PDA

View Full Version : Texalarm


Christiaan
10-04-2006, 19:35
In mijn nieuwe daily zit een texalarm...

Op zich niks mis mee, alleen 1 probleem, dat er maar 1 handzender bij zit. Een handzender is los te bestellen, maar daarvoor is een keycode nodig... en die zit er dus niet bij.

Er zit een Texalarm AV 21B55 alarm in. Is een AV21B55 zo goed als hetzelfde als een AV2155 (dus zonder b). Handzenders zien er anders uit, unit lijkt hetzelfde, incl de aansluitingen.. zou het passen?

Ik kan wel een handzender bij laten maken. Dan moet de unit opgestuurd worden, en worden mijn oude, en de nieuw bestelde handzender, beide geprogrammeerd... handzender kost iets van 50 / 60 euri.. met opsturen erbij gaat dat rond de 150 euro kosten.. beetje veel van het goede...

Iemand tips voor me, wat hiermee te doen?

Jurgen Santana
10-04-2006, 21:02
Er zal toch een nieuwe code moeten worden geprogrameerd, ik stuur ze altijd naar ASN in Enschede, zo gepiept. Kost inclusief rembours en BTW wel 90 Euro.

Maar goed, op een meeting ziet niemand dat jij 150 Euro in je alarm hebt geinvesteerd en dan is geld uitgeven aan de auto ineens niet leuk meer;)

Christiaan
11-04-2006, 08:32
Er zal toch iets moeten gebeuren, of deze opsturen, of een ander alarm... 1 handzender, daar ben ik niet zo happy mee...

Christiaan
12-04-2006, 18:35
Goed, heb er ff over nagedacht, en ik ga maar voor een nieuw/gebruikt alarm...

ff rondneuzen dus..