PDA

View Full Version : BA's Syncro 89 project


BA-wob
01-03-2006, 19:24
hier alsnog mijn Syncro project, hij stond ook op het Nederlandse forum, dat het nu niet meer doet :chair:

Maar ik wil mn project alsnog met jullie hier delen,

Het project is al een aantal maanden aan de gang, alleen het staat nu stil omdat ik een nieuwe daily ga kopen, het wordt een dikke diezel, omdat de oude Golf (die sommigen van jullie wel kennen) te duur wordt om lange afstanden mee te rijden, en ik ga ook veel naar duitse meetings om ideetjes op te doen enz :cool:

Hier de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=BIVZQWCM
De Syncro is nu alleen nog gestript, bijna klaar, het interieur moet er nog uit, en dan gaat ie naar een adresje waar de spatborden mooi opgelijnd worden met de dikke ''originele'' bumpers die erop komen.

En verdere plannen komen jullie straks wel tegen in de ''updates''
Hopelijk lukt het me om de Syncro eind aankomende zomer gespoten te hebben.

Als er een nieuwe daily is komen daar foto's van, en daarna ga ik weer druk verder met de Syncro, het project staat op dit moment een beetje stil.

Groeten Bart

Marcski
13-03-2006, 13:00
msn-posts verwijderd

BA-wob
19-03-2006, 17:41
Nog geen update's, heb wel een nieuwe daily gekocht, die ik vrijdag kan ophalen, foto's volgen nog, de daily moet in de zomer klaar zijn, (velgjes etc) en dan wordt de Syncro aangepakt.
En heb versnellingsbak onderdelen besteld, voor een prikkie, en toch origineel en gloednieuw :tongue:
Het GX blok, (90pk benzine) gaat er binnekort ook een keer uit om gereviseerd te worden, en dan gaat het chassis naar de spuiter.
Foto's volgen

Syncro blijft zo origineel mogelijk!

maniacmark
19-03-2006, 17:59
Syncro blijft zo origineel mogelijk!


PERFECT: zo hoort het

BA-wob
19-03-2006, 18:10
Syncro blijft zo origineel mogelijk!


PERFECT: zo hoort het
En toch wordt het een puur-showwagen vol met leuke details ;)

Thnx for the reply