PDA

View Full Version : Golf type 1, randen onder auto roesten.


steffangti1
23-09-2005, 09:42
Onder mijn Golf type 1 lopen aan de zijkanten twee randen van voor naar achter. Deze randen zijn aan de voor- en achterkant gaan roesten omdat de auto in het verleden op deze randen is geheft en daardoor zijn verbogen en beschadigd :( .

Nu heb ik al gehoord dat deze randen uit een aantal delen metaal bestaan wat zou betekenen dat er waarschijnlijk ook al roest tussen zit :rolleyes:

Ik dit graag laten verhelpen voordat het slechte weer er weer aan komt, wil het niet laten verslechteren.

Heeft iemand ervaring met dit probleem, kan iemand mij vertellen bij wat voor bedrijf ik dit eventueel kan laten doen en wat voor kosten hier aan vast zitten :confused:

pirelli
23-09-2005, 23:14
de dorpelranden bedoel je? kan je bestellen bij hartsant en meerdere plaatwerkleveranciers in NL. deze erin laten lassen door een goede lasser strak laten maken en laten spuiten. geen idee wat het kost maar gewoon ff navragen miss. dat je een goeie beun kan vinden waar je al wat werk van had gezien ( ik had golf 2 R32 zijn spuitwerk eerst in het echt bekeken en mijn keuze al snel gemaakt) en of het jou wel waard is om te investeren in je golfje 1.

type17
24-09-2005, 00:34
Die randjes krijg je er idd niet weer op zonder te lassen. Je kunt ook eerst de boel goed ontroesten, roestprimer erop en dan goed inspuiten met bodenschutz o.i.d., beter iets dan niets in ieder geval. Kun je meteen de onderkant even tectyleren;)
En de binnenkant van de dorpels met ML behandelen scheelt ook alweer een stuk.