PDA

View Full Version : 7 th int. VW/audi meeting sevenum (NL)


edelweiss
19-02-2006, 18:27
op 21, 22 en 23 july 2006 organiseert de vw club zuid-limburg voor de zevende keer hun int. VW/audi meeting, en zal net als afgelopen jaar een heel weekend zijn :eek:
Voor elke VW-liefhebber die zin heeft in een te gek weekend met veel feest staat het inschrijfformulier nu online op: www.vwclubzuidlimburg.com
bekijk ook eens de fotos van afgelopen jaar in sevenum voor een impressie van het feestweekend. :hug:

retro hans
19-02-2006, 22:08
bestel dit jaar wel effe mooi weer!!
was de vorige keer zeik nat.
Maar ik zal er zijn!!!!

vw golf 1979
19-02-2006, 22:50
is vorig jaar idd flink uitgeregend. weet nog niet of ik er dit jaar weer bij zal zijn. valt nl samen met een meeting hier in belgie die ik absoluut wil doen. mss dat we toch komen maar dan zondagmorgen weer vertrekken voor de meeting hier

edelweiss
14-03-2006, 18:35
men kan zich nu ischrijven voor het weekend!!!! met tombolo met als hoofdprijs een AUTO !!!!!

mellowyellow20VT
20-03-2006, 16:37
Denk dat wij alleen ff op zaterdag komen, zondag gaan we naar Ranst.

edelweiss
20-05-2006, 20:52
aanmelden voor het feestweekend kan op www.vwclubzuidlimburg.com
hoofdprijs van de tombola: een VW KEVER !!!!!!

POLO-LOCO
29-05-2006, 22:34
Zoals jullie weten hebben wij op 21,22 en 23 juli weer onze weekend meeting op het evenementen terrein Kronenberg in Sevenum.

de inschrijvingen zijn begonnen , iedereen geeft wel aan dat die wil komen , maar het loopt nog geen storm.

Onze vraag is nu als jullie willen komen en al zeker voor het weekend dan schrijf jullie zo snel mogelijk in want wij moeten nog een hele hoop bestellen, hier moeten jullie denken aan ontbijt, T-shirts, en nog een hoop.
Zodat jullie ook allemaal voorzien zijn van alle wensen en we niemand teleur moeten stellen, dat er bijvoorbeeld niet genoeg ontbijt is voor iedereen of wat dan ook.

Hopelijk begrijpen jullie dit en we zien jullie inschrijvingen tegenmoet.

groetjes en d´r Berg Ruft

www.vwclubzuidlimburg.com

POLO-LOCO
31-05-2006, 10:28
En het zou toch wel heel erg jammer zijn als we het zouden moeten aflasten,na al onze moeite en tijd die we erin hebben gestoken....
Dus bij deze nog maar eens een oproep mensen,Meld je ZSM aan ,want we hebben ook een deadline met alles bestellen....!


Groetjes Wilma