PDA

View Full Version : passat 32b


vw golf 1979
23-11-2005, 22:11
ik heb na een jaar golf 2 te hebben gereden een andere daily aangeschaft. er zit een 1.8 motor in en er staan 57130km. bj '87
nu de vraag: heeft er iemand een idee hoe je dat ding tegen de grond kan krijgen. heb al gehoord dat het eventueel zou kunnen met de vooras van een santana, maar zie het ni zitten om heel de boel over te bouwen :)
alvast bedankt
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/PIC01611.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/3/5/9/PIC01605.JPG

berendd
24-11-2005, 09:46
tering die ziet er goed uit!!!

verlagen.....
1 optie is om er een complete verlagingsset van een audi 80 type 81 onder te zetten, ik weet niet 100% zeker of dat op de achterkant past dus dat zal je moeten opmeten. dit is vooral afhankelijk van de diameter van de veren.

optie 2 is, voor een verlaging van een audi 80 (veren en dempers) en achter van een jetta/vento, vooral achter niet te veel verlaging pakken, zelf met ori jetta achterpoten zal hij al flink zakken. voor moet je juist wel een flinke verlaging pakken om wat te bereiken. evt de achterpoten van een schroefset pakken om hem op hoogte met de voorkant te kunnen stellen.

Mk1-Addict
24-11-2005, 10:08
wow, ziet er idd erg strak uit!! :woowoo:

heb je al idee wat voor rims eronder komen dan? Dit is weer precies zo'n auto die alleen vraagt om een strakke verlaging en de juiste wielen, KLAARRRRR

suc6

Huibert

vw golf 1979
24-11-2005, 13:38
dat is ook het enige wat er aan zal gebeuren. heb nog geen idee welke wielen er onder moeten. heb nog een setje ori 14" liggen en die zullen het dan voorlopig worden tot ik iets tegen kom wat me aanstaat

VwPolo89
24-11-2005, 22:09
wa voor iets is da :D:P graptje e broer ;)

heb er foto's van wanneer er 14" originele onderstaan (wel redelijk slechte fotos) en dat ziet er toch al redelijk uit maar daar moeten we nog een beetje mee experimenteren, eerst en vooral zullen we iets moeten zoeken om de passat een beetje dichter tegen de grond te krijgen.

normaal dit weekend eens kijken welke diameter de voorveren hebben, er liggen hier nog veren van -6 van een golf 2 (als dit werkt dan hebben we toch al een id hoe het een uitziet wanneer die wat verlaagd is :) )