een Corrado die net af was en onderweg naar een van de eerste meetings op zijn dak over de snelweg ging.




http://www.slook.nl/corrado/main.php?option=1&forum_id=625544

lees maar eens

berendd
26-07-2005, 17:34
met die parkeerplaatsen hier in nederland kun je gewoon niet voorkomen dat je nooit iets raakt, het is gewoon te klein hiero.

en idd tis zuur, en voor jou nog zuurder omdat alles net eindelijk klaars is, maar het blijft een feit dat je als je je auto in showroom staat wilt houden, dat je er op een trailer mee moet rijden, en dan nog.

wel veel sterkte met de afhandeling weer.

Jurgen Santana
26-07-2005, 17:54
http://www.slook.nl/corrado/main.php?option=1&forum_id=625544

lees maar eens

Dat bedoel ik, deze man had denk ik beter af geweest met een put in zijn achterschermen.

http://corrado.wombarg.net/images/oeps/oeps3.jpg

Hansjebeta
26-07-2005, 19:29
Heb die corrado bekeken in duitsland (sinsheim) op de stand van ACR. Was heel netjes, heeft veel tijd in gezeten. Zonde...

Maaruh meende dat het hier over een golf ging ofzo?>

Jurgen Santana
26-07-2005, 19:37
Maaruh meende dat het hier over een golf ging ofzo?>

Ik relativeer dat soort dingen altijd. Je moet je niet te snel uit het veld laten slaan en zeker niet door parkeerschades!

VolkswagenRacing
26-07-2005, 19:50
relativeren,

Corrado was toch maar een plamuurbak ;)

Hansjebeta
26-07-2005, 19:51
Ik relativeer dat soort dingen altijd. Je moet je niet te snel uit het veld laten slaan en zeker niet door parkeerschades!

Helemaal mee eens. Ik heb een half jaar op smalle parkeerplaats moeten staan totdat ik anders ruimte kreeg. Maar het is in die tijd een behoorlijke golfplaat geworden... Heel jammer. Maar zoals er al gezegd word: Het is een gebruiksvoorwerp. Even balen en weer doorgaan. Moet maar eens naar een uitdeuker.

Hansjebeta
26-07-2005, 19:52
relativeren,

Corrado was toch maar een plamuurbak ;)

Die van kevin zat toch ook vol met plamuur? :P :D

VolkswagenRacing
26-07-2005, 19:58
http://corrado.wombarg.net/images/oeps/oeps4.jpg

ZOveel?

Hansjebeta
26-07-2005, 20:04
Heb hem toen gezien onder een zooi tl lampen... Hij was idd. niet 100% strak. Op sommige punten ontbrak de afwerking. Maar was toch een leuke wagen om te zien.

Kevin20v
26-07-2005, 22:52
Tja wat zal ik hier op zeggen, sommige mensen reageren nooit ergens op en als ik dan weer eens pech hebben laten ze wel van zich horen.... Erg zielig, kijk als je jaloers bent op weet ik veel wat, laat het dan niet zo overduidelijk merken!

Dit forum heeft voor mij afgedaan sorry voor de mensen die wel normaal kunnen reageren.
Het is trouwens niet het krasje dat me de das om doet, het is WEER de stress...
Maar goed

Het schadeloos stellen is opgelost en komende week word ie bijgewerkt door dezelfde spuiter die ook het goede werk heeft afgeleverd!!

We gaan wel zien, denk dat jullie er in ieder geval niet veel meer over zullen horen, bij deze neem ik afscheid

Misschien tot OOIT op een meeting

DAAG!

Gijs
26-07-2005, 23:21
Hmm, laat je niet zomaar "wegplagen" door een paar knuppels :rolleyes: Je weet toch wel beter lijkt me :)

baseknot
26-07-2005, 23:54
dadelijk staan ze gewoon te kwijlen bij je golfje kev :D:D:D:D

Cabby 82 TDi
27-07-2005, 06:11
De reacties zijn idd zeer slappe aftreksels.

Lekker makkelijk zeiken tegen iemand die al over de zeik is.

Zeer hoog VW-forum gehalte. :(

Succes Kevin

Pedaalemmer
27-07-2005, 10:18
Dat bedoel ik, deze man had denk ik beter af geweest met een put in zijn achterschermen.

http://corrado.wombarg.net/images/oeps/oeps3.jpg

of een rolkooi...

Gert
27-07-2005, 10:31
FF een reactie van mij dan maar : om eerlijk te zijn stoor ik me meer aan de reacties die zeggen dat die man opgeknoopt moet worden dan aan mensen die zeggen dat je moet proberen er wat afstand van te nemen en te relativeren .
Tuurlijk is het zwaar klote dat het je weer overkomt maar het feit blijft wel dat er eens de eerste kras of deuk moet verschijnen .

Ik zie niemand zeiken over het feit dat je ervan baalt maar dat kan aan mij liggen .
Er zijn nu eenmaal altijd mensen die in dezelfde situatie er totaal anders mee omgaan .
Het moet toch niet zo worden op welk forum dan ook dat iemand zijn mening niet mag geven omdat je daarin verschilt ?

Pedaalemmer
27-07-2005, 10:48
Tja wat zal ik hier op zeggen, sommige mensen reageren nooit ergens op en als ik dan weer eens pech hebben laten ze wel van zich horen.... Erg zielig, kijk als je jaloers bent op weet ik veel wat, laat het dan niet zo overduidelijk merken!

Dit forum heeft voor mij afgedaan sorry voor de mensen die wel normaal kunnen reageren.
Het is trouwens niet het krasje dat me de das om doet, het is WEER de stress...
Maar goed

Het schadeloos stellen is opgelost en komende week word ie bijgewerkt door dezelfde spuiter die ook het goede werk heeft afgeleverd!!

We gaan wel zien, denk dat jullie er in ieder geval niet veel meer over zullen horen, bij deze neem ik afscheid

Misschien tot OOIT op een meeting

DAAG!

Waarom gaan? Er zijn er zat die je bijdrage aan het forum zeer kunnen waarderen waaronder ikzelf!

Hansjebeta
27-07-2005, 12:55
Tja wat zal ik hier op zeggen, sommige mensen reageren nooit ergens op en als ik dan weer eens pech hebben laten ze wel van zich horen.... Erg zielig,

Voel me hier door aangesproken. Het is omdat ik de link van Linnie kreeg via msn. Ben het daarom ook gaan volgen. Een soort hart onder de riem steken. (of hoe ze het ook noemen) Jaloursie hoef je van mijn kan niet te verwachten.

Bruders
27-07-2005, 13:16
????????????...niet iedereen kan toch op alles reageren... de meeste hebben echt wel het beste met je voor...krijg ook niet altijd dikke reacties...kop op...;-)

Jasper Ovaal
27-07-2005, 13:19
ja, dit is altijd zwaar klote, heb zelf "gelukkig" niet echt nieuwe wagens, dus mij boeit het een stuk minder als er wat mee gebeurd. maar in jou geval kan ik het me heel goed voorstellen.

is ook nog ff niks voor mij een super strakke bak, ben niet echt matrialistische. ook al doe ik met spullen van andere wel altijd super voorzichtig. jammer dat sommige geen respect hebben voor elkaars spullen.

kevin we zien je nog wel.....




op dit forum.. :p zorgt linnie ook wel voor :biggrin:

succes

LinnieTDI
27-07-2005, 13:38
@ Ghansje, was niet zo bedoeld voor u! :biggrin: Maar dat heb ik al uitgelegd op msn ;) :tongue:

@ Jasper Ovaal, ik dwing Kev tot niks :tongue: ;) LOL

Hansjebeta
27-07-2005, 13:41
ik dwing Kev tot niks :tongue: ;) LOL

Ja vast.....

Jurgen Santana
27-07-2005, 14:45
Het schadeloos stellen is opgelost en komende week word ie bijgewerkt door dezelfde spuiter die ook het goede werk heeft afgeleverd!!

Dat hoor je maar weinig, denk niet dat er veel parkeerdeukjes zo worden opgelost. Meestal is het of er mee blijven rijden of uit eigen zak betalen.

vwleusden
27-07-2005, 17:38
Ik moet het gewoon uit eigen zak betalen.... heb het toen maar gelaten voor wat het was. Maar sinds Oktober reed ik niet meer met mijn gti, heeft een hele tijd naast de garage gestaan, niets aan de hand. Moest ie daar weg voor wat anders, staat 1 maand op een parkeerplek en tis 1 grote golfplaat geworden. Die deukjes eruit laten halen kost me 80E per deel, 320E zou ik dus lichter worden.

Die man heb bij jou een schadeformulier ingevuld, wees blij dat ie dat doet. Trek jezelf op aan de goede dingen en kijk niet naar het verkeerde zou ik zeggen.... maar dat zeg ik maar en niet een of andere psycholoog ;)

Richard
27-07-2005, 20:22
hoop dat kev ook niet bezwaard is van mijn kleine grapje...stond btw een ;) bij...

maar goed... actief op het forum of nie..k hoop dat het voor kev opgelost word..

BefKev
28-07-2005, 20:02
gaaaaaaaaaaaaaaaaap

wat is het overduidelijke hier toch weer zichtbaar.

kleinkinderachtig gedoe

was hier niet anders gewent

Gert
28-07-2005, 20:07
gaaaaaaaaaaaaaaaaap

wat is het overduidelijke hier toch weer zichtbaar.

kleinkinderachtig gedoe

was hier niet anders gewent

Leg m eens uit .. snappen we het allemaal ;)

Richard
28-07-2005, 20:29
gaaaaaaaaaaaaaaaaap

wat is het overduidelijke hier toch weer zichtbaar.

kleinkinderachtig gedoe

was hier niet anders gewent


vertel... ben ook wel benieuwd...
hier op volksforum kom ik dat niet tegen...
dat kevin het een beetje moet relativeren is een mening net zoals kevin zijn mening ook in andere topics heeft.. maar om nu gelijk te zeggen van doei.. en later nog eens van een "befkev'' iemand die hier vrijwel niet is te lezen van dat hij het hier wel gewend is... tsssss :frown:

evilnyntje
28-07-2005, 20:45
Tja wat zal ik hier op zeggen, sommige mensen reageren nooit ergens op en als ik dan weer eens pech hebben laten ze wel van zich horen.... Erg zielig, kijk als je jaloers bent op weet ik veel wat, laat het dan niet zo overduidelijk merken!

Dit forum heeft voor mij afgedaan sorry voor de mensen die wel normaal kunnen reageren.
Het is trouwens niet het krasje dat me de das om doet, het is WEER de stress...
Maar goed

Het schadeloos stellen is opgelost en komende week word ie bijgewerkt door dezelfde spuiter die ook het goede werk heeft afgeleverd!!

We gaan wel zien, denk dat jullie er in ieder geval niet veel meer over zullen horen, bij deze neem ik afscheid

Misschien tot OOIT op een meeting

DAAG!

Crybaby, dan zul je nog vaak moeten afscheid nemen :) Kan het topic ook niet gewoon dicht nu hij toch weg is?

Jurgen Santana
28-07-2005, 22:15
:mad: :mad: :mad: :( :( :mad: :mad: :mad:

mag ik mee meppen????

laat efef weten dan :confused:

sterkte


gaaaaaaaaaaaaaaaaap

wat is het overduidelijke hier toch weer zichtbaar.

kleinkinderachtig gedoe

was hier niet anders gewent

Wat bedoel je met kleinkinderachtig gedoe?

evilnyntje
28-07-2005, 22:21
Dat zie je verkeerd, meppen is heel mannelijk :)

Richard
28-07-2005, 22:23
platte hand?

Christiaan
29-07-2005, 07:47
Mocht kevin zijn reactie hier nog bij willen plaatsen, laat het even weten, dan open ik het topic weer. Voor nu dus even een slotje.