PDA

View Full Version : beroerd stationair / zwavel lucht


Buutsworld
26-12-2005, 12:16
beste iedereen als eerste fijne kerstedagen

ik heb een vraagje
mijn Vento 1.8 ( hij heeft nog geen 110.000 Km gelopen) loopt ineens heel erg beroerd stationair
het lijkt wel of het blok begint te schudden want je voelt gewoon de hele auto trillen net of hij op 3 cylinders loopt hij stinkt ook behoorlijk naar zwavel als hij stationair draait en gistermidag had ik ineens een backfire bij het stoplicht we schrokken ons rot ik dacht dat me demper uit elkaar klapte

is er iemand bekent met dit probleem

Mvg
Erik
Almere

zilver-edition
26-12-2005, 18:42
beste iedereen als eerste fijne kerstedagen

ik heb een vraagje
mijn Vento 1.8 ( hij heeft nog geen 110.000 Km gelopen) loopt ineens heel erg beroerd stationair
het lijkt wel of het blok begint te schudden want je voelt gewoon de hele auto trillen net of hij op 3 cylinders loopt hij stinkt ook behoorlijk naar zwavel als hij stationair draait en gistermidag had ik ineens een backfire bij het stoplicht we schrokken ons rot ik dacht dat me demper uit elkaar klapte

is er iemand bekent met dit probleem

Mvg
Erik
Almere

je heb een mono inspuiting op jou vento. kijk even of de rubberpakking tussen je inspuithuis en het inlaatspruitstuk. niet is gescheurd. gewoon even je inspuithuis heen en weer bewegen dan zie je het vanzelf.