PDA

View Full Version : Gek wordt je van mensen die je auto raken en niks melden!!!!


Michel B4
05-05-2006, 09:02
zoals de titel al zegt wordt ik gek van de mensen die met parkeren tegen je auto komen en niks melden bij je.
ik vindt het echt zwaar egoistisch en associaal,ik heb net de auto gewassen en zie net onder de sierstrip op de bijrijders deur een veeg deuk en krassen op me spiegel en deur.

echt zwaar waardeloos,ik heb de passat nu 3 maanden en er zitten al zeker 3 deuken en een aantal krassen op die er bij de koop nog niet op zatenhttp://www.passat35i-forum.nl/modules/Forums/images/smiles/vloek.gifhttp://www.passat35i-forum.nl/modules/Forums/images/smiles/icon_twisted.gif

aankomende zomer zal ik weinig aan opleuk spul kunnen uitgeven want de passat gaat naar een schade bedrijf tegen die tijd.
ik wil me niet een zomer lang of langere tijd ergeren aan die dingen,dan maar geen leuke velgen of anders spul dit jaar. http://www.passat35i-forum.nl/modules/Forums/images/smiles/cry.gif

Jeroentjuh
05-05-2006, 09:38
Ik ken het, zelf ook al meerdere malen gehad. Het lijkt wel of andere mensen geen respect hebben voor andermans spullen, kijk toch gewoon uit, en mocht je dan toch een andermans auto beschadigen, laat de ff een briefje 8ter, wel net zo netjes, ben je toch voor verzekerd!

Michel B4
05-05-2006, 10:02
pesies maar de meesten zijn bang dat ze gelijk hun korting kwijtraken.
in deze dure tijden helemaal,men is gewoon een stuk egoistischer geworden door de dure tijden.
dus ja snel kijken of iemand je gezien heeft en hard wegrijden is dan de oplosing he :(

Berserker
05-05-2006, 10:16
Ben maar blij dat je niet in Brussel of Parijs woont, daar hoort dat bij het autorijden :redface:

maja is indd zwaar kut :(

Michel B4
05-05-2006, 10:19
ja idd dat wist ik,maar het gaat er hard op lijken dat die mentaliteit hier in NL ook opkomt :(

G-eert-40
05-05-2006, 10:21
ja dat is zwaar irritant, vooral als je zelf wa verzekerd bent, krijg je dus helemaal niks. heb ooit gehoord van een waarborg fonds die soms je schade vergoeden, bij dit soort praktijken. een derde partij ofzo.

Berserker
05-05-2006, 10:23
Ik heb er een keer nnaar staan kijken toen de daad in actie was, 2 oude mensjes in kleine auto moeste uitrijden bij de supermarkt,
man achter het stuur en moest gewoon een bochhtje rechts maken en zo tussen 2 auto's uit rijden, maja dat lukte hem niet zo goed en moest gaan steken. Rolt gewoon 3 keer tegen de geparkeerde auto aan en er begonnen al meer mensen te kijken, en hij bleef maar tegen die auto aan botsen..

En op een gegeven moment lukt het hem, maja iedereen attendeert hem erop dat hij die auto geraakt heeft, dus hij stapt uit, kijkt erna:"ach er is toch niks" maja zaten strepen op en krassen, en hij stapt in en rijden vorlijk weg, maja 1 omstander al politie gebeld en kenteken doorgegeven en kwam al een motoragent aanrijden die ze om de hoek al aanhielden...

mensen denken soms te makkelijk over wat een auto voor mensen is...

Michel B4
05-05-2006, 10:24
sja ik ben zelf's wa+ verzekerd en krijg hiervoor niks terug,en ja waarborg fonds...gaat tegenwoordig ook niet zo gemakkelijk meer.

evilnyntje
05-05-2006, 10:27
Ik heb er een keer nnaar staan kijken toen de daad in actie was, 2 oude mensjes in kleine auto moeste uitrijden bij de supermarkt,
man achter het stuur en moest gewoon een bochhtje rechts maken en zo tussen 2 auto's uit rijden, maja dat lukte hem niet zo goed en moest gaan steken. Rolt gewoon 3 keer tegen de geparkeerde auto aan en er begonnen al meer mensen te kijken, en hij bleef maar tegen die auto aan botsen..

En op een gegeven moment lukt het hem, maja iedereen attendeert hem erop dat hij die auto geraakt heeft, dus hij stapt uit, kijkt erna:"ach er is toch niks" maja zaten strepen op en krassen, en hij stapt in en rijden vorlijk weg, maja 1 omstander al politie gebeld en kenteken doorgegeven en kwam al een motoragent aanrijden die ze om de hoek al aanhielden...

mensen denken soms te makkelijk over wat een auto voor mensen is...

True en daarom heb ik ook een daily, altijd minder erg als daar een deuk inkomt.

G-eert-40
05-05-2006, 10:28
@michel: je kunt altijd proberen als je veel schade hebt.

zoiets ook ooit gezien als berserker. bij een bouwmarkt. kerel reed ook tegen een andere auto aan en reed vrolijk verder. maar gelukkig hielden een paar omstanders de man in kwestie tegen, totdat de politie er was. ging er best heftig aan toe!

Michel B4
05-05-2006, 10:29
idd vooral oudere mensen,heb dit ook al es gezien idd.
vrouw ging boodschappen doen en ik had even geen zin om in een winkel te leuren dus bleef ik in de auto zitten.
tegenover me parkeerde een oude man met dito vrouw,man ging parkeer kaartje halen.
vrouw was schijnbaar slecht te been en deed een poging om de auto uit te komen,met haar voet drukte ze de deur open met een gang en klapte gewoon tegen de auto naast haar.
tot 2 x toe zelfs en stapte vrolijk uit,toen ik dus uitstapte om de man het te vertellen riep de vrouw op afstand van man waar bemoei je je mee..et is maar een stuk blik :eek:

heb de man toen even duidelijk gemaakt dat als hij niet een briefje achter de wisser deed ik idd ook de politie ging bellen.
toen heeft de man(met tegenzin blik op het gezicht) een briefje gemaakt en achter de wisser gestoken.
heb uiteraard wel even ge-check't of er idd een adres op stond en de mensen van die auto er op geattendeerd.

Michel B4
05-05-2006, 10:32
@michel: je kunt altijd proberen als je veel schade hebt.

zoiets ook ooit gezien als berserker. bij een bouwmarkt. kerel reed ook tegen een andere auto aan en reed vrolijk verder. maar gelukkig hielden een paar omstanders de man in kwestie tegen, totdat de politie er was. ging er best heftig aan toe!


heeft weinig zin,dit valt onder de noemer parkeer schade en wordt vrijwel nooit vergoed.
het is ook niet heel veel schade,maar een groef van 20 cm. en op einde groef een kaal plekje metaal.

Michel B4
05-05-2006, 12:26
hier even een foto van de schade
http://members.chello.nl/~m-vandijk/passat1.jpg

corrado-usa
05-05-2006, 12:29
Damm zonde

Michel B4
05-05-2006, 12:30
idd dit is onnodig,maar ja...

Erwin G60
05-05-2006, 15:06
Ja ik had mn auto net een week weer van de spuiter heeft er een of andere idioot zn deur tegen mn deur gegooid weer een deuk.Ik maak me er niet meer druk om kun je bezig blijven volgens mij.

Zestienkleppen
06-05-2006, 09:55
Ik woon in het centrum van Enschede, in een appartement op 4 hoog. Goede uitkijk op de onderliggende parkeerplaatsen. Het is inderdaad ongelovelijk hoeveel mensen niet kunnen fileparkeren in daarom maar tegen een andere auto oprijden. Hier zijn het op de een af ondere manier altijd vrouwen... (sorry, no offence).

Ik ben meerdere malen naar beneden gegaan om een briefje onder ruitenwissers te leggen, maar het gebeurd gewoon te vaak. Als ik nu 15 min buiten ga kijken is het raak.

Melvin
06-05-2006, 10:05
agree with all the stupids above...

maarm, krasje lijkt idd klein, maar schade is toch redelijk groot als je het op zou laten maken... manuren en verf voor een paneeltje, kost toch zo een paar honderd euro!

Michel B4
06-05-2006, 15:46
idd gat weer knaken kosten,en wat je op de foto niet goed ziet is dat et paneel op die plek ook ingedrukt is.