PDA

View Full Version : binnenkoker


kammetje
07-08-2005, 21:35
Beste mensen,

Heeft er iemand misschien fot/fbeelding van hoe een goede binnenkoker eruit hoort te zien? En dan ebdoel dat gedeelte waar dat je verwarmingsbuis uitkomt bij je verwarmingsroostertje onder bij de voeten :biggrin:

hahahah wat een vraag maar ga de binnenkoker namelijk zelf maken...of wordt dat nu te moeilijk, dat wil ik ff weten dus.

2 x 130 euro is namelijk veel geld voor alleen de onderste rand van de binnenkoker. Uiteraard wordt ook het gedeelte van de bodemplaat vernieuwd.

thanx jeroen...oh ja hoop nog steeds voor 4 sep klaar te zijn. 1 maand te gaan

Mychatype3
08-08-2005, 12:12
Beste mensen,

Heeft er iemand misschien fot/fbeelding van hoe een goede binnenkoker eruit hoort te zien? En dan ebdoel dat gedeelte waar dat je verwarmingsbuis uitkomt bij je verwarmingsroostertje onder bij de voeten :biggrin:

hahahah wat een vraag maar ga de binnenkoker namelijk zelf maken...of wordt dat nu te moeilijk, dat wil ik ff weten dus.

2 x 130 euro is namelijk veel geld voor alleen de onderste rand van de binnenkoker. Uiteraard wordt ook het gedeelte van de bodemplaat vernieuwd.

thanx jeroen...oh ja hoop nog steeds voor 4 sep klaar te zijn. 1 maand te gaan

JEROEN,

Bij de boxer hebben we een imi binnenkoker liggen en ik heb nog uitgezaagde originele kokers liggen, als je wilt kun je komen meten en foto's maken?
Groet mycha

kammetje
08-08-2005, 16:40
klopt dat ze die bij de boxer hebben liggen had er Ron al over gebeld, kopen was me te dur helaas...ik wil wel foto's komen maken en kijken, wanneer schikt het je deze week.

jeroen

Mychatype3
09-08-2005, 11:42
klopt dat ze die bij de boxer hebben liggen had er Ron al over gebeld, kopen was me te dur helaas...ik wil wel foto's komen maken en kijken, wanneer schikt het je deze week.

jeroen


Jeroen,

Het is erg druk om alles klaar te krijgen voor DDD3 en Spa, dus alleen door de week overdag en s 'avonds kan het. Groet mycha