PDA

View Full Version : 20 mei 2006 Rally d'Zuid Holland


danielle
24-02-2006, 19:00
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/2/4/PosterRallyliggend.jpg

Kever Club Nederland Regio Zuid-Holland in 2006!

Een nieuw jaar en tijd voor wat anders. Dit jaar voor ons geen meeting, maar een Rally. Een rally...?? Wat gaan ze daar in Zuid-Holland weer doen, zal menigeen zich afvragen. Het wordt een ware verrassing! En daar zijn we goed in van Regio Zuid-Holland. We staan bol van de verrassingen!

Jawel, Rally d’Zuid-Holland.

Op zaterdag 20 mei is deze Rally. Een verrassende en ontzettend spannende rit,door ons mooie Zuid-Holland, met opdrachten, vragen, bakkies koffie.... én met een spetterend eindfeest... Dit mag je niet missen!!!

En voor degene die op het spetterende eindfeest, wel graag iets wil drinken...Dit kan! We hebben namelijk een mogelijk tot overnachten!
Graag in je aanmelding voor de Rally gelijk melden, of je wel of niet wil overnachten. Aan het overnachten is wel een klein bedrag verbonden. Maximaal 15 euro per tent! Je kunt daarbij GRATIS gebruiken maken van de toiletten, douches en het zwembad.

Geef je dus snel op! Dit kan door een mailtje te sturen naar regioleider@keverclubzh.nl Vermeld in dit mailtje het kenteken van je luchtgekoelde Volkswagen, je mobiele telefoonnummer. En of je wilt overnachten of niet! En met hoeveel tenten?

LET OP!!! Aangezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen, moeten we jullie vragen om je op tijd aan te melden. De sluitingsdatum voor het aanmelden is 14 mei 2006.

Agenda 2006

20 mei Rally d’Zuid-Holland
28 oktober 4e Kever Nacht Rit
25 november Workshop Kever voor Beginners

Onthouden dus deze drie data!
We zien jullie graag op een van onze evenementen natuurlijk.

Namens het voltallige regioteam
Kever Club Nederland Regio Zuid-Holland
www.keverclubzh.nl

volksfahrer.nl
24-02-2006, 20:31
Rally? :rolleyes: :D :eek: ;)

http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/256833.jpg

VolksKai
26-02-2006, 02:49
:confused: Vaag verhaal... Misschien iets meer duidelijkheid over hoe en wat?

danielle
26-02-2006, 11:38
Jongens jullie hoeven niet door de blubber te banjeren hoor :D, maar het is gewoon een hele uitgebreide mooie rit door Zuid-Holland. Met van alles wat! Met vragen en opdrachten tussendoor. Over verschillende soorten wegen. En met een Spetterend eindfeest. Het is dus een dagvullend programma!

Ik kan niet teveel verklappen natuurlijk, maar hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft!

Sander
26-02-2006, 12:02
Leuk man een Rally door Zuid Holland, jammer dat me Rallye niet mee mag doen :(

danielle
26-02-2006, 12:51
Leuk man een Rally door Zuid Holland, jammer dat me Rallye niet mee mag doen :(
Misschien mag je wel met iemand meerijden! Gewoon even een oproepje plaatsen!

danielle
17-04-2006, 09:15
De eerste aanmeldingen stromen binnen! Er staat voor degene die iets meer informatie willen een artikel in de Keverwereld. Zal dit morgen even hier plaatsen! Er zijn genoeg stops tussen door, het is dus niet zo dat je veel uren achter elkaar in de kever zit! We gaan langs een hoop mooie plekken in Zuid-Holland... echt een rit om niet te missen! Nog niet opgegeven? Snel doen dan! Tip! Vergeet niet om een Shell stratenboek mee te nemen!!

danielle
20-04-2006, 08:06
Tekst uit keverwereld:

Wie wil er zich nou niet eens anders voelen en zijn dan gewoon? En wij van Zuid-Holland willen dat gevoel graag met jullie delen en uitdragen. Dus kompt allen naar de rally van, door en in “je suis” zuid-holland. Gevoelsmatig moet je erbij zijn. Niks voelt normaal en toch voelt dat goed. Zeker als je kan zeggen: “Yes ik was erbij en het voelde geweldig!”. En onze kever/bus etc. die voelde alles nog nooit zo goed aan. Een hele dag toeren en doen, voelt als vanouds en dat moet je doen. Het wordt echt leuk, leerzaam en spannend. Zeker geen race rally. Ik weet aan mijn god eigenlijk zowieso niet hoe we an die tekst komme “Rally”. Maar goed iedereen is “met van alles” welkom als je maar lid bent van de keverclub.
En zo niet kan je gewoon lid worden van de keverclub vlak voordat je gaat rijden. En wil je dan nog steeds geen lid worden, maar wel rijden dan moet je lappen. Ook dat zal je niet de kop kosten dat beloven we jullie. Maarre hoe ken dat dan dat je dit stukkie leest eigenlijk…..!!!

Wij proberen er de hele dag een feest van te maken en zeker als
we er een goed gevoel aan overhouden, gaan we door tot laat in de avond. Biertje en een happie erbij om het gevoel nog completer te maken. Effe een nootje tussendoor. ”Voor je avond eten moet je zelf zorgen, maar er zijn tentjes zat onderweg en in de buurt van het eindpunt (hint)”. Helemaal voelt het goed om hierbij te vermelden dat jullie kunnen blijven overnachten. Hoef je na het rijden niet meer dat nare voorgevoel te trotseren, dat je maar niet aan de alcohol mag. “Want we moeten nog terug rijden!!!!!”. Het kost bijna niks. We zijn bezig met
een sponsor voor een gratis overnachting voor iedereen. Als dat niet lukt dan wordt dit nooit meer dan 5 eurie per persoon inclusief tent of bus. Een prent voor te veel drank op kost algauw meer.

Als we ooit nog het gevoel krijgen om na de dag van…?! Nog wakker te worden vinden wij het welletjes dus voor de zondag hebben wij niks gepland. Maar een spontaan gevoel kan nog wel eens ineens de kop op steken. Bij ons weet je het nooit. Nou hoe voelt dat? Gewoon effe opgeven via onze site www.keverclubZH.nl of op regio.zuidholland@keverclub.nl Wij houden je via de mail dan op de gevoelige hoogte.

Enne... voel je een vraag
opkomen bellen mag altijd
06 - 46 42 01 32. Krijg je gelijk mij aan je oor/in je oor. Weet je gelijk hoe dat voelt.

Liefs van jullie ZH-leidertje
Jaco Dijkshoorn

danielle
25-04-2006, 11:37
Up!

BugDubs
28-04-2006, 20:52
Is er morgen ook nog iets te beleven??

danielle
11-05-2006, 08:38
De aanmeldingen stromen binnen!
Let op!!!! inschrijving verlengd!!!! Uiterste inschrijfdatum: 19 mei!!!

412 le
11-05-2006, 12:35
Is er voor de zondag al iets gepland? Met z'n allen het Malieveld oprijden ofzo? :D En dan allemaal poffertjes en pannenkoeken bestellen :tongue:

Ik kan zaterdag namelijk niet meedoen.

danielle
16-05-2006, 06:42
Is er voor de zondag al iets gepland? Met z'n allen het Malieveld oprijden ofzo? :D En dan allemaal poffertjes en pannenkoeken bestellen :tongue:

Ik kan zaterdag namelijk niet meedoen.

Nee helaas, de rally is alleen op zaterdag.

danielle
16-05-2006, 06:43
De inschrijving sluit bijna, geef je dus nog snel op!
Geef ook gelijk even je lidmaatschapsnummer van de Keverclub Nederland door! De Route en Camping is voor leden GRATIS. Ben je geen lid, dan zijn de kosten: 7,50 euro voor de route alleen en 12,50 voor de route + overnachten.

danielle
20-05-2006, 04:56
Over een paar uurtjes is het zover en gaan de eerste van start. Hoop alleen dat de weersgoden nog een beetje goed gestemd worden! Dat het in ieder geval een beetje droog gaat worden.

412 le
23-05-2006, 16:59
Zijn er al foto's?