PDA

View Full Version : Kledinghangertjes blues


VWAddict
08-04-2006, 16:51
Hoi mensen,

aangezien dit mijn eerst bericht hier is, zal ik mij eerst even voorstellen;

ik ben Jeroen, ik ben 25, en sinds bijna een jaar de trotse bezitter van een VW Golf III uit 97. Het is mijn eerste auto, en ik ben al helemaal gaan houden van mijn trouwe 3-deurs TDI.

Nu de vraag; ik heb vanmiddag een kledinghanger gekocht om aan de hoofdsteun te bevestigen. Om deze vast te maken, moeten de pinnen waar de steun mee vast zit, open komen te liggen. Dus ofwel de hoofdsteun moet van de pinnen af, of de hoofsteun moet met pinnen en al uit de rugleuning verwijderd worden.

Ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand mij vertellen of ik ergens een klemmetje moet vinden verstopt in de bekleding, of moet het echt met brute kracht in combinatie met WD40?

d@nfoks@n
08-04-2006, 19:10
Bovenop je rugleuning zitten de "houdertjes" van je hoofdsteun. Er kunnen bij mijn weten twee uitvoeringen zijn:

1) daar zit op één van de twee een drukgedeelte, waardoor je pin ontgrendeld. Maar denk dat als je dit hebt...je de vraag niet stelde :D

2) dan zitten er in de zwarte houdertjes een borgpen. Aan de zijkant zit een spleet (hele breedte van de houder) waar je met een schroevendraaier in kunt. Even drukken met een grote platte schroevendraaier en knalt een borgpen uit.

KIJK UIT! Die borgpen KNALT er echt uit...dus ga aan de kant ;)

Greetz,
Daniël

hallie mk3
09-04-2006, 07:40
krijg je die borgpen er dan wel weer in??

VWAddict
09-04-2006, 11:48
Bovenop je rugleuning zitten de "houdertjes" van je hoofdsteun. Er kunnen bij mijn weten twee uitvoeringen zijn:

1) daar zit op één van de twee een drukgedeelte, waardoor je pin ontgrendeld. Maar denk dat als je dit hebt...je de vraag niet stelde :D

2) dan zitten er in de zwarte houdertjes een borgpen. Aan de zijkant zit een spleet (hele breedte van de houder) waar je met een schroevendraaier in kunt. Even drukken met een grote platte schroevendraaier en knalt een borgpen uit.

KIJK UIT! Die borgpen KNALT er echt uit...dus ga aan de kant ;)

Greetz,
Daniël

aan je beschrijving te lezen, moet ik idd optie 2 hebben. maar zoals hallie mk3 al schreef

krijg je die borgpen er dan wel weer in??


krijg ik die borgpen er wel weer terug in? Ik neem aan dat die pen er niet voor niets in zit.

René
09-04-2006, 11:51
ik heb laatst ook 2 van die dingen meegenomen... en daar kon ik het gedeelte waar die pinnen in komen uit elkaar schroeven... dus kon ik de hoofdsteunen laten zitten..

misschien bij die van jou ook zo?

anyway..welkom;)

d@nfoks@n
09-04-2006, 22:16
Pin wil er ook weer in.....

VWAddict
10-04-2006, 19:07
Pin wil er ook weer in.....

Okie, gaan we proberen.