PDA

View Full Version : verdeler naar de galemiese


-Jens!-
24-03-2004, 15:40
blijkbaar zat men verdelerkap er scheef op en is gister een stuk van de rotor afgeslagen, hierbij is ook de verdelerkap beschadigd.
nu is mijn vraag; zijn die nog te koop (nieuw) en wat kost dat dan. of moet ik gewoon even naar de sloop rijden uhh fietsen :( :rolleyes:
groeten

Allart-Ghetta
24-03-2004, 17:34
Tsjezus, wat een vraag weer.
Natuurlijk zijn die nieuw te krijgen voor weinig nog wel, elke vw freak die zijn auto onderhoudt moet dat toch regelmatig vervangen hebben lijkt mij.

-Jens!-
24-03-2004, 17:39
ok sorry man, maar is dit forum daar niet voor bedoeld??????? Ik had natuurlijk ook voor jan lul naar de dealer kenne rije. Maarja dank je voor de fijne reactie, wat boeit dat nou als ik dat toch wil wete (ps, ik heb het nog nooit vervangen, de jett staat al een jaar op stalling te wachten op mijn rijbewijs)
mazzols

Stijn
24-03-2004, 17:51
Allart, niet iedereen is zo diep in de techniek als jij.

Verdelerkap en rotor zijn vlot te koop bij alle autometeriaalzaken. Is een van de dingen die je haast net zo vaak vervangt als je banden :D. Kost een euro of 10 bij elkaar denk.
Neem wat er nog over is van de ouden mee, er zijn (vooral in de rotor) veel verschillende maatvoeringen.

-Jens!-
24-03-2004, 18:10
kijk daar heb ik wat aan bedankt man!

Allart-Ghetta
24-03-2004, 18:33
Ik bedoelde hetzelfde te zeggen als Stijn, maar ik kan me niet zo goed beheersen als ik boos ben.

Stijn
24-03-2004, 19:51
LOL :D

ff knuffelen Allart? :D