PDA

View Full Version : Stoelen Golf V vs. Fox


Frieser
12-01-2006, 11:40
Iemand enig idee of er grote verschillen zitten tussen de stoelen van een Golf V en een Fox? ik heb nogal snel last van mijn rug in de Fox...

Richard
12-01-2006, 11:44
fox heeft smallere stoelen meen ik..weet ook niet of de golf 4/5 stoelen zo passen in een fox kwa breedte.. in een lupo past het wel iig

Pedaalemmer
13-01-2006, 18:19
de standaard stoelen van de fox en de golf V schelen niet veel van elkaar.

Frieser
16-01-2006, 11:28
hmmm, oke het is niet zo dat ik ze over wil zetten ofzo, maar stel dat ik nu een golf neem en als daar dan vervolgens dezelfde stoelen in zitten.... dan schiet ik er voor mijn rug geen zak mee op ;)

Zeend
16-01-2006, 11:33
Je kunt toch bij een dealer eens in zo'n wagen gaan zitten? En ik denk dat er per Golf ook nog wel verschillen zijn (sportieve types of juist luxe interieur)

De Fox is nogal een uitgekleed apparaat, dus er is vast (ook) op de stoelen bezuinigd.

Ik moet zeggen: de stoelen van mijn Lupo voldoen me wel goed.

Jens

VWrijder
16-01-2006, 11:54
Je kunt toch bij een dealer eens in zo'n wagen gaan zitten?
Moet je wel ff een flinke proefrit maken, anders weet je nog nix. Ik weet wel dat bij mijn Golf IV basis fantastische stoelen zaten. Ben ermee naar de Provence gereden en geen centje pijn. Heb ook een Yaris gehad, daarin was de rit naar Mechelen al een martelgang, kwam ik elke dag gebroken uit.

Wat ook vaak scheelt is of je de hoogte/hoek van de zitting kunt aanpassen, zit volgens mij inmiddels in alle uitvoeringen van de Golf V standaard op in ieder geval de bestuurdersstoel.

d@nfoks@n
30-01-2006, 18:08
Stoelen Fox en Golf V zijn niet te vergelijken hoor.

In de fox is er ook maar één soort (3 motieven)
In de Golf V zijn er sowieso 4 (trend, sport, highline en winterpakker stoelen).

Ga alleen maar eens zitten en opstaan uit een beide auto's. Dan merk je al verschil. Niet alleen de vorm is anders, ook de houding is anders.

Succes.