PDA

View Full Version : variant 1500 S


Ide
11-10-2015, 12:18
Variant 1500S uit 1964
Nutriabrown met zwart dak. Eén van de mooiste kleurencombinaties voor een S model.
Belgische wagen
papieren ok
prijs: 3000 euro
Is al een 8tal jaar in mijn bezit en nog steeds geen tijd gevonden om er ook maar iets aan te doen. Dus bij deze gaat hij de verkoop in.
Is een project. Laswerk aan de bekende type 3 plaatsen(zowel chassis als carroserie) en ook aan het achterscherm.
Ik heb hem als project gekocht en toen vertelde men mij dat hij voor 95% compleet was. Dus zou nog zo moeten zijn. Maar mijn ervaring leert me dat je steeds wel wat prul te kort hebt bij zo'n projecten. Een goed dashbordcover zit er denk ik niet bij. Maar zou dit nog eens goed moeten nakijken. Anders zit het juiste interieur er nog bij. Weliswaar al met serieuse beschadigingen.
Heb er in de loop der jaren wel wat goede onderdelen voor aangekocht, die er tegen meerprijs kunnen bijgeleverd worden. Ik heb er alvast een zo goed als perfect interieur voor gekocht in de juiste kleuren voor deze versie,2 achterspatborden, 2 voorste spatborden, NOS achterplaat, binnendorpels links en rechts, deur,... Neem je er alles van onderdelen bij, dan mag hij weg voor 4500 euro. Op de foto's zie je al wat extra onderdelen staan voor als je hem met extra onderdelen neemt.
Juiste motor en boîte zitten er alvast bij. De vorige eigenaar vertelde mij dat het motortje gereviseerd was.

Bij interesse, stuur je emailadres. Dan kan ik eerst en vooral een 50 tal foto's doorsturen. Krijg je er al min of meer een oog op, of het al of niet iets voor jou is.
link foto's:http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=126972&sub_category=04.%20Type%203%20-%20Type%204
Als je deze foto's niet kan zien en je hebt toch serieuze interesse, stuur dan je email adres. Dan stuur ik de foto's.

René
11-10-2015, 12:52
Woonplaats verplicht

Ide
11-10-2015, 18:52
woonplaats: Ingooigem (Belgie)

Ide
18-10-2015, 19:08
Verkocht