PDA

View Full Version : De Grote Beurt JA/NEE


robertjan007
12-05-2006, 22:31
Zoals zo velen kennen jullie het programma de grote beurt van veronica denk ik wel.
Ik kijk er eigenlijk nooit naar maar was vanavond aan het zappen en ik kwam het tegen. Verschrikkelijk wat ze daar met auto's doen. Wat een slap aftreksel!
Nu is mijn vraag wat vinden jullie ervan.
Ik heb al wel zo'n idee maar laat het eens horen!!

René
12-05-2006, 22:33
kvind `t een geweldig programma...maar dat komt door Jorinde ;)

hou wel rekening mee dat de mensen, waarvan de auto`s zijn vaak mensen zijn die anders naar hun auto kijken dan dat "wij" dat doen... vandaar dat ze hun auto ook altijd geweldig vinden na de grote beurt...

kvind `t leuk om naar te kijken... maar om mijn golfje er nou heen te brengen? neh ;)

robertjan007
12-05-2006, 22:40
kvind `t een geweldig programma...maar dat komt door Jorinde ;)

hou wel rekening mee dat de mensen, waarvan de auto`s zijn vaak mensen zijn die anders naar hun auto kijken dan dat "wij" dat doen... vandaar dat ze hun auto ook altijd geweldig vinden na de grote beurt...

kvind `t leuk om naar te kijken... maar om mijn golfje er nou heen te brengen? neh ;)

Ik kom nog wel regelmatig bij care in dronten (daar houden ze de opname's)
maar het ziet er gewoon niet uit hoe ze dat doen... Het moet allemaal snelsnel gebeuren en er word niet naar de kwaliteit gekeken.
Als het voor de TV er maar "netjes" voor een leek uitziet!

P.S. Jorinde liep daar ook een keer maar was ook niet veel hoor (als je begrijpt wat ik bedoel!)

http://archives.usemycomputer.com/indeximages/2004/August/20040822_jorinde3.jpg

René
12-05-2006, 22:42
sja sorry... ik blijf dr leuk vinden! helemaal na zo`n goeie foto ;)

robertjan007
12-05-2006, 22:53
sja sorry... ik blijf dr leuk vinden! helemaal na zo`n goeie foto ;)

moet ik hem censureren? :D ;)

Tiefleger
12-05-2006, 22:54
Ik vind 9 van de 10 auto's niet mooi, maar die civic van vanavond moet ik toch eerlijk zeggen zag er goed. (op de vleugel deuren na dan) Maar je ziet ook heel snel de auto's op marktplaats staan. Zo gek zijn ze nog met hun verbouwde auto, dat ze hem al snel in de bingo doen.
Ze zetten er ook vaak dingen op wat helemaal niet mag. B.v : achterspoiler op het dak van de rode alfa.
Dus eerlijk gezegd vind ik het ook niet wat.
Doe mij dan maar Top Gear. Dat vind ik wel lache.

René
12-05-2006, 22:57
en die chrysler PT cruiser "hotrod" dan?

superding!

berendd
13-05-2006, 00:53
is dat er nog op dan?

dat daar nog mensen naar kijken..

M.I.V.W
13-05-2006, 07:40
Als autospuiter schaam ik me diep voor mijn vak als je dat ziet,in het echt zien de auto's er nog slechter uit dan op tv,we hebben er ooit 1 op de zaak gehad die terug gebouwd moest worden,vresselijk!!!!
Geef mij maar "AMERICAN HOTROD"op discovery dat is pas vakwerk!!

Tiefleger
13-05-2006, 08:47
Als autospuiter schaam ik me diep voor mijn vak als je dat ziet,in het echt zien de auto's er nog slechter uit dan op tv,we hebben er ooit 1 op de zaak gehad die terug gebouwd moest worden,vresselijk!!!!
Geef mij maar "AMERICAN HOTROD"op discovery dat is pas vakwerk!!


Kijk dat is inderdaad een top programma, als ik er aan denk kijk ik altijd even.
Welke auto mochten jullie weer terug brengen naar de oude staat dan?
Pics misschien.

maartenunplukt
13-05-2006, 10:08
hier was toch al een topic over?

Als je mijn ongezouten mening wilt moet je die maar even lezen :)

maniacmark
13-05-2006, 13:06
WHEELER DEALER of zo is much beter dan DGB

G-eert-40
13-05-2006, 13:06
als de grote beurt aan mijn polootje komt, zal ik die yorinda ook eens een grote beurt geven :D

Der Typ Siebzehn
13-05-2006, 16:16
Het moet allemaal snelsnel gebeuren en er word niet naar de kwaliteit gekeken.
Als het voor de TV er maar "netjes" voor een leek uitziet!

daarin is de grote grote beurt niet het enigste programma, bij pimp my ride is het net zo, quantiteit, geen kwaliteit, ook daar.....

classicline
13-05-2006, 16:34
Direct van de TV afhalen!!! Verder maak ik er geen woorden vuil aan!

Moroder
13-05-2006, 16:55
Laatst kwam er zo'n mooi Bmw z3tje de brug op bij DGB. Vies vernaaid kwam ie er weer af. Met opgelaste verbredingen achter :(. En een goedkope zilverkleurige JVC in een zwart interieur. Blijkbaar was de eigenaresse er wel blij mee.
Van de buis af met dat programma met hulpelende kindertitjes.

Moroder
13-05-2006, 17:38
Ow wat is ze toch knap Rene ;)!!

http://www.volksforum.com/albums/files/3/0/9/7/naamloos.bmp

flat4_85
14-05-2006, 09:38
Yorinde Snol :cool:

vwjopie
14-05-2006, 09:50
bij ons heeft ooit die blauwe 206 in de straat gestaan met dat carbon er ook op...
heb effe staan kijken met vwropie en we kwamen tot 1 conclusief oud ijzer prijs...

LinnieTDI
14-05-2006, 10:08
Ik vind het altijd wel lachen dat ze achteraf gaan vragen wat absoluut NIET mag met de wagen....erg snugger.... :woowoo:

Laatst een dame: als ie maar niet groen is....
Yorinde slikt een keer en roept Bart met de wagen....TADAAAAAAAAAAAAAA
groen :D :D :D :D :D

Leedvermaak heet zo iets,
maar goed ik zie het programma liever verdwijnen...

robertjan007
14-05-2006, 12:36
en die chrysler PT cruiser "hotrod" dan?

superding!

Nou ik kwam daar binnenlopen toen ze net over de paintbrush blanke lak hadden gespoten... De blanke lak knapte er direct weer af om dat ze de paintbrush niet hadden laten drogen omdat daar geen tijd voor was...
Ook het interieur van dat daing was zo lelijk. Ze haden zo zonder iets te demonteren het dashboard wit gespoten.... :confused:

http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/946/17159.jpg

En dan deze...
Ze hebben deze peugeot niet eens direct kunnen meegeven tijdens de presentatie aan de eigenaar omdat de motor kapot was en de apk verlopen...
Dus de auto die op tv was geweest liep helemaal niet...
De beelden die zijn gemaakt van het rijden zijn achteraf gemaakt en de eigenaar moest er weer voor terug komen... erg...

http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/1034/18411.jpg

maartenunplukt
14-05-2006, 18:54
die hotrod met die "sidepipes" wat vreselijk. Die peugeot vind k nog wel wat hebben als "straatracer". hoewel het niks anders is dan een waardeloze ricer.

Berserker
15-05-2006, 08:40
die hotrod met die "sidepipes" wat vreselijk. Die peugeot vind k nog wel wat hebben als "straatracer". hoewel het niks anders is dan een waardeloze ricer.

Ik snap niet dta jullie dit programma ook maar bekijken.....

trouwens wanneer komt peugeot uit het oosten :rolleyes:

breadfan83
17-05-2006, 01:51
ik kijk t graag, maar dr zijn maar weinig mensen die t graag MET mij kijken
k krijg dan van iedereen de reactie: WAAROM KIJK JE DAT PROGRAMMA DAN IN VREDESNAAM? JE VINDT T NOOIT GOED WAT ZE DOEN! EN TOCH MOET DIE TV ALTIJD AAN ALS T OPKOMT!!!

k snap t ook niet, maar zal wel mijn fetish voor leedvermaak zijn :D
t erge vind ik nog dat die zogenaamde STYLIST daar staat te tunen met de autostyle catalogus nog in de hand
en die vak-tuners/monteurs/prutsers doen niks anders dan de bevelen van die mafkees opvolgen: overal gaten in boren en plastic dr op schroeven.. en wat niet aansluit spatelen ze wel dicht met n paar dikke lagen pisnatte plamuur.

en om over dat op de groei gekochte leer van de stoelen nog niet eens te beginnen... k geloof dat ze hoezen van de achterbank gebruiken om de stoelen te bekleden... een grote losse flodderende zak koe om die stoel en tis PIMP!

Airtime
17-05-2006, 14:05
En dan deze...
Ze hebben deze peugeot niet eens direct kunnen meegeven tijdens de presentatie aan de eigenaar omdat de motor kapot was en de apk verlopen...
Dus de auto die op tv was geweest liep helemaal niet...
De beelden die zijn gemaakt van het rijden zijn achteraf gemaakt en de eigenaar moest er weer voor terug komen... erg...

http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/1034/18411.jpg

Ik zag deze vanochtend trouwens nog rijden in Ede. Van "gepaste afstand" vind ik hem nog best wel gaan. :)
En ook ik kijk het regelmatig. Het is gewoon vermaak, niets meer en niets minder. En sinds wanneer moet vermaak (technisch) hoogstaand zijn? :)

maartenunplukt
17-05-2006, 19:22
Ik snap niet dta jullie dit programma ook maar bekijken.....

trouwens wanneer komt peugeot uit het oosten :rolleyes:

het staat al tussen aanhalingstekens en voor mij betekent straatracer niet direct japan.

Iig,.. ik kijk het bijna nooit, maar als k een vrijdagavond niks te doen heb blijf k meestal toch even kijken als ik langszap. Het is gewoon een vorm van leedvermaak denk ik. Of het is een licht sadomasochistisch trekje van me.

breadfan83
18-05-2006, 01:00
dr zijn wss genoeg mensen hier opt forum die GTST of ONM kijken en wat er nog meer voor afkortingen zijn.... dan valt DGB nog wel mee lijkt me zo :D

Berserker
18-05-2006, 08:24
het staat al tussen aanhalingstekens en voor mij betekent straatracer niet direct japan.

Iig,.. ik kijk het bijna nooit, maar als k een vrijdagavond niks te doen heb blijf k meestal toch even kijken als ik langszap. Het is gewoon een vorm van leedvermaak denk ik. Of het is een licht sadomasochistisch trekje van me.

1. ricer 992 up, 90 down

(Ricer: from the latin word Ricarius meaning to suck at everything you attempt)

A person who makes unecessary modifications to their most often import car (hence the term "rice") to make it (mostly make it look) faster. The most common modifications are (but not limited to):

- Huge exhaust that serves no purpose but to make the car louder
- Large spoiler on the back that looks like something Boeing made for the 747
- Lots of after-market company stickers they don't have parts from, but must be cool
- Expensive rims that usually cost more than the car itself
- Bodykit to make the car appear lower, usually accented with chicken wire
- Clear tail lights and corner signals
- A "performace intake"- a tube that feeds cold air to their engine usually located in areas of excessive heat (behind or on top of the engine)
- Most of these riced cars (a.k.a. rice rockets or rice burners) are imports; Honda Civics, Accords, Integras, CRXs, RSXs, Del Sols Mitsubishi Eclipses, Lancers, Subaru Imprezas, however there are some domestics such as Chevrolet Caviliers, Dodge Neons, Ford Focus; small, slow, economy cars designed specifically to go slow. Please note that some Supras, Skylines, WRX's and other higher performance imports are designed to go fast, and are therfore not always considered rice. It really depends on the severity of the case.

The "ricer" attempts to make their car "performance" by adding the modifications listed above. These ricers are not confined to any one ethnic group or color, however different ethnic groups are known for certain styles.

Honda Civics with big spoilers and 4" exhaust tips are considered to be ricers.

naja je hebt deels gelijk, tging mij erom dat ricer een mix is van racer en rijst (oosten)....

maar indd de term wordt veralgemeniseerd :D

Gijs
18-05-2006, 09:11
M'n pa zei een tijdje terug dat ie m'n Jatté ging opgeven (Voor de gein). Ik zei dat ik er dan nog liever een zwarte cross mee ga rijden.

Die audi a4 trouwens, wat is dat ding lelijk geworden. :chair: En die subby impreza die van hun eigen was, is echt slecht afgewerkt...

wakebus-m
18-05-2006, 10:28
Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel

maartenunplukt
18-05-2006, 10:42
1. ricer 992 up, 90 down

(Ricer: from the latin word Ricarius meaning to suck at everything you attempt)

*ff het ricer verhaal geknipt*

hehe vet, dat wist k nog niet eens. Urban dictionairy zeker?

Maarre peugeot is ook import in amerika ;) ,maar ik snap je.

Berserker
18-05-2006, 11:10
indd urban dictionary....

Gert
18-05-2006, 11:25
Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel


Afgezien van de onholalandse spelling ben ik het er best mee eens .
Ik vind bijvoorbeeld het EO programma het Elfde Uur helemaal niks . Maar afgezien van het fijt ( pun intended .. ) dat ik het nu als voorbeeld gebruik hoor je mij er niet over .
Op de meeste TV's zit tegenwoordig een knopje waarmee je naar een ander kanaal kan zappen ..
Jammer dat allevier de poll mogelijkheden het programma afkraken .
Dat riekt naar doctrinatie ;)

wakebus-m
18-05-2006, 12:17
Afgezien van de onholalandse spelling ben ik het er best mee eens .


Ik ben gelukkig ook geen leraar nederlands geworden.

Gr. michiel

Denner
18-05-2006, 12:30
Ik zou zelf ook niet willen dat ze er mij voor opgeven want wat er aan mijn auto verandert wordt doe ik altijd nog liever zelf.
Kijk het programma ook nooit, kijk liever topgear.
Maar iedereen zijn eigen smaak en vind dat iedereen dat moet respecteren.

robertjan007
18-05-2006, 15:43
Jullie kunnen het allemaal mischien wel een heel stom programma vinden.... maar naar mijn mening hoeven jullie niet te vragen, want zonder DGB had ik niet een VWT1 als eerste auto gehad....dan stond die nu nog stil om gemaakt te worden of hij was alweer verkocht.
En jorinde die is echt niet zo dom als jullie denken....zei werkt ook mee aan de auto's, altans met mijn auto was dat zo. en ze komt op de set en gaat meteen de opnames doen.....inplaats van eerst uren in de make-up te zitten.
En alexander die doet ook zijn best.....hij moet ook binnen een budget blijven van het programma, en soms krijg je er iets moois uit en soms niet.... en hij moet dingen keizen uit het autostyle blad omdat dat de hoofdsponser is, dus jullie moeten veronica afzeiken.....en zeuren voor een betere sponser, en het niet africhten op Jorinde en Alexander. Ook moeten jullie verder kijken dan je neus lang is. en er niet zo sirieus op in gaan, maar gewoon kijken naar de creatieve kant van het programma.

Gr. michiel

Ik snap ook dat ze binnen het budget moeten blijven en dat ze tijd gebonden zijn, maar als je iets zonder of weinig kwaliteit afleverd doe het dan niet...
Doe het goed of niet. Een bedrijf als Care wil graag goed voor de dag komen maar als ze in het programma DGB zulke kwaliteit leveren breng ik mijn auto niet meer naar een van hun bedrijven.
Ik kijk echt wel verder dan mijn neus hoor (en die is heel lang hoor ;) )
daarom zeg ik ook wat ik zeg!
Creatief zijn ze wel maar gewoon niet naar mijn smaak.
Er zijn best leuke auto's daar van daan gekomen alleen hoe ze zijn gemaakt en de kwaliteit daarvan is gewoon niets. Ik kan dat niet van alle auto's zeggen omdat ik die niet zelf gezien heb maar de stuk of 5/6 die ik gezien heb was de afwerking en kwaliteit echt bagger... De plaatwerkers en spuiters zeiden het zelf ook al. Maar ze kunnen niet anders omdat er zo'n tijddruk op zit. En dat vind super fout.
En dat is mijn ongezouten mening PUNT

WakeBus-J
19-05-2006, 00:41
Ik snap ook dat ze binnen het budget moeten blijven en dat ze tijd gebonden zijn, maar als je iets zonder of weinig kwaliteit afleverd doe het dan niet...
Doe het goed of niet. Een bedrijf als Care wil graag goed voor de dag komen maar als ze in het programma DGB zulke kwaliteit leveren breng ik mijn auto niet meer naar een van hun bedrijven.
Ik kijk echt wel verder dan mijn neus hoor (en die is heel lang hoor ;) )
daarom zeg ik ook wat ik zeg!
Creatief zijn ze wel maar gewoon niet naar mijn smaak.
Er zijn best leuke auto's daar van daan gekomen alleen hoe ze zijn gemaakt en de kwaliteit daarvan is gewoon niets. Ik kan dat niet van alle auto's zeggen omdat ik die niet zelf gezien heb maar de stuk of 5/6 die ik gezien heb was de afwerking en kwaliteit echt bagger... De plaatwerkers en spuiters zeiden het zelf ook al. Maar ze kunnen niet anders omdat er zo'n tijddruk op zit. En dat vind super fout.
En dat is mijn ongezouten mening PUNT

jahoor… gaan we weer met de eeuwenoude discussie… :rolleyes:
Ok, we gaan ff alles op een rijtje zetten:

-De tijddruk zit eraan omdat je als producent moeilijk een reeks afleveringen kunt vullen met 2 auto's per seizoen.

-Als kandidaat weet je waar je aan begint, en vaak zijn het mensen die hun auto toch al verschrikkelijk lelijk vinden, en niets te verliezen hebben…
Er zijn een hoop mensen die een moord zouden doen ondanks de slechte afwerking... omdat het geen wat ze nu hebben zo slecht vinden dat het eigelijk niet slechter of saaier kan worden.. (ik bedoel anders doe je natuurlijk ook niet mee, en neem je het risico niet)
Elk seizoen weer melden duizenden kanidaten zich aan.. dat zegt genoeg denkik... ;)
En als iemand trouwens is opgegeven door een vriend ffzo., maar die wilt niet meedoen, dan hoeft dat echt niet hoor, ik bedoel, ze kunnen je heus niet dwingen! Genoeg mensen die wel willen!

-Care doet (alweer 4 seizoenen en de 5e in de maak) mee omdat ze er veel publiciteit en bekendheid door krijgen en schijnbaar bevordert het de klandizie bij care... (anders ga je er niet 5 seizoenen mee door.)

-Veronica blijft het uitzenden omdat het gewoon nog steeds goed genoeg scoort, en als mensen blijven kijken (en het dus goed blijft lopen) zullen ze doorgaan met het maken van nieuwe afleveringen.

Eigelijk gaat het allemaal om geld!
Kijkcijfers, reclame blokken, sponsors, geld geld geld!

-Kanidaat tevreden
-Sponsores tevreden
-Veel kijkers tevreden (blijkt uit de kijkcijfers)
-en dus Veronica tevreden!

:) Dus geen enkele reden voor Veronica om met DGB te stoppen...
Je mag vinden wat je wilt, maar zap liever weg dan je te irriteren, anders is het echt doodzonde van je tijd... :rolleyes:
Want je kunt hoog en laag springen, maar DGB blijft voorlopig nog gewoon op de buis... en er is niets wat je daar tegen kunt doen! :tongue:

Liefs Jolanda

Brazen
19-05-2006, 13:22
Net als de knop op je AB kan je hier ook doorzappen naar een andere thread :D als je je er aan irriteert....

Naast het programma vind ik die Yorinde ook nix....

breadfan83
20-05-2006, 12:55
iemand gister de 100ste auto gezien? n 100nx... zaten daar nou Azev A-tjes onder die ze weggemieterd hebben in ruil voor die AEZ-prullaria?

die kerel nog nadrukkelijk zegge dat ie zijn auto zwart wil houden, en wat doen ze? mwah...zwart is ook maar zo zwart, laten we zilver met blauw doen, vindt ie vast ook wel mooi

en dan die meid...wat ik juist NIET wil zijn logo's, motiefjes, stickers...etc
wat doen ze? leuk motiefje over de auto heen plakken.... luisteren ho maar!

k vraar me trouwens af hoe ze die wielen gelijk hebben gekregen met die WBK... zal vast een setjes spoorverbreders op iedere naaf zijn gekwakt! ET-waarde is toch niet zo belangrijk he jongens!!!

nouja, autostyle heeft zijn reclame weer gehad, veronica de kijkcijfers, de rijders een gepimpte bolide (huhum...jaja...) en k heb me weer een uurtje kostelijk vermaakt :D:D:D

tiefflieger
21-05-2006, 20:03
Lekker een uurtje ontspanning...
Yorinde:JA.
Die " ontwerper" :NEE,met zijn two tone lak en zijn " opgepimpte" zooi.
Maar wel lachen iedere vrijdag!

Frieser
23-05-2006, 14:42
Het idee van dit programma is goed gejat, beter dan slecht bedacht, laten we het zo zeggen. Wat ik dan zo jammer vind is het volgende: je probeert een doelgroep te bereiken (hoofdgroep auto- tuningfreaks) op een nogal amateuristische manier... Kijk naar Pimp my Ride, dat zijn een stel leipe gasten die er (tot op zekere hoogte ;) ) cool uitzien, kijk naar DGB, een stel nerds van heb ik jou daar. Alexander zou het beter doen bij het pimpen van een gayparty... en Bart is nou ook niet echt mister Coolness himself. Yorinde huppelt wat rond, of je haar mooi of niet vind of niet...
Vervolgens maakt Alexander een ontwerp die beter in de Libelle thuispast dan in een tuningmag. En alles wordt gebaseerd op die autostyle-troep...

Ik vind het zo jammer dat het niet echt "COOL, VET MAN, HIPSHIT, GANGSTA" uitstraalt... :kenny: het is allemaal net niks...

Reaper Kustoms
24-05-2006, 15:22
iemand gister de 100ste auto gezien? n 100nx...


of zoals wij ze in het zuiden noemen: nissan 100 keer niks a.k.a. duikboot

ontwerpertje reegt me nog het meeste op van dat programma. ik vraag me af waar ze die gevonden hebben. volgens mij als je die de vrije hand geeft is de escudo pikes peak een saaie vleugelloze bak.

robertjan007
29-05-2006, 21:02
halleluja!!!!!!!!!!!!!!

infamous
01-06-2006, 11:06
YES!!! Ik dacht dat ik de enige was die me er dood aan irriteerde want "iedereen" vind het altijd maar geweldig.
Pimp my ride, American hotrod, Wheeler dealers dat vind ik wel leuk om te kijken.

mellowyellow20VT
01-06-2006, 11:50
YES!!! Ik dacht dat ik de enige was die me er dood aan irriteerde want "iedereen" vind het altijd maar geweldig.
Pimp my ride, American hotrod, Wheeler dealers dat vind ik wel leuk om te kijken.


Helemaal mee eens.

René
01-06-2006, 11:53
en wat vinden jullie dan van de Britse "Pimp My Ride"....

word gepresenteerd door zogenaamde "wiggers"

infamous
03-06-2006, 11:10
Ik vind het zo jammer dat het niet echt "COOL, VET MAN, HIPSHIT, GANGSTA" uitstraalt... het is allemaal net niks...

En wat gaan ze dan, doen? Graffiti, als je het al zo kan noemen, op de muren zetten en (commerciële) rap als achtergrond muziek draaien...
Ik kijk er niet meer naar...

Der Typ Siebzehn
03-06-2006, 11:40
en wat vinden jullie dan van de Britse "Pimp My Ride"....

word gepresenteerd door zogenaamde "wiggers"

"wiggers"???

PMR is ook eigenlijk maar een programma van drie keer niks en nog eens niks, ze hebben meer gevoel voor stijl dan DGB, het ziet (met de nadruk op "ziet") ook wel allemaal professioneel uit wat ze doen, maar dat is allemaal schijn, roest alleen maar afdekken i.p.v. fatsoenlijk verwijderen en afwerken, daar zijn ze goed in bij PMR, maar die discussie over PMR hadden we al eens op dit forum.

breadfan83
03-06-2006, 12:04
wiggers... wannabe niggers

tis idd precies zoals rene (die uit limburg) zegt
t ziet dr allemaal redelijk netjes uit, maar als je weet hoe ze te werk zijn gegaan wordt je dr nog niet echt vrolijk van... honderd liter plamuur in die auto pompen, 50 vierkante meter MDF dr in en ontzettend slecht beklede stoelen. dit moet dan allemaal maar worden goed gemaakt door dr achteraf veel geld aan ICE en lak tegenaan te gooien

tis meer camoufleren dan opknappen en pimpen

doe mij maar autoprogramma's als top gear, en tuning en styling zoals ze op discovery laten zien! dat is vakmanschap!

Gert
04-06-2006, 11:07
Kijk : ik kanker ook graag overal en alles op .
Mijn advies is een BreEzaH minder per dag en aan het eind van de maand koop je een kleuren TV met een AB .
Problem en frustratie solved :D

Heb de poll aangepst . Je kon alleen iets negatiefs kiezen ... ;)

LinnieTDI
08-06-2006, 10:31
Ik zeg doe mij dan maar PIMP MY WHATEVER :D :woowoo: :woowoo:

maartenunplukt
09-06-2006, 05:34
hahaha idd!

elbcoast psycles 4 life!!!

robertjan007
11-06-2006, 09:09
Heb de poll aangepst . Je kon alleen iets negatiefs kiezen ... ;)

Was de bedoeling ook! ;) :D

jetta mk1 '82
21-06-2006, 21:57
mag er als ik langs zap graag naar kijken :cool: !?
vind het wel grappig hoe ze die auto's (nog verder) verzieken :D !
het enige wat ik echt niks vind is die poot met zijn autostyle boek :chair: !

Reaper Kustoms
23-06-2006, 16:31
mag er als ik langs zap graag naar kijken :cool: !?
vind het wel grappig hoe ze die auto's (nog verder) verzieken :D !
het enige wat ik echt niks vind is die poot met zijn autostyle boek :chair: !


:iamwithst