PDA

View Full Version : centrale deurvergrendeling


v1nc
20-02-2006, 22:22
Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een polo uit '99 maar er zit geen centrale deurvergrendeling op. Ik dacht dat dit vrij prijzig was maar na wat rondzoeken zag ik al setjes vanaf 30 euro oplopend tot 100 euro. Ik wil een centrale deurvergrendeling inbouwen met afstandsbediening, ik had gelezen dat de achterklep vergrendelen met die afstandsbediening vrij lastig is? Maar wat voor set heb ik nodig en waar/welke moet ik aanschaffen? Is het makkelijk om zoiets in te bouwen?
Ik hoop op een antwoord waar ik iets aan heb
thx

eddie-polo
20-02-2006, 23:30
Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een polo uit '99 maar er zit geen centrale deurvergrendeling op. Ik dacht dat dit vrij prijzig was maar na wat rondzoeken zag ik al setjes vanaf 30 euro oplopend tot 100 euro. Ik wil een centrale deurvergrendeling inbouwen met afstandsbediening, ik had gelezen dat de achterklep vergrendelen met die afstandsbediening vrij lastig is? Maar wat voor set heb ik nodig en waar/welke moet ik aanschaffen? Is het makkelijk om zoiets in te bouwen?
Ik hoop op een antwoord waar ik iets aan heb
thx

op het polo forum staat een hele beschrijving www.vwpolo.nl/forum

v1nc
20-02-2006, 23:42
op het polo forum staat een hele beschrijving www.vwpolo.nl/forum

Kijk hier hebben we wat aan..alleen rest mij nu nog de vraag welke set aan te bevelen is en waar te koop?