PDA

View Full Version : Storing lv portier


Ronald s
23-01-2016, 13:13
Beste Forum leden.

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen,Zo niet de oplossing heeft

Ik heb een vw jetta uit 2006,Wat is nu het geval.
van het lv portier werkt niks meer,deur gaat niet van en op slot,Spiegels niet te verstellen,ramen vanaf lv portier niet te openen en via de schakelaar in de deur gaat de benzineklep niet open.Zekeringen zijn allemaal heel.
vanaf de rv,la en ra deur kan ik de ramen wel bedienen.
aangezien de tank leeg is en ik de benzineklep nieopen krijg is het toch best lastig.

hoop at iemand hier een ervaring mee heeft....Alvast bedankt voor reactie´s

Gr,Ronald

Ron mk1
25-01-2016, 08:04
Module op de raammotor defect , of een draadbreuk in de sponning bij de deur.

René
25-01-2016, 09:14
Verplaatst naar het mk5 forum (ga meteen vragen waarom Jetta daar niet bij staat)

Ik zou de bedrading eens checken in het deurkozijn. zit dit met stekkers aan elkaar in de sponning?

Kan je het tankklepje niet mechanisch openen vanuit de kofferbak?

Ronald s
25-01-2016, 22:54
Oke,Bedankt voor de tips.Donderdag ga ik kijken.

Heb in de kofferbak gekeken,maar zie daar niks van een nood touwtje oid.
Er zit een rubber op zowel de deur als sponning,maar kon niet zo snel ontdekken hoe dit exact vast zit,.Heb ergens gezien dat jet het rubber moet weghalen en dat daar een stekker aan vast zit.

Nogmaals dank voor de tip en ga dit zeker bekijken,Laat het jullie zeker weten.

Ronald s
18-03-2016, 20:39
Sorry,sorry,sorry.

Ben helemaal vergeten de oplossing mede te delen.

Ten eerste waren er in de rubber doorvoer drie draden gebroken,Helaas was het probleem daarmee niet opgelost..Heb het deurpaneel eraf gehaald en zag dat er aan de raammotor tevens een soort computer zat.Om erachter te komen of deze daadwerkelijk defect was heb ik hem eerst open gehaald en zag daar niks aan.
Heb het binnen paneel van het rv portier eraf gehaald en ook dar zat een soort computer aan de raammotor,Ik heb deze lv geprobeerd en de helft deed het weer.(Kwam omdat de computer van lv en rv niet hetzelfde aantal aansluitingen heeft).
Heb een nieuwe raammotor/computer besteld en deze gemonteerd en alles werkte weer.....

Martyn
19-03-2016, 00:01
Dan zal die draadbreuken wel sluiting hebben gemaakt wat jou regelapperaat heeft genekt ;)

René
19-03-2016, 00:17
Mooi dat het is opgelost...en top dat je de oplossing hier ook deelt :thumbup:

Ronald s
19-03-2016, 15:30
Graag gedaan,Misschien altijd makkelijk als er iemand het zelfde probleem heeft.👍🏻👍🏻👍🏻