PDA

View Full Version : Rustiger ?


JK Le Mans
24-11-2005, 09:43
Is het nou rustiger geworden op het forum of ben ik de enigste die
dat merkt ??

Mis wat mensen hier en daar , komt het door de winter of ......

Groeten Jasper

berendd
24-11-2005, 09:53
jasper jij bent wel de enigste ja.. :tongue:

of je ook de enige bent :confused: :D

tis wel wat stiller inderdaad, maar toch na een dagje niet kijken 3 pagina's met nieuwe topic antwoorden. Valt me wel op dat er bijna geen off topic bij zit.

JK Le Mans
24-11-2005, 09:58
ja mischien ben ik idd de enigste maar het valt me al een poosje op dat er idd minder of topic gepost wordt .
Weet niet precies wat het is maar er is iets anders :D:D

OakgreenVR6
24-11-2005, 10:09
Lijkt me toch niet dat het door de winter komt, dan zou je juist eerder mensen achter de PC verwachten, niet?

Als je een off-topic VW forum zoekt, moet je hier eens kijken: www.vwgolfcreations.com, daar is 90% van de topics off-topic :)

JK Le Mans
24-11-2005, 10:19
:D:D:D nee dat zoek ik niet ! zeker niet voor 90 %

Big_Mac_Mark
24-11-2005, 10:23
Jasper, ik ben er nog wel...:hug:

Goed genoeg dacht ik zo... :beer:




:woowoo:

LRR
24-11-2005, 10:29
Ik ooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!


Grtz.............. LRR

René
24-11-2005, 10:41
ik natuurlijk ook :woowoo: ;)

Matheo
24-11-2005, 10:57
ben er ook nog hoor! het is idd wel wat rustiger... geen idee hoe het komt :D

Mister Cool
24-11-2005, 10:57
Is het nou rustiger geworden op het forum of ben ik de enigste die
dat merkt ??

Mis wat mensen hier en daar , komt het door de winter of ......

Groeten Jasper

Heb jij ook wat meer werktijd over :thumbup: :tongue:

JK Le Mans
24-11-2005, 11:06
Heb jij ook wat meer werktijd over :thumbup: :tongue:


Klopt ja ik heb idd in de winter wat meer tijd over dan in de zomer ! :tongue:

Big_Mac_Mark
24-11-2005, 11:06
Heb jij ook wat meer werktijd over :thumbup: :tongue:

Heuj, koeliejoelie! Long taaim nie zien! :rolleyes:

Mister Cool
24-11-2005, 11:16
Heuj, koeliejoelie! Long taaim nie zien! :rolleyes:

Ik ben hier elke dag nog hoor :D

bobby-digital
24-11-2005, 12:14
je kan je afvragen of je dat off-topic geouwehoer van het vwforum wel wil hebben......
het is volgens mij ook wel wat rustiger hier de laatste tijd, maar om nu als een gek topics te gaan verzinnen om maar te posten schiet ook niet op toch???

ps. m'n golf is van het weekend als het goed is klaar bij de spuiter, dus heb ik weer wat om te posten:D

chrisjuh
24-11-2005, 12:18
Ben er ook nog! :hug:

Het is inderdaad wat rustiger, maar ik denk dat dit nog steeds een van de forums is waar veel activiteit is...

JK Le Mans
24-11-2005, 12:20
Ben er ook nog! :hug:

Het is inderdaad wat rustiger, maar ik denk dat dit nog steeds een van de forums is waar veel activiteit is...

Dat klopt zeker en inhoudelijk ook zeker een van de betere forums !

Mister Cool
24-11-2005, 12:46
ps. m'n golf is van het weekend als het goed is klaar bij de spuiter, dus heb ik weer wat om te posten:D

Vettttttttt ik ben benieuwd :D .

Haha zullen we met z'n allen niks meer posten tot bobby de foto's van z'n golfje post? :tongue: :egg:

bobby-digital
24-11-2005, 12:49
hahaha zo erg is het hier toch niet???

zal zo eens bellen of die al klaar is trouwens....

evilnyntje
24-11-2005, 14:56
Mooi dat het rustig is, ik heb even 2 weken geen inet dus fijn om te horen dat het rustig is.

Bussie komt zo
24-11-2005, 15:32
Het luchtgekoelde is bijna dood volgens mij.

vwspijlbus
24-11-2005, 15:48
Het luchtgekoelde is bijna dood volgens mij.
Viel me ook al op...

sjampoo
24-11-2005, 15:59
Possible reasons? (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15219)

Bussie komt zo
24-11-2005, 16:14
Possible reasons? (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15219)
Voor het rustiger worden??
Als echt diehard geef je daar geen reet om. ik iig niet.
Dat Sky het vervelend is aan hem.

JK Le Mans
24-11-2005, 16:15
ja lijkt mij ook raar dat het daardoor komt !

classic-edition
24-11-2005, 16:45
Ik ben er ook elke dag en soms de hele dag !
Maar ja je moet wat als je op non-actief bent gesteld en in afwachting van je ontslag zit te wachten en ondertussen gewoon door krijgt betaald en nog niet verder kan/mag gaan solliciteren.

Dus ja ik vermaak me wel met het forum.
Ik post niet veel maar lees wel veel om de tijd door te komen !

grtn

Marco

-Jens!-
24-11-2005, 16:46
ajoh als het maar gezellig blijft :hug: ;) , op dat 'andere' forum :iamwithst is het pas echt dood (wat betreft boeiende projecten enzo!)
ik zal weer eens wa meer gaan posten denk :D :chair:

Jasper Ovaal
24-11-2005, 17:40
Het luchtgekoelde is bijna dood volgens mij.
ik doe me best, maar als ik iets type, dan wordt gelijk me halve topic weg gegooid, om het een tikkie of topic is. ben gewoon niet technische genoeg om een heeel topic met alleen maar autokennis te vullen ;)
gedeeltelijk off topic houd het topic levend en intressant.

maar dat is mijn mening op dit forum.


en de luchtkoelers zijn erg rustig, al tijden geen, volksaddiction, bien bug, erwin, niels, en de rest gezien,, vakantie?

hajee
24-11-2005, 17:47
ik ben er nog steeds, en heb niet eens een vw meer op het moment.. :redface:

Baldrimmer
24-11-2005, 20:40
Voor het rustiger worden??
Als echt diehard geef je daar geen reet om. ik iig niet.
Dat Sky het vervelend is aan hem.

Als je ff iets verderop leest kom je denk ik een goede reden tegen dat het ff wat rustiger is ...
Dat schijnt nu opgelost te zijn .

carbreaker de autosloper
24-11-2005, 20:43
nou ik ben er ook maar de onderwerpen en vragen zijn erg onder de maat van een vw rijder ........fietsen oooooh heb et dan over lekkere wijven en autos...

Jasper Ovaal
24-11-2005, 20:49
heb et dan over lekkere wijven en autos...

YeaHHHh en drank :woowoo: :D

Mister Cool
24-11-2005, 20:52
nou ik ben er ook maar de onderwerpen en vragen zijn erg onder de maat van een vw rijder ........fietsen oooooh heb et dan over lekkere wijven en autos...

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5133&highlight=chicks

Asjeblieft... Lekkere wijven ;) :D

Vossie
24-11-2005, 20:52
als iedereen straks met winterprojecten bezig zijn word het vanzelf wel weer druk :cool:

Sjon
24-11-2005, 22:27
.

Baldrimmer
24-11-2005, 23:07
Tja wat is rustig ? Misschien qua posts maar niet qua bezoekers

Number of Active Users Today: 358

The following members have already visited the forums today:
-==Golf88==-, 1303, 16-ventiler, 20vtinside, 20vttyp1, 412 le, 62notchback, 7feetpete, 8-klepper, 86C, a.busser, aal, aartjan, AD G60, AD racing, Adidax, airy, aldo, Alex, alextromp55, Ant, Antera, arnus71, awt74, BagPuss, Baldrimmer, Bas, BasJansen, BasLacrosse, BBS Tiran, Beetlefreak, berendd, Berry, BerT3, Big_Mac_Mark, Blikopener, bluebastard, bobby-digital, boelie, Brammutjuh, Brazen, Bug-fever, bug59, bugdaddy, bugs, bumke, Burny, Cabrio-Addict, cabrio82er, Cabriokneut, CabrioSlicK, CalAltaDubber, carbreaker de autosloper, Carlos, Chooselife, chris, chrisjuh, Christiaan, Clawfinger, Cleveringa, Clifton, Coen, Cor24, cozmic, Crosne, CustomBug, DÁ-BRT, dakloze, DaL0, dalhuisen, danielle, de keverfreak, Dean, DeNB3rt, dennis, Dennis@polo86c.nl, DerbyI, der_polofahrer, Died, Dieselinside, Dirk, djeeke, Djinn_4fun, Djoek, DJW, Doc*181, Domi, Dr Low, DUB, Dubweiser, DutchDubber, DVD, eddie, Edition_one, Edrik, einzer, Erik M, ErrupVW, Evers, evilnyntje, Fahrvergnugen, falco, FDL, feto, fire and ice vr6, flat 4 freak, FoZ, frankie-tdi, franklincabrio'79, Franky B, fre-golf1-16v, Freak, Fred, Frieser, froggy, G-eert-40, G40Rob, g60lammert, G60RAY, Gabri, genderen, german biatch, Germanicus, Gerrit-Tdi, GertJan Vento, Gforty, gj, Go0s-Golf, Goldfinger, golf mkII 16v, Golf-classic, golf2blue, Golfzilla, Golf_Wolf, green_vw_weber, gtalarm, gti-er, gti-g60 girl, GTIDriver, hajee, hanshoog, Harro_PoLoW, Heeswijk, heineken787, HendO ®, Henk46, Henk_Pigo, Henny, henricarron, hilfiger, Humby, hummer, ibizaoz, IJsbeer86, indoe, ingrob, Isard, Jake, Jan P., janner, jan_gti_16v, Jasper Ovaal, JeeWee, Jeff, jeroenk, Jeroentjuh, jetta 1, JK Le Mans, John, jonamk1, joossie, JorisMK1, jorisrallye, Jorp, Jurgen Santana, k-mikaze, karretje, kenny87, keverpech, kkkkkkkkkkkkkkkk, klaas, Klaas16v, knarfmk1, Koen is sleeping, koningjochem, krukab, kubeljans, Larsv5, Lexo, Lieuwe, Little Red Rooster, Lolke., lowghia, LuNaTiK, lwin, M.I.V.W, MaceNL, mahler, Maikel27, Marcel_VW, marcnr1, Marco, marf_16v, marjootje, Mark-O-Polo, mark1975, mark_84, Martijn65, MartijnGT, martino, Matheo, Matthijs de Graaf, mauce, MDO, MelG60, mellowyellow20VT, MellyVille, Menace, MetPeter, michael86, michelvr6, miklo de gekste, Mister Cool, Mit, MMgolfnut1, Moroder, MrMiljon, nr.53, OakgreenVR6, okkehel, oldschool_lover, omenf1, oneillboy, Original, Ozzi, patrick 86c, PatrickMk1, paulgti, Pedaalemmer, PerL, peter460, PeterM, petertje, PeterZ, pikzibner, pim, pipott, pirelli, PlaceR, ploon, Pol0rz, polijster kees, polo 6n2, polo1l, polonick, purplepolo, Racelook, rallyeg60be, rallyegolf driver, RATFINK, redbug, redbull, René, RenéDub, retromk2, Richard, Rickyrick, Rinus, Rinus66, robbierobbie, robertjan007, Rocco, Ron21, ronnie, ronnie_v, Roundup, Rustbuster, Rutger, rvdbos, Saba, Sancho, sander kuster, sanderz, sander_beer, saus, scorphius, scumbag, Sebbe VW, Sepkuh, ShaBBa, silverjetta, sixpack, sjampoo, sjef, Sjon, sjoost, snellesjaak, snibzz, spijl63, Sponze®, steffangti1, Stein, steven16v, stevy, Stijn, T-bo, tenbrey, The_saint, Tiefleger, Tim Spijlbus `61, Timmetje20, TimMK1, Titi-Stengeleir, Tjillert, tjoep, Toby, Tommy, tseerd, Turbodad, vagfreak, variant'69, variantje, veedubprins, ventastic, vento tdi, vincent, VolksKai, Volkswagenaar, VolksWoute®, Vonkr, Vossie, vw golf 1979, VW Type 3 Fastback '71, vw-maarten, vwbullit, vwcrewcab, vwfreaks.nl, vwgolf1, vwgolfmk1vw, VWJean, vwjopie, vwleusden, vwmk1maniac, vwmk2driver, VwPolo89, vwspijlbus, vwwastelands, VW_Lunatic, wakebus-m, wannabay, WilliamF, willybus, xmarcelx, yuli, Zestienkleppen, zilver-edition, _jurrien, || RS ||

Marcski
24-11-2005, 23:34
Je vergeet invisible users ;)

Number of Active Users Today: 386

Baldrimmer
25-11-2005, 00:20
Die zie ik sinds een paar weken niet meer ;)

hajee
25-11-2005, 09:49
Die zie ik sinds een paar weken niet meer ;)
:D

chrisjuh
25-11-2005, 10:15
nou ik ben er ook maar de onderwerpen en vragen zijn erg onder de maat van een vw rijder ........fietsen oooooh heb et dan over lekkere wijven en autos...

Ben ik t niet mee eens zijn toch typische off-topic topics??

Bussie komt zo
25-11-2005, 11:04
Als je ff iets verderop leest kom je denk ik een goede reden tegen dat het ff wat rustiger is ...
Dat schijnt nu opgelost te zijn .
Dat is idd opgelost las ik gisteren.
Maar dat is toch geen reden om weg te blijven of zie ik het verkeerd.
Het hoe en waarom het luchtgekoelde dood is heb ik wel een idee van en jij denk ik ook wel.

Voor de rest blijf ik hier graag komen.Ik ga niemand uit de weg ook doen ze een keer moelijk als je iets post wat een Hoax blijkt te zijn.

Of al is het maar om over fietsen :cool: Auto's en lekkere wijven te praten.

Marcski
25-11-2005, 13:06
Het hoe en waarom het luchtgekoelde dood is heb ik wel een idee van en jij denk ik ook wel.


Ik niet, en ben hier eigenlijk wel benieuwd naar.. Kan iemand me dat uitleggen (via PM bijvoorbeeld)?

Bussie komt zo
25-11-2005, 13:38
Ik niet, en ben hier eigenlijk wel benieuwd naar.. Kan iemand me dat uitleggen (via PM bijvoorbeeld)?

Zou ik je best kunnen vertellen maar om verschillende redenen doe ik het niet.
Kan je wel mededelen dat het niet door het forum komt.

Marcski
25-11-2005, 13:44
begrijpelijk

Tim Spijlbus `61
25-11-2005, 13:58
Zou ik je best kunnen vertellen maar om verschillende redenen doe ik het niet.
Kan je wel mededelen dat het niet door het forum komt.


klinkt geheimzinnig is er iets wat wij niet mogen weten?

JK Le Mans
25-11-2005, 14:07
daar ben ik eerlijk gezegt ook wel benieuwd naar !

Bussie komt zo
25-11-2005, 14:11
Nee niks geheimzinnigs.
Ik voel me eigen alleen niet geroepen om me daarover uit te wijden.

hajee
25-11-2005, 14:22
nou ja wel jammer iig..!
maakt het juist zo leuk al die airheads erbij!
:rolleyes:

Bussie komt zo
25-11-2005, 14:25
nou ja wel jammer iig..!
maakt het juist zo leuk al die airheads erbij!
:rolleyes:
idd heb het ook altijd prima naar me zin gehad.
Maar er is een tijd van gaan en een tijd van komen.
en de tijd van gaan was nu gekomen.

Bruders
25-11-2005, 14:33
Bent er ook nog hoor..
Heb het alleen tyfys druk op mn werk...en ondanks de kou lig ik bijna iedere avond in en onverwarmde schuur te sleutelen....
altijd maar prullen he....ken een beetje moeilijk stilzitten!!!!

grtz..Vic..

hajee
25-11-2005, 14:37
nou ja het zo wel z'n redenen hebben...
vind het wel een beetje vaag allemaal, kan me niet voorstellen dat alle "vaste" luchtkoelers plotseling de peecee stuk hebben, of geen interesse meer hebben in het internet..
maar ja, iedereen is vrij om te gaan en staan waar ie wil natuurlijk.. :)

-Jens!-
25-11-2005, 15:20
Zou ik je best kunnen vertellen maar om verschillende redenen doe ik het niet.
Kan je wel mededelen dat het niet door het forum komt.

nou wil ik het(en velen met mij denk ik) weten ook! til er niet zo zwaar aan, tis maar internet!
(mochten jullie het nog niet weten, ik ben sinds kort ook luchthapper geworden! ff tussendoor ;) :rolleyes: )

Jasper Ovaal
25-11-2005, 15:23
inderdaad beetje jammer dat ze weg zijn, zal wel een reden hebben, of ze hebben net allemaal een verhuizing of een nieuwe internetaanbieder waar nog niet alles vlekkenloos loopt.
Me "wagenpark" is nog steeds 75% luchtgekoeld. en als het meezit straks 100 % :rock:

dus ik blijf hier rustig me babbeltje maken. maar hoe meer luchtkokers hoe gezelliger "natuurlijk"


ik zal proberen een positieve/nuttige inbreng te geven.. :iamwithst ( en dan "with" weg)

danielle
25-11-2005, 15:40
Ik ben er ook gewoon nog hoor. Vind het ook wel jammer dat het wat rustiger is op het luchtgekoelde forum gedeelte. Maar als jullie zo graag willen weten waarom er minder op het forum zijn, stuur dan een PM naar de perso(o)n(en) in kwestie. Misschien krijg je dan een antwoord.

Jasper Ovaal
25-11-2005, 15:42
oke, done, ik wacht af :D

Tim Spijlbus `61
25-11-2005, 16:55
Kijk dat is iemand die meteen spijkers met koppen slaat daar hou ik van...!!!

mij benieuwen...

Jasper Ovaal
25-11-2005, 17:26
het is erg stil aan de andere kant van de msn, dus ik ga het weeekend in met een groot vraagteken :D ;) :hug:

onee kut nog een dag werken..

jeah dit is 1001 ben nu een posthoer

Ruud
25-11-2005, 19:43
mischien heb ik ze wel weggejaagd,
met mijn waterkoker in het air cooled gedeelte :D

ik denk dat ze geen tijd hebben,
allemaal druk aan het bouwen :rolleyes:

Big_Mac_Mark
25-11-2005, 23:23
Waterkokers zullen wel een leuker forum hebben gevonden...vwforum waarschijnlijk...das toch nieuw? hoorde ik laatst iets over ;)

Died
28-11-2005, 19:42
Ik heb naast m'n vwbus (ja, luchtgekoeld!) nog een hobby. Dat is golfsurfen en dat gaat prima in Nederland. Vooral in de winter, dus wat minder aanwezig op het forum.
Volgens mij is iedereen druk aan het werk want de feestdagen komen er aan en dan zijn er extra (pl)euro's nodig... Ik geloof niet zo in die geheimzinnige komplottheorie, waar we trouwens ook maar niks over horen!

Bussie komt zo
28-11-2005, 21:20
Ik geloof niet zo in die geheimzinnige komplottheorie, waar we trouwens ook maar niks over horen!Jij hoeft ook niet alles te geloven.

Airtime
29-11-2005, 08:42
JA! Ik ben er ook nog!

Mijn huis is alleen opgeleverd :wee: :woowoo: , dus vandaar dat ik weinig tijd heb om aan mijn project bezig te zijn en hier regelmatig wat (on-)zinnigs te posten, maar ik ben er nog ech wel!

polopower
29-11-2005, 09:20
JA! Ik ben er ook nog!

Mijn huis is alleen opgeleverd :wee: :woowoo: , dus vandaar dat ik weinig tijd heb om aan mijn project bezig te zijn en hier regelmatig wat (on-)zinnigs te posten, maar ik ben er nog ech wel!

Als je er nog wel bent waarom heb je dan nog nooit mijn vragen over koolstofvezels beantwoord??
:tongue: :tongue: :hug:

Haha, neem je tijd hoor, want ik ben nog steeds erg geïnteresseerd.

Airtime
29-11-2005, 09:41
Als je er nog wel bent waarom heb je dan nog nooit mijn vragen over koolstofvezels beantwoord??
:tongue: :tongue: :hug:

Haha, neem je tijd hoor, want ik ben nog steeds erg geïnteresseerd.

Ow sjit! Helemaal vergeten! :redface: :redface: :chair: :chair: :screwy: Sorry!

Ik ben al een keer begonnen aan een (voor mij...) duidelijk verhaal, moet ik toch maar eens afmaken....

wakebus-m
29-11-2005, 10:10
ik merk het echt wel dat het een stuk rustiger is.....vooral bij het luchtgekoelde gedeelte (kijk ik bijna alleen maar)
en je moet wat langer w8ten op een reply....

Baldrimmer
29-11-2005, 10:22
Zoals BKZ zei : het is simpel aan de mensen zelf te vragen .
Heb ik gedaan maar dat wil nog niet zeggen dat daarmee het "probleem" verholpen is ..
IIG goed om te horen dat het bijna niks met het forum te maken heeft :D

Tim Spijlbus `61
29-11-2005, 10:40
als het niks met het forum te maken heeft waar is iedereen dan?????

Baldrimmer
29-11-2005, 10:44
Er staat ook : bijna niks :D

FF serieus : ik heb het een iemand gevraagd die hier al een tijdje niet meer komt en ik kreeg een antwoord .
Het is een openbare plek en hoe het ook te betreuren is we kunnen alleen maar die mening / het besluit respecteren .

Tim Spijlbus `61
29-11-2005, 11:35
:D soms lees je over dingen heen :D

Maar het mag dus niet openbaar gemaakt worden wat voor een problemen zij hebben met dit forum of waarom ze hier dan niet meer komen...

en respecteren ik respecteer alles en iedereen maar hou niet zo van het geheimzinnige gedoe.....

krukab
29-11-2005, 12:14
weet ik ook waar Sabine is gebleven :D:D

hier zitten er ook een paar (http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=139633) ;)

Jasper Ovaal
29-11-2005, 12:21
hier zitten er ook een paar (http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=139633) ;)
handig om als nederlanders met elkaar in het engels te babbelen.
wel leerzaam weer. :rolleyes:
dus ff updat, leon krijgt zijn ovaal deze week binnen, volgende week de randars velgen.
kai heeft ook weer een kever, dakrek eraf gehaald en albert gemonteerd. foto's staan bij de link hierboven :D

will soon be updated. ik skip ff over op de inter. section..

http://www.snuffelaward.nl/nieuws/afbeeldingen/skippybal.jpg

krukab
29-11-2005, 12:35
handig om als nederlanders met elkaar in het engels te babbelen.

Handig ??

Nou, de meesten die ik erover hoor noemen het heel wat anders hoor :tongue:

Oskar
29-11-2005, 13:53
Handig ??

Nou, de meesten die ik erover hoor noemen het heel wat anders hoor :tongue:

En hoe noemen "ze" dat dan? Je kan het toch gewoon zeggen?

Het lijkt me overigens redelijk voor de hand liggen dat als je op een internationaal forum iets post, dat je dat dan doet in een taal die meerdere mensen kennen. En nederlands is dan niet de te kiezen taal. Ik moet toegeven dat het een beetje vreemd is om het zo te lezen als je de mensen "kent", maar toch vind ik het niet raar. Dat forum is volgens mij niet de reden dat er hier weinig wordt gepost. Of wordt het luchtgekoelde deel alleen door dat groepje mensen in stand gehouden? Volgens mij is hier er meer vraag naar topics als deze, waarin mensen lekker schijnheilig, zonder namen te noemen over anderen kunnen praten. Ik vind het erg jammer dat de mentaliteit hier lager is gezakt dan Rico's bus ooit zal worden.

ploon
29-11-2005, 13:55
Ik vind het erg jammer dat de mentaliteit hier lager is gezakt dan Rico's bus ooit zal worden.
dat is dan toch nog altijd redelijk hoog :D

evilnyntje
29-11-2005, 13:58
En hoe noemen "ze" dat dan? Je kan het toch gewoon zeggen?

Het lijkt me overigens redelijk voor de hand liggen dat als je op een internationaal forum iets post, dat je dat dan doet in een taal die meerdere mensen kennen. En nederlands is dan niet de te kiezen taal. Ik moet toegeven dat het een beetje vreemd is om het zo te lezen als je de mensen "kent", maar toch vind ik het niet raar. Dat forum is volgens mij niet de reden dat er hier weinig wordt gepost. Of wordt het luchtgekoelde deel alleen door dat groepje mensen in stand gehouden? Volgens mij is hier er meer vraag naar topics als deze, waarin mensen lekker schijnheilig, zonder namen te noemen over anderen kunnen praten. Ik vind het erg jammer dat de mentaliteit hier lager is gezakt dan Rico's bus ooit zal worden.

Ik neem aan dat dit je "eigen" "mening" of interpretatie van het geheel is. Om even voor mezelf te spreken mis ik wel de aircooled mensen. Ik vond de mix van kennis juist zo leuk.

Oskar
29-11-2005, 14:10
Het is inderdaad mijn eigen mening en interpretatie van het geheel. En ik mis ze ook. Ook al zijn er een hoop niet weg, maar gewoon druk met andere dingen.

evilnyntje
29-11-2005, 14:12
Het is inderdaad mijn eigen mening en interpretatie van het geheel. En ik mis ze ook. Ook al zijn er een hoop niet weg, maar gewoon druk met andere dingen.

Daarom, iedereen is druk denk ik deze maanden, ik snap de ophef ook niet helemaal.

Baldrimmer
29-11-2005, 16:55
Dat er geluld wordt is overal : zelfs over mijn onbesproken persoontje wordt wat afgeouwehoerd .. onbegrijpelijk .
Ja en dat gaat soms zogenaamd anoniem .. alleen komt het altijd via de tam tam weer uit . Duurt soms een paar jaar of 6 minuten maar het is niet anders .
Communicatie is toch weer het toverwoord .
En als je er samen niet uikomt om een of andere reden : aanvaard het en ga lekker verder met je leven . Rancuneus zijn is leuk maar je hebt alleen jezelf ermee .
2 Mooie spreuken :
Don't get mad get even
What goes around comes around ,

Voor de mensen die geen engels willen lezen op een forum is hier de vertaling : wie de schoen past likt mijn vagina :D

Tim Spijlbus `61
29-11-2005, 17:02
die vertaling snap ik niet kan je die misschien vertalen naar het engels want dat ging me beter af.... :D :D

En dat gelul over gelul vind ik een beetje gelul in de grote ruimte....
en dat bedoel ik niet lullig... :D

Jasper Ovaal
29-11-2005, 17:15
en zo kan een heel forum in een topic passen.
is al tijd voor een?
http://www.manbijthond.nl/__userupload/clubupload/8762/fotogallery/Knuffel.jpg

Volkswagenaar
29-11-2005, 17:18
ik spot op enkele site's nog geregeld mensen die hier eerst actiever waren...
maar de reden weet ik niet, jammer vind ik het wel. nu moet ik meerdere site's in de gaten houden om de projecten te volgen :P

Baldrimmer
29-11-2005, 18:16
en zo kan een heel forum in een topic passen.
is al tijd voor een?
http://www.manbijthond.nl/__userupload/clubupload/8762/fotogallery/Knuffel.jpg

Tja .. sommigen willen dat nu eenmaal niet : emoties laat je thuis als een couchpotato op de bank zitten .
En zelfs die gaat soms geheel gevuld bij het grove vuil

volksaddiction
29-11-2005, 21:20
Volgens mij is hier er meer vraag naar topics als deze, waarin mensen lekker schijnheilig, zonder namen te noemen over anderen kunnen praten. Ik vind het erg jammer dat de mentaliteit hier lager is gezakt dan Rico's bus ooit zal worden.
:rock:

Zoals de meeste mensen weten lig ik aan de drank en drugs bezweken in de goot.............en heb te weinig hersencellen over om nog normaal te kunnen posten op dit forum.

Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken dan hun neus lang is :chair:
What goes around, comes around zullen we maar zeggen :rolleyes:

Maar idd, redenen genoeg om niet te posten..........of wel te posten.
Zoals Jasper al vertelde, Ik heb idd een '55er ovaal en een '67er 1200 gekocht, alleen weinig tijd gehad om daar topics aan te wijden op dit forum.
Hoor wel vanuit veel richtingen (de bekende tamtam van Baldrimmer) dat er mensen zijn die het leuk vinden om hier topics over te volgen, dus zal een dezer dagen wel eens wat foto's posten.

http://www.volksaddiction.nl/myoval/oval.jpg

volksfahrer.nl
29-11-2005, 23:15
Ik begeef me even wat meer op andere vw-forums.
Er is al zo veel vastgeroest in onze hobby! :D

En mocht het echt zo gek zijn dat men mijn gekut in de garage mist:
www.keverpech.nl! (www.keverpech.nl)

chrisjuh
29-11-2005, 23:47
[QUOTE=volksaddiction]:rock:

Zoals de meeste mensen weten lig ik aan de drank en drugs bezweken in de goot.............en heb te weinig hersencellen over om nog normaal te kunnen posten op dit forum.

Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken dan hun neus lang is :chair:
What goes around, comes around zullen we maar zeggen :rolleyes:

Maar idd, redenen genoeg om niet te posten..........of wel te posten.
Zoals Jasper al vertelde, Ik heb idd een '55er ovaal en een '67er 1200 gekocht, alleen weinig tijd gehad om daar topics aan te wijden op dit forum.
Hoor wel vanuit veel richtingen (de bekende tamtam van Baldrimmer) dat er mensen zijn die het leuk vinden om hier topics over te volgen, dus zal een dezer dagen wel eens wat foto's posten.

Hahaha ik hoorde dat je sliep in een busje... :)
Over dat laatste wat je schrijft:

Denk dat het hier om blijft gaan op een forum; en ik denk ook dat de meeste mensen het hier volledig is ontgaan wat er gebeurt (of niet gebeurt) is, en dat dat ook de meeste niet boeit....Wat wel boeit zijn de leuke verslagen en interesses van zowel luchthappers en waterkokers en dat maakt dit forum nu zo leuk, die leuke balans tussen die twee.... :hug:

Edit; tja, en dat van die hersencellen was allang geen geheim hoor.... :tongue:

volksaddiction
30-11-2005, 00:39
Hahaha ik hoorde dat je sliep in een busje... :) :
Dan weet je meer als ik, want ik heb echt niet in een busje geslapen :confused:
Of mijn hersencellen moeten bij deze weer te wensen over laten :rolleyes:
"Dat is dus wat ik bedoel met Veel mensen geloven wat ze verteld worden, zonder verder te kijken "
Maar van jou kan ik het wel hebben Chris, no hard feelings ;)

Over dat laatste wat je schrijft:
....Wat wel boeit zijn de leuke verslagen en interesses van zowel luchthappers en waterkokers en dat maakt dit forum nu zo leuk, die leuke balans tussen die twee.... :hug:

Edit; tja, en dat van die hersencellen was allang geen geheim hoor.... :tongue:
Is zo...........maar er zijn altijd weer personen bij die dan (hoe mooi of leuk ze je auto vinden) toch weer wat te zeiken moeten hebben over een ontbrekend naafkapje, scheef ventieldopje or what so ever........
als een project je niet aanstaat, klik er dan lekker voorbij.
En als je de spreekwoordelijke klok hebt horen luiden, maar geen flauwe notie hebt waar de klepel hangt..........denk dan eerst 3x na voor je een reply post (of post niets)
Dan zijn we gelijk bij het punt waarom het zo verdacht rustig op het forum :D

volksaddiction
30-11-2005, 00:42
Ik begeef me even wat meer op andere vw-forums.
Er is al zo veel vastgeroest in onze hobby! :D

:)
lowlifevw, thesamba, restowagenuk............forums genoeg.
Levert je gelijk weer wat internationale contacten op, volgende maand op bezoek bij "the french Connection" in Parijs als we mijn Raders gaan halen :woowoo:

p@trick kever
30-11-2005, 01:04
jasper jonge wat heb je weer aangehaald..... :eek:
hahaha :D :D

ik ben er ook gewoon, meestal op tijden dat t hier zowiezo rustig is....
maar dan heb ik ook lekker veel te lezen ;)
waren er toch een kleine 400 volgens mij sinds gisteravond deze tijd...

en heb zelf ook wel dingen om hier op t forum te plaatsen of topics mee te openen maar op een of andere manier heb ik t idee dat je er een beetje in moet zitten hier op forum....
zoniet dan word er niet of nauwlijks op je reactie gereageerd en is dat voor veel forummers hier toch iets van een drempel.... :confused:
maar goed zoals ik zeg is dat mijn idee en heb ik t wel helemaal mis...!!

groeten p@trick ;)

Bussie komt zo
30-11-2005, 09:34
Maar idd, redenen genoeg om niet te posten..........of wel te posten.

Hoor wel vanuit veel richtingen (de bekende tamtam van Baldrimmer) dat er mensen zijn die het leuk vinden om hier topics over te volgen, dus zal een dezer dagen wel eens wat foto's posten.



Tuurlijk willen we dat lezen, houd het forum een beetje levendig.
Natuurlijk willen we alles weten wat je doet, altijd leuk om te zien hoe een ander bezig is en wat ze bezig houdt.

Vroeger hing er bij ons in de plee een bordje met de volgende tekst.
"Doe wat je wilt, praten doen ze toch"

Schijt aan de rest en kom op met die foto's en verhalen

Jasper Ovaal
30-11-2005, 12:14
Dikke knuffel :hug:

that;s the spirit.. :D :hug:

gaat goed met het topic

Pedaalemmer
30-11-2005, 12:18
beetje jammer van deze topic....laat mensen lekker zelf keuzes maken ik hoef echt geen uitleg van iemand waarom hij of zij hier niet meer komt, tijden veranderen dus laat het lekker op zijn vrije beloop gaan.

ik maak em er geen zorgen om iig.

als ik op het vwforum kijk irriteer ik em gewoon aan de loze topics die daar voorbij komen...en dat zegt wel iets als ik dat zeg :D

Christiaan
30-11-2005, 15:49
als ik op het vwforum kijk irriteer ik em gewoon aan de loze topics die daar voorbij komen...en dat zegt wel iets als ik dat zeg :D

Dat we dat nog van jou mogen horen
:D

Jasper Ovaal
30-11-2005, 16:00
Dat we dat nog van jou mogen horen
:D
vind het nou een beetje teveel op msn lijken...

:tongue:

Airtime
30-11-2005, 16:17
vind het nou een beetje teveel op msn lijken...

:tongue:

:giggle: :lmao:

volksaddiction
30-11-2005, 19:31
Lieve Leon, ik ben altijd heel erg blij met opbouwende kritiek. Soms zie je dingen zelf niet die anderen wel zien. Voor mij is het één van de redenen om mijn project hier op het forum te posten. Natuurlijk is niet opbouwende kritiek en flauw afkraken van een topic niet leuk en onzinnig, maar volgens mij post iedereen wel eens iets wat een ander niet aanstaat. Jij en ik zijn daarop geen uitzondering. De term "Goed Bezug Gozûr" kennen we nu ook we, toch?. ;)

Dikke knuffel :hug:mee eens, mee eens............
Maar het ligt er vaak ook aan wie het zegt en hoe iets "gebracht" word.
tja, en als me dat niet aanstaat ben ik vrij om te komen en te gaan op dit forum :rolleyes:
de term "goed bezug" ken ik maar al te goed, maar dat zijn nou net niet de termen waar het hele verhaaltje om draait IMHO..........
maaruuhh, dikke :hug: terug hoor luuk, leven en laten leven zullen we maar zeggen ;)

evilnyntje
30-11-2005, 20:12
mee eens, mee eens............
Maar het ligt er vaak ook aan wie het zegt en hoe iets "gebracht" word.
tja, en als me dat niet aanstaat ben ik vrij om te komen en te gaan op dit forum :rolleyes:
de term "goed bezug" ken ik maar al te goed, maar dat zijn nou net niet de termen waar het hele verhaaltje om draait IMHO..........
maaruuhh, dikke :hug: terug hoor luuk, leven en laten leven zullen we maar zeggen ;)

Naja, leven en laten leven, onkruid vergaat niet toch :D

sixpack
06-12-2005, 19:42
wat me wel opvalt : vwforum is laatste tijd vaak "uit de lucht " ...

server niet betaald ? :confused:

bobby-digital
06-12-2005, 19:44
wat me wel opvalt : vwforum is laatste tijd vaak "uit de lucht " ...

server niet betaald ? :confused:

heb je je "vrijwillige" bijdrage niet gestort dan Peter :D

stelletje flessentrekkers daaro :chair:

RATFINK
07-12-2005, 00:08
vwforum.nl das pas echt rustig nu :D

Vreemd, topic begon met de vraag Rustiger ? in het algemeen en nu is het een soort soap geworden waar " de Luchtkoelers " zijn.

Lekker belangrijk komen toch ook weer nieuwe luchtkoelers bij, jongens die ook waterkoelers zijn dus dubbele pret.

Jongens ( gelukkig weinig meisjes ) met nieuwe ideeen over luchtgekoelde VW's, let maar op volgend jaar.

Bussie komt zo
07-12-2005, 09:16
Vreemd, topic begon met de vraag Rustiger ? in het algemeen en nu is het een soort soap geworden waar " de Luchtkoelers " zijn.

Lekker belangrijk komen toch ook weer nieuwe luchtkoelers bij, jongens die ook waterkoelers zijn dus dubbele pret.

Lekker belangrijk??
Tuurlijk is het belangrijk dat iemand blijft, tis 1 grote familie.
Buy a vw and you get a 1000 friends for free.
Als er nou nieuwe mensen komen moeten die dan geen advies krijgen van de "ouwûh garde"
Geen antwoord in een topic en daar gaan ze weer "er is hier toch niemand die iets weet"
Kan me herrineren dat vwforum eerst ook een luchtgekoeld gedeelte had,is weggehaald omdat iedereen hier zat.
Wil je dat ermee bereiken dan??

RATFINK
07-12-2005, 10:58
Tuurlijk is het belangrijk dat mensen in de "familie" blijven maar over hoeveel mensen hebben we het nu eigenlijk ?
En trouwens als die mensen hier niet meer willen komen lekkere familie dan.

Die niet of nauwelijks meer posten zijn op een hand te tellen en er zijn nog zoveel luchtkoelers die wel aanwezig zijn en die in het bezit zijn van de nodige technische bagage.

Heb ook niet het idee dat hier nieuwe mensen komen en weer weggaan omdat ze geen info krijgen maar meer het feit dat sommige mensen die hier heel veel posten ( voornamelijk eigen topics ) "gemist" worden door de mensen die hier al zitten.

En dat het vwforum zijn luchtgekoelde gedeelte heeft weggehaald das toch logisch, ga jij eens over je waterkoeler praten op het keverforum.

Ik vind dat je met je uitspraak de aanwezige luchtkoelers behoorlijk tekort doet.

Brazen
07-12-2005, 11:30
De thread is onschuldig begonnen, vervolgens werd er een beroep gedaan op het feit dat de aircooled posts minder werden, niets is minder waar. Da's op zich jammer, maar inherent aan het feit op personen wel of geen tijd hebben om te posten (zoals al gezegd is)...niets om je zorgen over te maken dus.

Dat er vervolgens allerlei "redenen" gevonden werden waarom iemand weinig (ipv niets) meer van zich liet horen is jammer en gaf een draai aan de thread.

Ik vind aircooled topics (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15604) veel leuker (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10936&highlight=bkz)
dan topics als "ik ben zo blij dat mijn neus van voren zit en niet vanopzij...." (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15690) alhoewel zonder dergelijke topics er ook niet echt veel aan is hoor...


Kortom hoop gezeik terwijl er niets aan de hand is, nou ja....het is rustiger ;)

RATFINK
07-12-2005, 11:35
Precies :D

BugStuk
07-12-2005, 11:38
.... wat ik je brom, Bray !!!

Bussie komt zo
07-12-2005, 12:00
Blijkbaar zie ik dan

http://www.cluelessdutchy.com/spoken.gif

Brazen
07-12-2005, 12:09
Blijkbaar zie ik dan

boe!

welnee! ;)

RATFINK
07-12-2005, 12:13
Misschien is de luchtgekoelde familie groter dan jij dat denk ( friends rides ;) )

Bussie komt zo
07-12-2005, 12:27
:hug:

RATFINK
07-12-2005, 12:55
Pm :d

René
02-01-2006, 21:43
`t is de laatste tijd weer aardig gezellig op `t forum!!
:hug:

Pedaalemmer
02-01-2006, 22:50
Wat is gezellig? vorige week werd ik nog helemaal debiel van de vwforum inval hier op volksforum

René
02-01-2006, 22:52
ja ok....jelle was ff irritant.. maar afgezien daarvan stroomt et alweer lekker vol met leuke topics en reacties

Pedaalemmer
02-01-2006, 23:09
Ja dat zeker..en jij gaat binnekort ook weer aan de golf 1 :D:D

René
03-01-2006, 00:06
Ja dat zeker..en jij gaat binnekort ook weer aan de golf 1 :D:D

nog ff wachten hoor....

kga me inschrijven bij www.pbr.nl ... das zo`n instelling die medicijnen test voordat ze " op de markt" komen.....

klinkt eng.. maar ken een paar mensen die `t ook hebben gedaan en die hebben tot nu toe nog geen bijwerkingen gehad... ;)

ben van plan om in de zomervakantie een behandeling van 20 dagen te ondergaan... brengt zo`n twee tot drieduizend euro op....

en daar kan je wel een leuke, nette golf 1 voor kopen ;)

chrisjuh
03-01-2006, 00:10
nog ff wachten hoor....

kga me inschrijven bij www.pbr.nl ... das zo`n instelling die medicijnen test voordat ze " op de markt" komen.....

klinkt eng.. maar ken een paar mensen die `t ook hebben gedaan en die hebben tot nu toe nog geen bijwerkingen gehad... ;)

ben van plan om in de zomervakantie een behandeling van 20 dagen te ondergaan... brengt zo`n twee tot drieduizend euro op....

en daar kan je wel een leuke, nette golf 1 voor kopen ;)

....''Oke meneer Rene, dit is dus onze nieuwe pil die mannen van hun ziekelijke Golf 1 verslaving af moet helpen''... :tongue:

René
03-01-2006, 00:10
....''Oke meneer Rene, dit is dus onze nieuwe pil die mannen van hun ziekelijke Golf 1 verslaving af moet helpen''... :tongue:

ojeej.....:tongue:

chrisjuh
03-01-2006, 00:13
ojeej.....:tongue:

...''Nee hoor geen zorgen deze zijn voor anaal gebruik''... :D

René
03-01-2006, 00:13
...''Nee hoor geen zorgen deze zijn voor anaal gebruik''... :D

ben wel wat gewend...

Pedaalemmer
03-01-2006, 00:14
....''Oke meneer Rene, dit is dus onze nieuwe pil die mannen van hun ziekelijke Golf 1 verslaving af moet helpen''... :tongue:

wahhahaha lol.!