PDA

View Full Version : Golf 6 GTD imitatie voorbumper


wikisew
15-02-2018, 09:18
Hallo Allemaal,

Ik heb een Golf 6 van het bouwjaar 2009, Highline uitvoering.
Nu wil ik een imitatie GTD bumper plaatsen, kan dit?
Ik heb me hier en daar laten vertellen dat de koplampsproeiertank problemen kan geven?
Heeft er hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt.

jetta mk1 '82
16-02-2018, 17:02
Welkom, neem eerst even de moeite om je voor te stellen.

Waarom zou je in godsnaam een imitatie bumper willen?

Arnaud
16-02-2018, 21:41
Welkom, neem eerst even de moeite om je voor te stellen.

Waarom zou je in godsnaam een imitatie bumper willen?

Heb je ervaring met een imitatie Golf 6 GTD bumper dan? Of voelt een dergelijke reactie gewoon populair?

jetta mk1 '82
17-02-2018, 13:27
Heb je ervaring met een imitatie Golf 6 GTD bumper dan? Of voelt een dergelijke reactie gewoon populair?

Ja zuiver om populair te doen... :thumbup:

Ik zou op een Golf 6 geen imitatie bumper schroeven als er ook origineel te koop is, over het algemeen is de pasvorm van imitatie gewoon niet zo goed als origineel.

Maar ik zal een stapje opzij doen zodat ik niet meer op je tenen sta ;)

ar1g3
18-02-2018, 22:56
Ik sta wel achter de mening dat imitatie qua pasvorm vaak teleurstelt. Ik zou dus ook voor een originele gaan. Als je de kost gaat maken van de bumper te laten spuiten zou het stom zijn als deze dan niet mooi past. Doe het gewoon van de eerste keer goed, je spreekt hier met het spuiten inclusief toch over een paar honderd euro dus daar zou ik niet mee beginnen gokken. Een imitatiekoplamp van 40€ kan je retourneren als deze niet mooi past, met die bumper ligt dat anders.

VWJYI
19-02-2018, 01:16
Gti en gtd bumpers zijn er genoeg te vinden en dan origineel. Kijk maar eens op marktplaats of de onderdelenlijn. Misschien vind je hem dan nog wel in dezelfde kleur. Dan heb je altijd een originele pasvorm en kleur.