PDA

View Full Version : Vraag !! :confused:


Gti-Edition
27-02-2006, 09:57
Hoe kun je je fotos verwijderen uit je eigen gallery :confused:

VwPolo89
27-02-2006, 10:44
jeej, dank je voor het stellen van die vraag, ik heb ook al alles nagekeken om te kijken voor foto's te verwijderen maar niets gevonden.

denk dat dit wel beter onder ideeën en opmerkingen had gestaan maar dat doet er niet toe :)

Stijn
27-02-2006, 11:19
Als je foto opent dan zie je rechtsboven de knop 'Image Tools'. Onder dit menu vind je 'Edit Image' en als je daarop klikt krijg je de optie je tekst etc te veranderen. Je kunt echter ook het vakje helemaal bovenaan aanvinken en op 'Delete' klikken.

Dit alles werkt natuurlijk alleen bij de door jouzelf ge-uploade plaatjes.

VwPolo89
27-02-2006, 11:28
stijn kan dit zijn dat dit niet door gewone users kan gedaan worden? als ik doe wat jij zegt komt er onder "image tools" geen "edit image"

Stijn
27-02-2006, 11:39
Hmm daar was ik al bang voor, heb dus geen zicht op wat nou mod of user tools zijn. Sorry, dan moet ik je het antwoord schuldig blijven.

hajee
27-02-2006, 12:37
eh ik heb mn fotoalbum ook bijna vol... :redface:

corrado-usa
27-02-2006, 13:57
Wil ook wel wat fots uit mn album verwijderen,
dus niemand weet hoe het moet http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/s45.gif

corrado-usa
27-02-2006, 16:13
Niemand een idee

G-eert-40
27-02-2006, 16:22
misschien als je ruimte in je gallery vol zit en je laadt er nieuwe foto's in, dat ie automatisch de oudste foto's verwijdert en de nieuwe erin zet. of krijg je een melding dat er niks ge-upload kan worden?

corrado-usa
27-02-2006, 16:24
misschien als je ruimte in je gallery vol zit en je laadt er nieuwe foto's in, dat ie automatisch de oudste foto's verwijdert en de nieuwe erin zet. of krijg je een melding dat er niks ge-upload kan worden?

Bij mij zit ie nog niet vol, maar wil gewoon wat fotos verwijderen.

OakgreenVR6
27-02-2006, 16:34
Er is al eens eerder verteld dat dit (nog) niet mogelijk is. Ik wil(de) ook wel wat foto's verwijderen die niet meer relevant zijn (verkoopfoto's), maar dat kon&kan dus niet...:(

corrado-usa
27-02-2006, 16:37
Er is al eens eerder verteld dat dit (nog) niet mogelijk is. Ik wil(de) ook wel wat foto's verwijderen die niet meer relevant zijn (verkoopfoto's), maar dat kon&kan dus niet...:(


Jammer

Marco
27-02-2006, 21:19
ff pmetje, en dan worden ze verwijderd. Misschien in de toekomst met een update van nieuwe versie voor foto gallery.

Btw als je een pmetje stuurt aub wel ff de link van de foto erbij, anders is t natuurlijk geen doen

Marcski
27-02-2006, 23:17
sorry guys, maar er waren wat rechten problemen daarbij, vandaar dat die optie uit staat.. Gezien alle toestanden op het moment ronf vw-sites en fora ben ik ook niet aan toegekomen om deze bug op te lossen, maar het staat wel in de planning.

Wat Marco zegt, stuur even een PM naar een van de mods (als ze op dat moment on-line zijn, is het zo gebeurd, dus let daar even op), en die verwijderen ze wel voor je