PDA

View Full Version : [TK] Golf 1 TDI - Project auto


robertoal
23-03-2015, 17:55
Beste mensen van dit forum, dan helaas nu toch te koop wegens langdurige ziekte. Mijn golf 1 TDI AFN.

Helaas moet ik mijn project verkopen wegens ziekte.
Hij moet snel weg! Dus elk bod boven de 1000 euro wordt overwogen.
De auto is in rijdende staat! Hij gaat alleen in het geheel weg!!! GEEN LOSSE ONDERDELEN!

Er zit een AFN tdi in gechipt naar 150 pk, dit zorgt voor een vrij rappe bolide met het lage gewicht. Samen met profesionele schroefset rijdt het als een kart! Echter is de hardheid instelbaar, dus als je een wat minder stugge rit wenst is dat ook mogelijk. In en uitgaande verslaag is tegelijk verstelbaar!
Hij staat als zijnde diesel op kenteken, echtet niet met AFN tdi. Hij komt hier wel prima mee door de apk!
De auto komt ook nu ongetwijfeld door de apk, mechanisch is het een prima ding.
De autos is een 4 tal jaren geleden volledig onder handen genomen waarbij de bodem in een 5 dubbele (!!) laag tectyl gezet is. De foto's van de kale auto aan het zogenaamde spit zie je op de foto's. Er zit dus geen roest aan deze auto! Zeer goede basis voor een 1.8t project gezien deze motor plug and play in te bouwen is.


1. Custom schroefset by p. rikken -> revisie gehad. In hardheid verstelbare dempers. BETER DAN KW variant 1!
2. Setje velgen met nieuwe banden (A merk!!) (azev a 16 innc)
3. Voorophanging compleet in de nieuwe rubbers, lagers, fuseekogels etc. en gereviseerde G60 klauwen en nette schijven.
4. Gereviseerde versnellingsbak - ASD (maar met kortere overbrenging)
5. NIEUWE 100mm assen
6. NIeuwe dynamo
7. Nieuwe motorsteunen met rubbers voor de 02A versnellingsbak
8. Gechipte ECU door jd enginering
9. Nieuwe rubbers achter met nieuwe astappen, lagers, etc.
10. Stabi stangen voor en achter en boven motor
11. Gereviseerde versnellingspook draaidelen
12. Nieuwe rubbers stuurhuis en hoezen
13. Hele hoop losse onderdelen
14. AFN blok met geclaimd 180000 km
15. Nieuw zwart dak hemeltje
16. Werkende centrale vergrendeling
17. Een nieuwe zekeringskast!
18. NIeuwe Hoofdremcilinder met nieuwe leidingen en nieuwe remdrukverdeler in interieur
19. Nog veel en veel meer.

Alleen de schroefset kost 2de hands al 700 euro, gezien hij gereviseerd is (nog geen 1000km mee gereden)
De banden met velgen mogen 2de hands ook al makkelijk 300 euro opbrengen.
Vervolgens een gereviseerde bak gaat ook makkelijk weg voor 400.

Vandaar de absolute bodemprijs van 1500 euro. Zondag de 5de moet hij uiterlijk weg zijn. Degene die het hoogste geboden heeft mag hem dan hebben. Gaarne een bod per mail met uitleg, anders neem ik het bod niet serieus!

De auto is rijdend, en doet dat vol overgave :-) Echter de volgende minpunten (mechanisch):
1. Schakelen nog niet goed afgesteld
2. Moet nog uitgelijnd worden, boven de 100 wordt ie iets zenuwachtig.
3. Hij trekt als een beer, echter na een warme start gaat ie in noodloop. Geen flauw idee wat dat is.. Voor de rest loopt de motor perfect!

Optisch heeft hij een aantal punten:
1. Volledige interieur is smoezelig van een in totaal 8 maanden stil staan (in essentie vanaf de vorige apk)
2. Vloerbedekking is ok
3. Porche stoelen zijn slecht
4. Aan de linkerkant van de auto zit een kras (door keyen) vanaf de motorkap tot de achterkant
5. De krikpunten zijn plat gedrukt

Overige puntjes:
1. Deur links sluit moeilijker
2. Achterklep mist veer (blijft dus niet open staan)
3. De originele sleutel mist -> zit wel een nieuw soort klapsleutel bij echter slecht gemaakt
4. Hier en daar een lekkage. Daarnaast missen er een aantal afdekkapjes in de bodem.

Meeste mensen weten wel hoeveel geld er in zo een project gaat, het liefste had ik hem zelf gehouden en hem klaar gemaakt voor het circuit. Dit gaat er helaas de komende tijd (wederom gezondheid) niet inzitten.
Graag een realistich bod.

Omgeving Leersum

Marktplaats link (http://link.marktplaats.nl/m912198230)

golf1tdi1975
08-05-2015, 08:24
Beste mensen van dit forum, dan helaas nu toch te koop wegens langdurige ziekte. Mijn golf 1 TDI AFN.

Helaas moet ik mijn project verkopen wegens ziekte.
Hij moet snel weg! Dus elk bod boven de 1000 euro wordt overwogen.
De auto is in rijdende staat! Hij gaat alleen in het geheel weg!!! GEEN LOSSE ONDERDELEN!

Er zit een AFN tdi in gechipt naar 150 pk, dit zorgt voor een vrij rappe bolide met het lage gewicht. Samen met profesionele schroefset rijdt het als een kart! Echter is de hardheid instelbaar, dus als je een wat minder stugge rit wenst is dat ook mogelijk. In en uitgaande verslaag is tegelijk verstelbaar!
Hij staat als zijnde diesel op kenteken, echtet niet met AFN tdi. Hij komt hier wel prima mee door de apk!
De auto komt ook nu ongetwijfeld door de apk, mechanisch is het een prima ding.
De autos is een 4 tal jaren geleden volledig onder handen genomen waarbij de bodem in een 5 dubbele (!!) laag tectyl gezet is. De foto's van de kale auto aan het zogenaamde spit zie je op de foto's. Er zit dus geen roest aan deze auto! Zeer goede basis voor een 1.8t project gezien deze motor plug and play in te bouwen is.


1. Custom schroefset by p. rikken -> revisie gehad. In hardheid verstelbare dempers. BETER DAN KW variant 1!
2. Setje velgen met nieuwe banden (A merk!!) (azev a 16 innc)
3. Voorophanging compleet in de nieuwe rubbers, lagers, fuseekogels etc. en gereviseerde G60 klauwen en nette schijven.
4. Gereviseerde versnellingsbak - ASD (maar met kortere overbrenging)
5. NIEUWE 100mm assen
6. NIeuwe dynamo
7. Nieuwe motorsteunen met rubbers voor de 02A versnellingsbak
8. Gechipte ECU door jd enginering
9. Nieuwe rubbers achter met nieuwe astappen, lagers, etc.
10. Stabi stangen voor en achter en boven motor
11. Gereviseerde versnellingspook draaidelen
12. Nieuwe rubbers stuurhuis en hoezen
13. Hele hoop losse onderdelen
14. AFN blok met geclaimd 180000 km
15. Nieuw zwart dak hemeltje
16. Werkende centrale vergrendeling
17. Een nieuwe zekeringskast!
18. NIeuwe Hoofdremcilinder met nieuwe leidingen en nieuwe remdrukverdeler in interieur
19. Nog veel en veel meer.

Alleen de schroefset kost 2de hands al 700 euro, gezien hij gereviseerd is (nog geen 1000km mee gereden)
De banden met velgen mogen 2de hands ook al makkelijk 300 euro opbrengen.
Vervolgens een gereviseerde bak gaat ook makkelijk weg voor 400.

Vandaar de absolute bodemprijs van 1500 euro. Zondag de 5de moet hij uiterlijk weg zijn. Degene die het hoogste geboden heeft mag hem dan hebben. Gaarne een bod per mail met uitleg, anders neem ik het bod niet serieus!

De auto is rijdend, en doet dat vol overgave :-) Echter de volgende minpunten (mechanisch):
1. Schakelen nog niet goed afgesteld
2. Moet nog uitgelijnd worden, boven de 100 wordt ie iets zenuwachtig.
3. Hij trekt als een beer, echter na een warme start gaat ie in noodloop. Geen flauw idee wat dat is.. Voor de rest loopt de motor perfect!

Optisch heeft hij een aantal punten:
1. Volledige interieur is smoezelig van een in totaal 8 maanden stil staan (in essentie vanaf de vorige apk)
2. Vloerbedekking is ok
3. Porche stoelen zijn slecht
4. Aan de linkerkant van de auto zit een kras (door keyen) vanaf de motorkap tot de achterkant
5. De krikpunten zijn plat gedrukt

Overige puntjes:
1. Deur links sluit moeilijker
2. Achterklep mist veer (blijft dus niet open staan)
3. De originele sleutel mist -> zit wel een nieuw soort klapsleutel bij echter slecht gemaakt
4. Hier en daar een lekkage. Daarnaast missen er een aantal afdekkapjes in de bodem.

Meeste mensen weten wel hoeveel geld er in zo een project gaat, het liefste had ik hem zelf gehouden en hem klaar gemaakt voor het circuit. Dit gaat er helaas de komende tijd (wederom gezondheid) niet inzitten.
Graag een realistich bod.

Omgeving Leersum

Marktplaats link (http://link.marktplaats.nl/m912198230)


heb je de auto nog?

robertoal
08-05-2015, 11:56
Is verkocht!