PDA

View Full Version : wie kan mij helpen ! koppakking kapot?


martinezzz
10-04-2006, 13:46
Beste mede VW fanaten,

Met maar weinig geld te besteden aan onderhoud van mijn Golf 3 (92) heb ik gisteren gehoord dat waarschijnlijk mijn koppakkingen lekken...
Mijn Golf (130.000 km gereden) kreeg 2 keer een bijna kokende motor en al snel bleek dat er koelvloeistof weglekte. De wegenwacht gebeld, die zeiden dat het wellicht de koppakkingen zijn..

Volgens mijn garage gaat dit heel veel geld kosten.. een reden om me af te vragen of dat het nog waard is.. Kan iemand mij adviseren wat te doen en of er een betaalbare oplossing bestaat.. misschien een handige jongen die wat wil bijverdienen ?! Ik wil mijn Golfje niet kwijt !

please let me know..

Thanx

Martinezz

millie
10-04-2006, 14:01
Erg weinig km om nou meteen te zeggen dat het je koppakking is.

Eff je compressie laten meten van je moter.

Is je thermostaat nog wel in orde?

Der Typ Siebzehn
10-04-2006, 18:31
Erg weinig km om nou meteen te zeggen dat het je koppakking is.

Een kapotte koppakking heeft totaal niets met een km-stand te maken, kan gebeuren bij veel, maar ook bij (relatief) weinig kilometers, is van verschillende factoren afhankelijk, kan gebeuren door b.v., inderdaad: door een gebrek aan koeling van de blok + de kop door b.v. te weinig koelvloeistof.

@martinezzz, ga gewoon eens voor een kostenplaatje informeren bij een vakgarage, die zijn stukken goedkoper als een merkdealer.

Joerivr6
11-04-2006, 07:27
Hee Martinezz, waar kom je vandaan, wil het eventueel wel voor je doen.

Mail ff naar jvanhove79@hotmail.com

stijnex16v
11-04-2006, 08:44
ja zeg het maar waar kom je vandaan hier regio Eindhoven heb alles bij de hand