PDA

View Full Version : highline leer mk3 '94


EditionBlue G60
05-03-2006, 21:40
Hallo
ik heb een vraag omtrend de kosten voor een lederen interieur afkomstig uit een '94 drie deurs golf vr6 Highline.
het interieur ziet er opzich oke uit,maar heeft her en der gewoon de normale slijtage sporen,de wangen van de voorstoelen zijn alle okee,geen rare instapschade/slappe wangen.
voorstoelen zijn voorzien (af fabriek)van stoelverwarming en beide in hoogte verstelbaar.
de achterbank is een in twee delen neerklapbare uitvoering en je kunt zien dat er ooit iets puntigs op heeft gestaan,zitvlak heeft her en der een paar plekjes wat lijkt op een soort van putjes,het is niet echt storend en valt ook niet zo indirect op.
de achterpanelen hebben een soundpakket uitvoering(tweeter en luidspreker)
de deurpanelen zijn kompleet met el-raam schakelaars maar zijn door een of andere hobby bob ook nog eens voorzien van gaatjes voor handmatige raam bediening,dit is wel netjes gedaan en je zou het eventueel netjes kunnen camoufleren.
mijn vraag is dus nu,wat zou jij hier maximaal voor willen uitgeven? ik kan het kopen van een autodemontagebedrijf maar weet niet wat een normale prijs is hiervoor,het schijnt dat dit een vrij uniek type interieur is en daarom normaler wijs ook duurder is dan een zwart lederen interieur.
groeten Hendrik

EditionBlue G60
05-03-2006, 22:51
niemand,die een indicatie voor mij heeft???

MONDY
06-03-2006, 03:17
zon 500 - 750 euro daartussen kan je schommelen