PDA

View Full Version : VW Euro Voorjaarsmarkt/meeting


Gert
14-03-2004, 18:15
Leek meer op een meeting .
Geen idee wie ik allemaal gezien heb maar iig eindelijk LeverHeg de hand geschud : en er kwam nog wat zinnings uit zijn mond ook :D

Hoorde iedereen klagen over de prijzen die gevraagd werden voor onderdelen of andere prullaria . Sommige dingen waren de Florijnen tekens omgezet in Euros . En dan heb ik het over boeken die je zeker weten vroeger 54,54 procent goedkoper tegenkwam .

En wat hebben we gescoord ?
Zelf de verzameling Het Boxertje compleet gemaakt .
En eindelijk : one down four more to go !!!
Een 16 inch 5 x 205 gekocht .
Lijkt mij 4 x 16 maar t kan best smaller zijn .. kenda ?

Stijn
14-03-2004, 18:20
Prijzen waren inderdaad waanzinnig....iets anders kan ik er niet van maken! Helaas was ik erg laat, geen bekenden gezien maar toch wel entertaining!

Sjon
14-03-2004, 21:03
.

sjampoo
14-03-2004, 22:19
mmm
Vandaag op de weg wel de nodige klassieke hokken gezien (MG's etc), maar ook:

'Alpine Witte Polo 1f' snelweg bij Grave: net toen ik erop ging, ging hij eraf.. (aan de andere kant van de vangrail
'Manilla groene Polo 1' snelweg A50 terhoogt van knooppunt valburg. Wederom op de tegenovergestelde rijrichting..

Marco
15-03-2004, 00:10
Ben ook nog even wezen kijken, ik zag je net weg lopen gert met dat wiel in de hand :)

Was idd f*kking duur zeg, allememachies. Het enige wat ik me kon veroorloven was een muismatje. € 5,75 nog geld zat, allemaal T1 bussen erop.

Ik had het aan onze oosterburen lag dat de prijzen zo hoog waren, het was overigens behoorlijk druk.

Marcski
15-03-2004, 00:22
Dat muismatje is cool, ik zag hem gister ook liggen bij de dealer

volksaddiction
15-03-2004, 07:26
Nix gescoord, wel zelf weer e.e.a. verkocht (voor "normale" hobbyprijzen !)
En stijn (hopelijk) blij gemaakt met een setje donkerrode achterlichies voor zijn kevert.
Verder was t helemaal ruk, met zo'n buikschuiver 2 km. door het bos rijden om een plekkie te zoeken.... WAY TO GO !
Wel weer wat nieuwe vrienden gemaakt, en heeeeeeel veel bekenden gezien:
Aircooled, Gert, Alain, SabineG60, meetlint, flatfour, keverpech, Maus, Michel, enz enz enz
Was weer gezellig !

SplitBien
15-03-2004, 09:42
't was errug gezellig, veel gave luchtgekoelde wagens gezien, en veel bekenden..... (zo'n beetje dezelfde als leon.....)
Verder heb ik niks gekocht maar ik had ook niet echt wat nodig.
Wel weer wat ideeen opgedaan door het zien van een aantal kevertjes!
En de patat smaakte voor de verandering best goed!!

Beetlefreak
15-03-2004, 10:12
Dus heb nie veel gemist op dure onderdelen en lekkere friet na begrijp ik wel :D
Valt weer mee dan, vond het maar ver weg vanuit Fryslân om ff heen en weer te vlammen... :)

Stijn
15-03-2004, 10:21
Niks gemist Freak...niks gemist.

Vaak scoor ik op z'n aircooled meet wat oud watergekoeld spul, maar zelfs dat was niet te betalen! Go figure!

@Leon: nogmaals bedankt, bedenk nog even een prijs? Tot hoe laat was jij er eigenlijk? Ik kwam pas tegen half vier aan geloof ik...

krukab
15-03-2004, 15:50
Ik heb het super naar mijn zin gehad !!!
Ten eerste (of was het nou ten tweede ??) omdat ik met passend vervoer erheen gereden ben (mijn 1967 westfalia spijlbus) en ten tweede (of was het nou ten eerste?) dat ik prettig gezelschap bij me had .... hmmmm,twijfel gevalletje dus !!
anyway,nog twee buitenspiegels gekocht (nee,keverpech,geen "Elephant Ears"!!) en een mooi klein toerentellertje voor in de westfalia !!
Ben er sinds deze "zeiltocht" ook achter dat de westy heel gauw op de grond moet,want wat was ik blij met de witte lijnen op de weg zeg ... ik kon daar iedere keer maar net aan tussenblijven !!!
met dank aan Beaufort,voor windkracht 7 !!! (het voelde als 10 in de westfalia)

Beetlefreak
15-03-2004, 16:02
Zijn er ook pheauteau's gemaakt btw? altijd wel leuk om ff kiekjes te kijken :)

Gert
15-03-2004, 16:38
Oops !!! Die fotos zal een bepaald iemand niet blij mee zijn als ze al gemaakt zijn LOL

Zijn sinds de euro alle prijzen zo omhoog geschoten ?
En wat Stijn zegt : vroeger scoorde je nog wel eens wat voor een watergekoelde VW voor een redelijke prijs .. das nu ook over . En ze slepen het elke keer mee ...

volksaddiction
15-03-2004, 16:54
@Leon: nogmaals bedankt, bedenk nog even een prijs? Tot hoe laat was jij er eigenlijk? Ik kwam pas tegen half vier aan geloof ik...
Wij zijn er van 11.00 tot 16.15 geweest
Tussen door nog even gegeten bij het restaurant aan het begin van de weg !!
Errug goed uitsmijtertje zitten kauwen daar :-D
En wat betreft de achterlichten...je krijgt ze kado !
Deed er toch niks mee, dus als jij er blij mee bent ben ik het ook :-)

SplitBien
15-03-2004, 16:54
Ik heb heeeeeeeeel veeeeeeeeel foto's, alleen van de auto's die er waren en
niet van de beurs zelf... Kan ze vanavond wel posten maar weet niet hoe!!
Iemand???

krukab
15-03-2004, 16:55
Oops !!! Die fotos zal een bepaald iemand niet blij mee zijn als ze al gemaakt zijn LOL



Ja,Sabine heeft de nodige foto's gemaakt ...
maar welk "bepaald" iemand zou daar niet blij mee zijn dan ?? ... gewoon een paar kevertjes en een enkele spijlbus heeft ze gefotografeerd,meer niet .. :confused:
in iedere geval niet wat jij denkt/hoopt/verwacht .... :D

Gert
15-03-2004, 16:59
Tis altijd makkelijk om de messenger aan te vallen .. tis misschien iets wat ik wel hardop zeg maar een stuk of wat anderen niet uitspreken ;)

Bien : je kan ze gewoon hier uploaden in het fotoboek .

SplitBien
15-03-2004, 17:07
@gert, zal ze in het fotoboek zetten.....
en kruk@b, ik ben het met je eens! Wij weten hoe de dag is
verlopen, anderen niet, die raden alleen maar..... ;)

SplitBien
15-03-2004, 23:43
Voor foto's ff kijken in het fotoboek onder kevers, busjes, buggy's en karmann ghia's!!
Alle foto's onder de naam onderdelen beurs!

krukab
16-03-2004, 07:48
mooie foto's Sabine !!!
Ik zag je wel foto's maken,maar had niet in de gaten dat het er zoveel zijn geworden !

Beetlefreak
16-03-2004, 07:56
Er zaten idd mooie wagens tussen. Veel 'bekende' ook zeg maar, zelf wel eens gezien op andere meetings!
Begint toch weer te kriebelen nu al dat meeting-gebeuren een beetje loskomt :D

SplitBien
16-03-2004, 09:54
Het zijn nog niet eens alle foto's die ik gemaakt heb!
Maar de mooiste staan erop en op die andere is niet veel
bijzonders te zien!
Voor mij nog helemaal geen bekenden maar dat gaat ongetwijfeld
nog wel komen!!

Beetlefreak
16-03-2004, 10:27
Deze blauwe is al jaren aanwezig op Budel en Euro enzo...
erg vette bak en ook superlaag :)

Istie te koop ofzo? hangt een papiertjen op...

http://volksforum.com/gallery/wm.php?pid=1463&mode=normal

SplitBien
16-03-2004, 10:51
Nee zijn dak bagage rekje is te koop, iets van 180 of 140 euro ofzo.....

MaceNL
16-03-2004, 12:03
Sow hee dat is geen geld ! (of juist wel ???)

SplitBien
16-03-2004, 12:11
K'heb geen idee wat zo'n ding oplevert, ik vind het ook goedkoop
in ieder geval!!

krukab
16-03-2004, 12:23
nee,is niet echt duur ....
tenminste,als je het vergelijkt met de prijzen voor zo'n imperiaal voor op een (spijl)bus ... daar komt 350 euro eerst !!!

Gert
16-03-2004, 12:24
Tijdje terug op het oude forum was er toch iemand die zelf met een buigijzer aan de slag is gegaan ?

volksaddiction
16-03-2004, 12:43
Imperialletjes waren idd. 140 euro
Hele leuke dinge, en selfmade !
Heb voor mijn originele repro vorig jaar 249 euro betaald :) (deels verjaardagskado van de OSS3 boys)
Dus voor 140 euro heb je een koopje en ze zagen er erg netjes uit !

krukab
16-03-2004, 15:43
Tijdje terug op het oude forum was er toch iemand die zelf met een buigijzer aan de slag is gegaan ?

klopt ....
Tis ook "vrij" simpel,maar je moet ook netjes en secuur kunnen buigen én lassen,anders moet je er niet aan beginnen ...
voor die 140 euro kun je hem zelf bijna niet maken !!

Gert
16-03-2004, 16:13
Maar wie heft m nou gemaakt ? Wil wel weten waar te bestellen

krukab
16-03-2004, 16:56
Maar wie heft m nou gemaakt ? Wil wel weten waar te bestellen

degene die erover begon ..... ,daar koop jij nu je ovaal !!!!! :D