PDA

View Full Version : Site beheer?


Skywalker
13-11-2005, 23:08
.

Jurgen Santana
13-11-2005, 23:10
Helaas gaat het Volksforum er in mijn ogen op achteruit.

Het is hier na 2 weken nog steeds zomertijd (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=212896#post212896)...

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9214&highlight=zomertijd

Split52
13-11-2005, 23:13
Dat heb ik ook al reeds lang veranderd en nog steeds zie ik verkeerde tijd...

Jurgen Santana
13-11-2005, 23:19
Trek je er toch een uurtje vanaf.

Bij mij thuis staat de helft ook nog op zomertijd. Je zult zien dat dit probleem met een half jaartje is opgelost:D

Big_Mac_Mark
13-11-2005, 23:23
Ik denk dat dat wel eerder opgelost is, want als het zo doorgaat dan zoek ik mijn heil wel ergens anders....

Wokkie, dreig je nou met vertrek van dit forum? :eek:

RATFINK
13-11-2005, 23:23
Helaas gaat het Volksforum er in mijn ogen op achteruit.

Het is hier na 2 weken nog steeds zomertijd (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=212896#post212896)...

Ook krijg ik bij userprofiles al geruime tijd een foutmelding:
Warning: Missing argument 2 for fetch_reputation_image()
in /home/virtual/site1/fst/var/www/html/forum/includes/functions_reputation.php on line 72
Vinden de heren het niet (meer) belangrijk hoe de site er bij staat of is tijd een belemmerende factor?

U got a point, zie zowiezo weinig beheerders meer voorbij schuiven of ze moeten allemaal weer eens een andere naam genomen hebben ;)

Baldrimmer
13-11-2005, 23:27
Ik heb idd mijn naam veranderd maar ben ook geen beheerder meer .
( En als was ik nog lid van het team : Marcski is de grote site techneut .. Dat is erg ingewikkeld )
Misschien leg ik het waarom nog een keer in de toekomst uit als het nodig is . Of het nodig is bepaal ik dan geheel zelf uiteraard :D

RATFINK
13-11-2005, 23:41
Tuurlijk bepaal jij het zelf :D , we kennen je niet anders maar Marc is toch niet de enige beheerder ?
Herinner me nog namen als Tjaap Chrispy Mace, allemaal verdwenen ?

Jij hoeft nix te zeggen natuurlijk, dat bepaal je zelf, maar misschien zijn er nog beheerders die wel wat willen zeggen :D

hajee
13-11-2005, 23:49
Ik heb idd mijn naam veranderd maar ben ook geen beheerder meer .
:D
en wie ben jij of beter, was jij?? :D

RATFINK
13-11-2005, 23:55
What's in a name :D

Marco
14-11-2005, 00:26
Tjaap is niet verdwenen, hij heeft op diut moment zelf alleen geen internet, dus post maar af en toe. Niels (Mace) is midner actief en heeft er zelf voor gekozen geen beheerder meer te zijn. Marc (Marcski) heeft net zijn tentamens achter de rug en is daarom even minder actief geweest als beheerder.

Ik zal hem vragen hier nog eens naar te kijken.

Je kunt t ook gewoon vragen via een pmmetje, je hoeft niet meteen te denken dat er hier niks gedaan wordt. Ik ben altijd nog iedere dag op t forum, dus als je me gewoon n pmmetje stuurt met de vraag hoe t kan dat t probleem met de tijd nog niet is opgelost, zal ik je antwoorden en ervoor zorgen dat t wordt opgelost.

Baldrimmer was Gert btw

Marco

RATFINK
14-11-2005, 00:41
PM' en is net als de kamertjespolitiek in DenHaag, hoezo ken toch geen kwaad zo'n topic als deze.

Weten we gelijk dat Gert geen lid meer is van 't team en dat de rest het een beetje druk heeft en dat verklaard gelijk weer een hoop :D

berendd
14-11-2005, 00:43
Baldrimmer was Gert btw
Marco

neh...echt

kijk eens op het "andere" forum..
hier wordt je verwend qua tijden, en dat zeg ik zelfs :eek:


blijft een vrij lastig item bij websites... :confused:

RATFINK
14-11-2005, 00:46
Baldrimmer was Gert btw

Marco

Gert is Baldrimmer :D

evilnyntje
14-11-2005, 07:38
PM' en is net als de kamertjespolitiek in DenHaag, hoezo ken toch geen kwaad zo'n topic als deze.

Weten we gelijk dat Gert geen lid meer is van 't team en dat de rest het een beetje druk heeft en dat verklaard gelijk weer een hoop :D

Heel de wereld draait op achterkamertjes politiek ;)

René
14-11-2005, 10:29
ik wil niet zeuren hoor, maar bij mij klopt de tijd wel? :confused:

Jasper Ovaal
14-11-2005, 10:33
mijn mening, als je steeds een fout melding hbet, kan dat inderdaad irritant zijn.

Over die tijd. als ik me daar druk over moet gaan maken. is het eind zoek en menig rikketik ook. zijn wel belangrijkere dingen in het leven.

maarja, hoe was het ook alweer, van een mug een olifant maken..
:beer2: :kenny: :crackpipe dus relax, en cruise nog een rondje

JK Le Mans
14-11-2005, 10:34
echt niet rene ! staat boven je post 11:29 weet niet heo laat het in
stadskanaal is maar hier is het 10:34 :D

JK Le Mans
14-11-2005, 10:37
O Ja persoonlijk maakt hij mij weinig uit ! heb hier ook een klok hangen !
En ik had idd ook steeds die fout melding boven in beeld maar ja daar kijk ik toch nooit ! :D:D
Zie nu net dat hij weg is !

René
14-11-2005, 10:42
echt niet rene ! staat boven je post 11:29 weet niet heo laat het in
stadskanaal is maar hier is het 10:34 :D

bij mij staat er 10:29!!!

Pedaalemmer
14-11-2005, 10:48
Ik mis ook een goeie mod die het zaakje goed begeleid en dit soort topic kan voorkomen...

evilnyntje
14-11-2005, 11:07
Ik mis ook een goeie mod die het zaakje goed begeleid en dit soort topic kan voorkomen...

Hoezo, dit forum is er om je mening te geven, een goede mod laat ook deze topics open. Het blijft een hobby voor velen erbij, dat wel. Kijk als je iets opvalt op de site of je stoort je eraan dan kun je het zeggen en daar word indien mogelijk meestal iets aan gedaan toch?

ingrob
14-11-2005, 12:17
volgens mij worden dit soort forums verzorgd door vrijwilligers en moeten we dus blij zijn dat ze er zijn! :hug:

type17
14-11-2005, 12:21
Helemaal mee eens Ingrob!
Mss kan skywalker ipv zeuren zelf het heft in handen nemen en er iets aan doen als hij zich daar zo aan stoort.

evilnyntje
14-11-2005, 12:36
Helemaal mee eens Ingrob!
Mss kan skywalker ipv zeuren zelf het heft in handen nemen en er iets aan doen als hij zich daar zo aan stoort.

Het is Skywalker zijn goed recht op te "zeuren" kritische noten zijn goed om scherp te blijven.

Matheo
14-11-2005, 12:50
tuurlijk, fora zijn er om je mening te geven, dus ook als je je ergens aan stoort. ik persoonlijk stoor me hier nergens aan, heb het nogsteeds ontzettend naar mijn zin en ben de beheerders dankbaar dat dit mogelijk is (wat moet ik anders met mijn tijd :tongue: ) maar als luchtloper zich ergens aan irriteerd moet hij dit vooral melden!

Pedaalemmer
14-11-2005, 13:25
Hoezo, dit forum is er om je mening te geven, een goede mod laat ook deze topics open. Het blijft een hobby voor velen erbij, dat wel. Kijk als je iets opvalt op de site of je stoort je eraan dan kun je het zeggen en daar word indien mogelijk meestal iets aan gedaan toch?

Ik bedoel meer in de zin van voorkomen is beter dan genezen..

evilnyntje
14-11-2005, 13:28
Ik bedoel meer in de zin van voorkomen is beter dan genezen..

Ah, ok, maar als we alles konden voorkomen. Initiatief en opmerkingen/kritiek zijn prima en noodzakelijk, zelfs een fulltime mod ziet niet alles ;)

type17
14-11-2005, 14:57
Het is Skywalker zijn goed recht op te "zeuren" kritische noten zijn goed om scherp te blijven.

Vandaar ook mijn kritische noot. :D

evilnyntje
14-11-2005, 14:58
Vandaar ook mijn kritische noot. :D
;)

type17
14-11-2005, 15:06
Dat soort dingen komt het leesplezier niet ten goede, dat ben ik met je eens.
Ik heb er geen last van trouwens, kan je er ook niet mee helpen ben ik bang...

Christiaan
14-11-2005, 15:22
Skywalker, dat ligt waarschijnlijk aan de taalinstellingen van je webbrowser......

Stijn
14-11-2005, 15:34
Er is ontzettend veel aan de hand achter de schermen op het moment, en blijkbaar zijn er mensen die dat feilloos door hebben (scherp moet ik zeggen!). We zijn nu dus flink aan het knutselen aan een manier waarop dit allemaal door kan gaan en we gaan er waarschijnlijk sterker uit komen! Ik vind het jammer dat dat door de kieren van het forum heen te zien is, maar dan vraag ik jullie begrip daar even voor.

Verder ben ik ontzettend blij met Robin zn opmerking: we zijn inderdaad vrijwilligers!!! We doen dit uit onze hobby voor jullie hobby. Het kost ons allemaal tijd, geld en energie! Als iemand dus vindt dat het onacceptabel slecht is geworden hier, dan mijn persoonlijke excuus.... Als je daar echt niet mee kunt leven, bedenk dan nogmaals dat we (zeker nu) ons uiterste best doen om er voor jullie iets van te maken, zoals dat al een hele tijd goed gelukt is... Ben je dan nog teleurgesteld in het niveau, dan moet je vooral je heil verderop zoeken.

We zullen Marc attenderen dat de klok dient aangepast te worden.

hajee
14-11-2005, 15:39
ik vind het een leuke site, kijk elke dag wel eventjes, of wat langer..
maar het is natuurlijk niet verkeerd als skywalker, of iemand anders het even meldt als er iets niet klopt...
de tijd kan me niet veel schelen, want daar let ik normaal ook niet zo op!
maar verder vooral dóórgaan! compliments
:beer:

Stijn
14-11-2005, 15:49
En dan mijn dank weer op zijn beurt voor je reactie! Fijn dat ondanks de sociale moeilijkheden die electronisch kletsen met zich meebrengt we dan toch duidelijk en eerlijk tot elkaar weten te komen :) Eerlijk duurt nog altijd het langst....

Pedaalemmer
14-11-2005, 15:58
Dat er iets aan de hand is achter de schermen was al wel duidelijk tenminste voor mij...maar doordat dit door vrijwilligers wordt gerund en doordat dit alles nu even minder gaat is het niet een idee open huis te spelen en je bezoekers laten zien wat er speelt?

Ik doel dan meer hebben jullie problemen die tijdelijk niet opgelost kunnen worden er zijn zat bezoekers met kennis en ervaring die het op kunnen lossen:D

61 RagTop
14-11-2005, 18:50
pff
forum is best zo,
precies op maat voor me, heb zelf altijd moeite met de tijd heheheh

Baldrimmer
14-11-2005, 19:05
Er is ontzettend veel aan de hand achter de schermen op het moment, en blijkbaar zijn er mensen die dat feilloos door hebben (scherp moet ik zeggen!). We zijn nu dus flink aan het knutselen aan een manier waarop dit allemaal door kan gaan en we gaan er waarschijnlijk sterker uit komen! Ik vind het jammer dat dat door de kieren van het forum heen te zien is, maar dan vraag ik jullie begrip daar even voor.

Verder ben ik ontzettend blij met Robin zn opmerking: we zijn inderdaad vrijwilligers!!! We doen dit uit onze hobby voor jullie hobby. Het kost ons allemaal tijd, geld en energie! Als iemand dus vindt dat het onacceptabel slecht is geworden hier, dan mijn persoonlijke excuus.... Als je daar echt niet mee kunt leven, bedenk dan nogmaals dat we (zeker nu) ons uiterste best doen om er voor jullie iets van te maken, zoals dat al een hele tijd goed gelukt is... Ben je dan nog teleurgesteld in het niveau, dan moet je vooral je heil verderop zoeken.

We zullen Marc attenderen dat de klok dient aangepast te worden.

Sluit me hier helemaal bij aan :D

Marco
14-11-2005, 19:19
Ook ik sluit me er uiteraard bij aan.

@Skywalker, was ook niet bedoeld om je aan te vallen, alle kritiek is natuurlijk welkom, we doen ook ons best zoals je kunt lezen om zoveel mogelijk aan jullie wensen te voldoen.

Heb marc inmiddels via mail gevraagd of hij naar de tijd zou willen kijken, hij heeft me ook geantwoord dat te zullen doen.

Tommy
14-11-2005, 19:29
Persoonlijk vind ik het forum niet zo boeiend meer... Maar goed, dat heeft voor mij redenen die misschien voor anderen niet gelden...

RATFINK
14-11-2005, 19:30
Happy End :D

Maar als er zo´n hoop aan de hand is achter de schermen waarom schakelen jullie dan geen hulp in van medeforummers.

Denk dat er genoeg forummers zijn die mee willen helpen om dit forum zo te houden zoals het is

Dit is toch gewoon het beste vw forum in Nederland en ver daarbuiten :D

Tommy
14-11-2005, 19:32
Happy End :D

Maar als er zo´n hoop aan de hand is achter de schermen waarom schakelen jullie dan geen hulp in van medeforummers.

Denk dat er genoeg forummers zijn die mee willen helpen om dit forum zo te houden zoals het is

Dit is toch gewoon het beste vw forum in Nederland en ver daarbuiten :D

bepaalde arrogantie? ;)

Marco
14-11-2005, 19:39
Hahahahahaha LOL !!

Geloof me, als we jullie hulp kunnen gebruiken zijn jullie de eersten die het horen!! Het is in elk geval fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben en eventueel ook hulp willen bieden. Dat motiveert ons om extra hard ons best te doen.

Mark1
14-11-2005, 19:51
*beetje off topic misschien*

Ik mis het "oude" fotoalbum een beetje, sinds de switch is er niet veel meer aan. :(
Grotendeels veroorzaakt door het niet meer leesbaar zijn van de "last comments" direkt onder de foto's, als je het mij vraagt.

Tuurlijk... het vervult zijn eigenlijke functie prima,
maar vroeger was het zo af en toe wel het meest hilarische deel van het forum. :lmao:

Ochja, deze post is van 19:51u :D

RATFINK
14-11-2005, 21:12
bepaalde arrogantie? ;)

Nee hoor maar laten we eerlijk zijn dat andere forum is toch alleen leuk om wat te verkopen of te kopen.

Pedaalemmer
14-11-2005, 21:31
Nee hoor maar laten we eerlijk zijn dat andere forum is toch alleen leuk om wat te verkopen of te kopen.

Yep:D

Marco
14-11-2005, 21:39
*beetje off topic misschien*

Ik mis het "oude" fotoalbum een beetje, sinds de switch is er niet veel meer aan. :(
Grotendeels veroorzaakt door het niet meer leesbaar zijn van de "last comments" direkt onder de foto's, als je het mij vraagt.

Tuurlijk... het vervult zijn eigenlijke functie prima,
maar vroeger was het zo af en toe wel het meest hilarische deel van het forum. :lmao:

Ochja, deze post is van 19:51u :D

Als je via Gallery naar Last Comments gaat werkt dat prima hoor, bij mij althans wel

MMgolfnut1
14-11-2005, 22:41
Prettig forum hoor. Ik heb nergens last van en tijd......let ik toch niet op :D

Lennart
14-11-2005, 23:19
volgens mij worden dit soort forums verzorgd door vrijwilligers en moeten we dus blij zijn dat ze er zijn! :hug:

Dit is een erg goed punt.. mensen zouden hier wat vaker bij stil moeten staan, op welk forum dan ook :slap:

Mark1
14-11-2005, 23:30
Als je via Gallery naar Last Comments gaat werkt dat prima hoor, bij mij althans wel

Ja..ikke weet...alleen moet ik nu eerst den foto aanklikken om de comments te kunnen lezen..."vroegah" kon je meteen de replies lezen.

Nu zie je alleen maar het AANTAL replies.... en aangezien ik een lazy bastard met een slecht geheugen ben.... :rolleyes:

RATFINK
15-11-2005, 19:36
Prettig forum hoor. Ik heb nergens last van en tijd......let ik toch niet op :D

Jij staat nog niet in forum mode maar in ik heb net examensgedaan mode, deze topic gaat helemaal niet over de tijd :D

Tjaap
15-11-2005, 19:59
Ben het eens met alles en iedereen.
Er is inderdaad nogal wat aan de hand achter de schermpjes en net als Stijn vind ik het jammer dat het te merken is. Echter zijn we idd bezig een oplossing te zoeken.
duurt nog ff maar komt goed...........

en als het helpt.. i luvvvvvvvvvvvvvvv you guys......... :p

Marcski
15-11-2005, 20:11
zoals Marco al vertelde, heb ik het de laatste tijd heel erg druk gehad met erg belangrijke tentamens. Daardoor heb ik absoluut geen tijd gehad voor de site, wat jammer is, maar helaas, sommige dingen gaan voor.

Dat de tijd verkeerd stond en de foutmelding op de user-pagina waren allebei al bekend, ik heb er alleen geen tijd voor gehad het op te lossen. Deze zullen zo snel mogelijk opgelost worden, zoals met eerdere fouten en bugs altijd vrij vlot gebeurde.

Sorry guys!

MMgolfnut1
15-11-2005, 20:28
Jij staat nog niet in forum mode maar in ik heb net examensgedaan mode, deze topic gaat helemaal niet over de tijd :D

Was toch een van de issue's :rolleyes: maar ik heb de examenmode uitgegooid hoor :D

sixpack
15-11-2005, 20:39
en als je die luchtgekoelde sectie er es uit gooit ? scheelt een hoop tijd met bijhouden en misschien klopt de klok dan ook weer :D

Pedaalemmer
16-11-2005, 22:37
en als je die luchtgekoelde sectie er es uit gooit ? scheelt een hoop tijd met bijhouden en misschien klopt de klok dan ook weer :D

ja..dat vind ik nou nog eens een goeie :D

Baldrimmer
16-11-2005, 22:44
Korte termijnpolitiek is dat ..
Daar kwam nu juist het gerommel van

@ Sixpack : zolang het wielen gedeelte maar blijft zijn jij en ikke blij :D

sixpack
16-11-2005, 22:47
Met jou kan ik praten gert !~ :cool:

Tommy
16-11-2005, 22:49
Nee hoor maar laten we eerlijk zijn dat andere forum is toch alleen leuk om wat te verkopen of te kopen.

bedoelde niet over het forum op zich... :tongue: maar de leute hinten den schermkes. ;) :D

Baldrimmer
16-11-2005, 22:49
Want me to rimm u ? :P

Tommy
16-11-2005, 23:16
save us from these dirty minds!

Jezus saves, Gert shaves....

stufenheckfahrer
16-11-2005, 23:18
*beetje off topic misschien*

Ik mis het "oude" fotoalbum een beetje, sinds de switch is er niet veel meer aan. :(
Grotendeels veroorzaakt door het niet meer leesbaar zijn van de "last comments" direkt onder de foto's, als je het mij vraagt.

Tuurlijk... het vervult zijn eigenlijke functie prima,
maar vroeger was het zo af en toe wel het meest hilarische deel van het forum. :lmao:
:D

Ik ben het met Mark-O-Polo eens dat sinds de switch het forum minder kleurrijk is, er zijn toen redenen voor gegeven die vast wel plausibel zijn, maar het 'smaakt' toch anders nu de foto's via een omweg moeten.

Trouwens, mag de klok nóg verder vooruit, lig ik misschien eens op tijd in bed :D :D :D

Greetz Ron

Tjaap
16-11-2005, 23:24
klik, maar eens op popular pics qua comments, nog steeds veel geouwehoer daar hoor :)

Baldrimmer
17-11-2005, 08:16
Jezus saves, Gert shaves....

Pass Mahl Auf schatzi ...

Over het fotoboek : het ontgaat mij geheel wat er nu anders is dan vroeger
Kan iemand het mij uitleggen ?

sjampoo
17-11-2005, 08:49
Over het fotoboek : het ontgaat mij geheel wat er nu anders is dan vroeger

Ja..ikke weet...alleen moet ik nu eerst den foto aanklikken om de comments te kunnen lezen..."vroegah" kon je meteen de replies lezen.

Nu zie je alleen maar het AANTAL replies.... en aangezien ik een lazy bastard met een slecht geheugen ben.... :rolleyes:


-----

Uitleg, maar dan in jip-n-janneke :

Nieuwe Album: Je kunt zien dat er ploaties zijn die populair zijn, top-rated, last-comment etc etc. met t plaatje er bij enzovoort, maar NIET het laatst gegeven commentaar zelf:
(misschien beter om dit klikbaar te maken: maar ook ik ben lazy :) editten mag :) )
http://www.volksforum.com/albums/files/3/9/DatNietWat.jpg


Oude Album: Niet alleen zien op WELKE ploatjes er gereageerd is, maar ook direct zien WAT wie erover gezegd heeft..

http://www.volksforum.com/albums/files/3/9/DatEnWat.jpg


Als t zo niet duidelijk is,...

Ochja: lijkt me duidelijk dat de oude variant leuker/gezelliger was: die 5 plaatjes waarop nu 65 antwoorden staan komen totaal niet overeen met hoe t vroeger ging.... 100-en ploaties met rond de 7 replies per plaatje.. en enkele 10-tallen met ruim meer dan 100 reacties :) (tenmisnte: zo zit de herinnering in mijn hoofd)

Baldrimmer
17-11-2005, 11:22
Ok .. nu ikke snap ..
Misschien dat de Admins er nu iets mee kunnen .
Aparte button misschien als je die laatste comments wil zien .. preference misschien

Mark1
17-11-2005, 12:38
Thanks stoefenheckrijdert / sjampert. :hug:

http://www.kb.nl/dossiers/jipjanneke/hebrew-small.jpg

Marcski
18-11-2005, 22:54
Met die functionaliteit was ik al bezig, sjamp, maar aangezien het op het dit moment nog erg buggy is, is het nog niet geimplementeerd.

sjampoo
20-11-2005, 13:59
Ik weet zelf ook hoe kut t is om zo'n gallery goed aan t lopen te krijgen.. (ben al eens aan het kutten geweest met ons ikonboard, maar soepel lukt t me niet).. maar goed: probeerde ook vooral uit te leggen wat 't precies is wat ik en meerder met mij missen aan t nieuwe fotoalbum..

Succes! :)

Marcski
24-11-2005, 15:47
Helaas gaat het Volksforum er in mijn ogen op achteruit.

Het is hier na 2 weken nog steeds zomertijd (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=212896#post212896)...

Ook krijg ik bij userprofiles al geruime tijd een foutmelding:
Warning: Missing argument 2 for fetch_reputation_image()
in /home/virtual/site1/fst/var/www/html/forum/includes/functions_reputation.php on line 72
Vinden de heren het niet (meer) belangrijk hoe de site er bij staat of is tijd een belemmerende factor?

Beide problemen zijn opgelost :)

Bussie komt zo
24-11-2005, 15:50
Beide problemen zijn opgelost :)
Dan ben jij goed bezûg gozâh!!