PDA

View Full Version : forum etentje zaterdag 27 december te nieuwegein (corrado)


domenico g60
16-12-2003, 01:45
op zaterdag 27 december is er een gezellig etentje :D onder de corrado rijders zijn er geintresserden laat het dan ff weten en neem maar ff een kijkje op http://www.corrado-forum.nl

en de dircte link voor info over het etentje is :

http://www.slook.nl/corrado/main.php3?option=1&forum_id=371173

groetjes domenico

vwleusden
16-12-2003, 14:36
Bij de Mac Donald's ?

Yoran
16-12-2003, 15:30
Afgelopen weekend net 2 uur bij de mac gezeten...voorlopig ff niet meer dus :stampen:

vwleusden
16-12-2003, 15:44
Gaan we naar de Burger King :stampen:

Menace
16-12-2003, 16:27
Deeeeeeeeee Pizzahut De Pizzahut Kentucky fried chicken en de Pizza Hut....MacDoooonaaaaldssss :D

Edward
16-12-2003, 16:31
volgens mij probeert iemand hier serieus mensen te vragen.....ik weet het niet

vwleusden
16-12-2003, 16:32
Das waar....

MaceNL
16-12-2003, 16:39
volgens mij probeert iemand hier serieus mensen te vragen.....ik weet het niet

Precies :evil:

MaceNL
16-12-2003, 16:40
volgens mij probeert iemand hier serieus mensen te vragen.....ik weet het niet

Precies :evil:

Op het corrado forum zijn er al meer dan 160 replies op dus het is zeker wel iets serieus.

Menace
16-12-2003, 16:40
Mensen vragen??

Heleen
16-12-2003, 18:08
Misschien wel serieus bedoeld, en ik wil niet pushen of zo, maar als je bepaalde reacties op het c-forum over het vwforum zag... stellen ze het wel op prijs dat er ook mensen van hier komen dan?

domenico g60
16-12-2003, 18:34
Precies
_________________
..:: MaceNL ::..

..:: Guess what, where back ! ::..

klinkt misschien lullig maar dat heb ik nu al zoveel gelezen dat weten we echt wel hoor dat het terug is
succes met dit forum zou ik zeggen

en nee het is niet bij de mac maar bij de chinees erg gezellig restaurant en voor de gene die rot over het vw forum gesproken hebben val ik niet onder dus laat dat erbuiten aub
ik rij tenslotten een corrado en dat is ook Volkswagen dus waarom zou er rot gesproken moeten worden vind ik geen nut hebben
maar als er mensen geintreseerd zijn hoor ik het graag altijd wel gezellig voor het einde van het jaar om met elkaar te proosten op een god nieuwjaar toch ;)

groetjes domenico

Polootje
16-12-2003, 18:36
Jij hebt iig de juiste instelling Domenico! ;) Er zijn wel mensen die daar een voorbeeld aan kunnen nemen!

domenico g60
16-12-2003, 18:39
thanx polootje :D

Heleen
16-12-2003, 21:54
:( :( :( Ik bedoelde het niet persoonlijk...

domenico g60
17-12-2003, 01:13
heleen zo vatte ik het ook niet op maar noemde wel ff dat ik het niet was snappie , ik hou van gezelligheid en iedereen is welkom op het etentje hoofdzakelijk is het voor de corrado rijders maar als je met een andere vw rijd vind ik ook niet erg gezelligheid staat voorop en aan de lolbroeken hebben we niks aan op zo een etentje
we houden het graag gezellig en een keer zonder dat geroddel overal over , je begrijpt wel wat ik bedoel he ;)

mvg domenico

MaceNL
17-12-2003, 07:26
Precies
_________________
..:: MaceNL ::..

..:: Guess what, where back ! ::..

klinkt misschien lullig maar dat heb ik nu al zoveel gelezen dat weten we echt wel hoor dat het terug is
succes met dit forum zou ik zeggen

en nee het is niet bij de mac maar bij de chinees erg gezellig restaurant en voor de gene die rot over het vw forum gesproken hebben val ik niet onder dus laat dat erbuiten aub
ik rij tenslotten een corrado en dat is ook Volkswagen dus waarom zou er rot gesproken moeten worden vind ik geen nut hebben
maar als er mensen geintreseerd zijn hoor ik het graag altijd wel gezellig voor het einde van het jaar om met elkaar te proosten op een god nieuwjaar toch ;)

groetjes domenico

Ik bedoelde hiermee dat men serieus op je post moest reageren en er geen grapje van maken, ik begrijp jou reactie niet helemaal :?:

domenico g60
17-12-2003, 22:13
over dat wat je in het engels neerzet van raad eens we zijn terug dat bedoel ik snappie 8)

polopower
17-12-2003, 22:22
Misschien wel serieus bedoeld, en ik wil niet pushen of zo, maar als je bepaalde reacties op het c-forum over het vwforum zag... stellen ze het wel op prijs dat er ook mensen van hier komen dan?

Ook dat hadden we grotendeels aan onze grote (ver)MAAT te danken*

* : deze zin mag (lees moet) je cynisch opvatten :P

domenico g60
17-12-2003, 23:06
zoals ik al eerder zei polopower dit topic gaat daar niet over en heb ik ook niks mee te maken het gaat hier over een etentje oke
ik geef geen reactie meer als het onderwerp over roddels gaat als er een ding is waar ik hekel aan heb dat is het dat gezeur van roddels want daarvor heb ik dit topic ook niet geopend
geen commentaar meer van mijn kant als het dus daarover gaat , hoop dat je er begrip voor heb :D

groetjes domenico

polopower
18-12-2003, 10:53
Ik heb zelf een aantal posts gelezen waar er door een bepaald persoon met modder werd gegooid naar C-rijders. Helaas was de persoon in kwestie zo ruggegraatloos om de topic later te verwijderen. Hij/anderen hebben het later misschien afgedaan als roddels. Maar het verklaart wel de aversie van sommige C-rijders tegen het vwforum. (in mijn ogen dan ook terecht)
Hoop dat hiermee onduidelijkheden zijn weggenomen en hierbij de zaak is afgedaan. :)

Maar goed daar gaat het bij dit etentje natuurlijk niet om, leuk initiatief en positieve insteek. Zal zelf niet aanwezig zijn, tijdgebrek is daar één van de redenen van.

domenico g60
18-12-2003, 17:33
oke maakt niet uit ;)

voor de gene die wel leuk lijkt om te komen hoor ik het graag en dat voor de 22e want dan laat ik het restaurant weten voor het exacte aantal personen

gr domenico

Edward
21-12-2003, 14:34
nope, sorry

Antera
22-12-2003, 15:15
Volgens mij gaat deze topic wel erg van zijn lijn afwijken. Keep its simple