PDA

View Full Version : Ervaringen Wrap-bedrijven


Oudelut
05-06-2015, 12:54
Wie heeft er hier goede ervaringen met wrap-bedrijven? Ben op zoek naar hoogwaardige custom-mogelijkheden, niet iemand die zelf eens een projectje heeft gedaan en gisteren voor zichzelf is begonnen...

sixpack
05-06-2015, 14:41
Ik had een klantenauto die gedaan was door prowrap (ehv ?)
Was ik
Zeer van onder de indruk

Ron mk1
05-06-2015, 15:39
B&H autoschade in alkmaar
Doen dippen , niet normaal zo mooi .
En ook gewoon op nieuwe Mercedes en bmw

Over 2 weken weer een auto van een klant heen brengen . :thumbup:

VAGKonzept
05-06-2015, 15:45
Gewoon uit nieuwsgierigheid... is hier iemand die veel ervaring heeft met wrappen ? En dan met name het verwijderen ervan ?

Ik heb het namelijk zelf (ik moet toegeven reeds een aantal jaren geleden) al een paar keer moeten verwijderen en dat was voor mij genoeg om te weten dat ik het nooit ofte nooit zou willen... roest, roest en nog eens roest... overal waar ze met het mesje NET door de lak waren gegaan, en dat was zo ongeveer op iedere naad...
Voorts kwam op verschillende plaatsen gewoon lak mee met het verwijderen van de folie... toch wel schrikwekkend...

heb ik zelf bij meerdere wagens gezien, die NIET door hetzelfde bedrijf waren gedaan...

Misschien is er tegenwoordig veel veranderd tov enkele jaren geleden... Vandaar dat ik benieuwd ben of hier iemand ervaring mee heeft...

@ Oudelut : als dit teveel afwijkt van je vraag naar jouw mening, laat het dan even weten, dan verwijder ik deze post terug :thumbup:

Oudelut
05-06-2015, 19:13
Van mij mag het blijven staan, hoor, het schetst mooi waarom ik voor high-end bedrijven wil gaan (denk ook aan 2wrap.com), en niet voor het bedrijfje op het industrieterrein dat er ook nog een occassionhandeltje en een rijschool bij heeft...

Oudelut
05-06-2015, 19:15
Overigens, dippen is niet wat ik zoek, het moet een custom-print worden, lukt met dip niet.

Oudelut
05-06-2015, 19:16
@Sixpack: ik ga prowrap eens goochelen (Brabantse zoekmachine... ;) )

sixpack
05-06-2015, 20:10
porfolio is niet misselijk zie ik net, http://prowrap.nl
Tevens werken ze zonder mes?

VWJYI
08-06-2015, 03:25
In het filmpje zie je toch echt een breekmesje langskomen ;)

sixpack
08-06-2015, 04:34
Zou ook een knabbelschaar kunnen zijn..
Maargoed ik heb er dan ook geen verstand van ;)

Sven-GTI
08-06-2015, 08:53
Wie heeft er hier goede ervaringen met wrap-bedrijven? Ben op zoek naar hoogwaardige custom-mogelijkheden, niet iemand die zelf eens een projectje heeft gedaan en gisteren voor zichzelf is begonnen...

Proton Graphincs in Zundert
X carwrapping in Etten-leur

Allebei dichtbij Breda voor jou :thumbup:

Over allebei goede ervaringen gehoord, de laatste is vrij nieuw, maar blijkbaar een goed team met veel ervaring.

kwaroks
16-06-2015, 12:22
JD Customs is ook een bekende in de business. Alleen redelijk duur meen ik.

Volf GT
16-06-2015, 18:09
www.yourcarwrap.nl

Goed en niet duur, in Lelystad

richard-polo
17-09-2015, 17:35
Prowrap Professional Carwrapping te Eindhoven was op NL1 gister :)