PDA

View Full Version : plan voor MEETING ARNHEM


a.busser
19-04-2006, 13:15
Plan voor MEETING in ARNHEM

Wij van VW Team Arnhem hebben het plan opgevat om een meeting te gaan organiseren in de regio Arnhem.
Nu hebben wij hier totaal geen ervaring mee, en zal het de eerste meeting gaan worden die wij eventueel gaan organiseren.
Nu zijn er vast mensen hier op het forum die dit eerder hebben gedaan, en ons van eenige tips kunnen voorzien. (waarom het wiel opnieuw uitvinden...)
Hoe zit het bijvoorbeeld met vergunningen, zijn deze ook nodig op eigen terrein? Moet er voor gebruik van gemeente grond ook betaald worden.
Hoe en wat met handelaren, betalen deze normaal voor hun kraamruimte, of mogen we al blij zijn als deze willen komen? En als ze betalen wat is dan een normale prijs?
Kortom alle tips zijn welkom!

Denner
19-04-2006, 17:03
Als het een echte VW meeting is dan ben ik zeker van de partij. Arhnem is maar 75 kilometer rijden dus valt reuze mee. Laat het maar horen als jullie zover zijn.

Christiaan
19-04-2006, 17:37
Hangt denk ik vooral af van de plaats waar je het wilt houden. Is het een openbaar terrein, of een "afgesloten" terrein. Ik zou zo ie zo de lokale politie inlichten, ze kunnen het beter weten, als dat je achteraf gezeik krijgt.

Ik zou als eerste een locatie zoeken, die groot genoeg is, toestemming van de eigenaar vragen, overleg met gemeente en politie? Dan moet het vast goedkomen.

BBS-roy
19-04-2006, 18:15
Goed plan, hoop dat alles gaat lukken kom zeker (als ik tijd heb) :drive:

a.busser
21-04-2006, 13:21
up

einzer
22-04-2006, 10:43
Zou wel mooi zijn weer eens een meeting in de buurt, de vr6 club heeft destijds toch ook een meeting gehad in Arnhem, misschien dat die je wat info kunnen geven. Ik kom altijd wel ff kijken.......

a.busser
24-04-2006, 07:21
Luuk bedankt! Hier kunnen we wat mee, en gaan we zeker mee aan de slag!

De rest natuurlijk ook bedankt voor de reacties, en tips en reacties blijven welkom!!