PDA

View Full Version : De ijsel DD-lak rollen?


lesley96
13-04-2015, 23:23
goeie avond,
ik zal me even voorstellen ik ben lesley, de zoon van Rob van der vliet.
misschien bij sommige wel bekent van het project : http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=95541&page=1&pp=20 . Ik heb bijna m'n rijbewijs dus ook, ja verrassend, een golf 2. (ook ik ben aangestoken met het vag virus :screwy: .
Ik heb een golfie gekregen en leek me wel leuk om hem een vers vachtje te geven in een leuk kleurtje. Nou ben ik bekent met de ijsel Double coat op polyester maar ik vroeg me af of dit ook op de auto kan en of iemand hier ervaring mee heeft. Deze verf lijkt mij uitstekend om hoogglans te rollen omdat het zo mooi strak vloeit en ook 2 componenten verf is met een goede harding.
als er mensen mee bekent zijn en ervaringen hebben ik hoor t graag.

groetjes

dubster.be
14-04-2015, 06:51
op polyester al gebruikt, goede lak inderdaad.

zal een goede laagdikte geven, die je achteraf eventueel nog kan polieren.

ook al op hout gezet, geeft geen krimp. moet wel lukken dus denk ik zo...

lesley96
14-04-2015, 09:57
inderdaad dat idee had ik ook als er 2 lagen overheen komen lijkt het mij dik genoeg. sowieso kun je het al vrij dik aanbrengen omdat het vloeit en dan na 2 lagen lijkt mij het wel voldoende. ik hoor alleen van mensen die 2K verf afraden omdat het te snel droogt?
iemand ? :tard:

dubster.be
14-04-2015, 10:15
ik zou nu inderdaad niet even een litertje of 5 gaan mengen en 'effe' de hele auto doen. stuk per stuk moet lukken.

en aangezien die lak reeds voorgekleurd is lijkt kleurverschil mij geen probleem.