PDA

View Full Version : afmetingen corrie bumper


breadfan83
17-05-2006, 01:27
zou een van de heren of dames corrie-rijders de binnenafmetingen van de voorbumper van een corrado voor me kunnen opmeten asjeblieft?

dus de afstan van links binnen tot rechts binnen
en de afstand van de plek waar de bumper tegen t voorfront aan zit tot daar waar ie bij de wielkast komt

hoop dat ik een beetje duidelijk ben zo
iig alvast bedankt

Chris

edit, voor de duidelijkheid effe wat gekriebeld... ik heb dus afstan A en B nodig
ik hoop dat t niet al te schematisch is, en nog een beetje duidelijkheid aan t verhaal toevoegt. iig is dit t bovenaanzicht van de voorbumper. (de voorakant van de bumper zit onderaan de tekening)
http://img370.imageshack.us/img370/1175/bumper1jr.jpg (http://imageshack.us)

breadfan83
18-05-2006, 13:11
echt niemand die effe een meetlatje langs zijn bumper wil leggen???

TD15
18-05-2006, 14:54
Snap precies wat je bedoeld, maar ik heb Corrado :(!

Al gevraagd op het corrado forum?

Greetz :D!

breadfan83
18-05-2006, 15:10
die tekening is zeg maar een beetej heeeeeeel schematische weergave van t bovenaanzicht van een voorbumper van n corrado

ik wilde de binnenmaten van de bumper graag weten, dus hoe breed een auto mag zijn om er in te passen, en hoe smal ie mag zijn om t dr een beetej redelijk te laten uitzien
hiervoor is ook de afstand van de neus van de slotplaat tot de wielkast van belang

Intelligence
19-05-2006, 09:09
Ik wil t gerust voor je meten, zeg maar hoe. Ik ga niet de hele bumper dr afhalen

breadfan83
19-05-2006, 14:40
Ik wil t gerust voor je meten, zeg maar hoe. Ik ga niet de hele bumper dr afhalen

k weet dat ik t bij de golf en jetta kan meten zonder te demonteren...
gewoon n meetlint erlangs afleggen, wel oppassen voor krassen eh (dat komt bij me golf niet zo nauw gelukkig :D)

heb je hieronder nog effe een foto'tje dr bij gezet met de afmetingen die ik nodig heb erin aangegeven

alvast bedankt

http://img118.imageshack.us/img118/884/afmetingen4fy.jpg (http://imageshack.us)

breadfan83
23-05-2006, 13:37
intelligence? wil t meten niet zo lukken? :D

Kevin20v
23-05-2006, 14:33
wat een lelijke stikkers op die gele corrie hier boven, hou niet zo van stikkers op corries :D :D :D :woowoo:

breadfan83
23-05-2006, 16:09
wat een lelijke stikkers op die gele corrie hier boven, hou niet zo van stikkers op corries :D :D :D :woowoo:

die rood-blauwe bedoel je, grapjas....
weet je waar ik die kan bestellen? en VOORAL HOE GROOT die stikker is....!
:chair:
:chair:
:chair:

Kevin20v
23-05-2006, 18:12
die rood-blauwe bedoel je, grapjas....
weet je waar ik die kan bestellen? en VOORAL HOE GROOT die stikker is....!
:chair:
:chair:
:chair:

Ik kan d'r wel een autocad tekening van maken kunnen ze ze zo voor je maken :D :woowoo:

breadfan83
23-05-2006, 18:18
Ik kan d'r wel een autocad tekening van maken kunnen ze ze zo voor je maken :D :woowoo:

dan moet je denk k wel eerst effe de afmetingen van die sticker weten denk k... :rolleyes:

krijg k die corrie dr dan trouwens bij? :D

Kevin20v
23-05-2006, 18:29
dan moet je denk k wel eerst effe de afmetingen van die sticker weten denk k... :rolleyes:

krijg k die corrie dr dan trouwens bij? :D

nee hoor als ik de afmeting van die corrie's motorklep weet is de rest een kwestie van uitrekenen...

of je neemt de afmeting van de velgen, en aan de hand daarvan reken je de rest uit, is niet heel moeilijk... :D

breadfan83
23-05-2006, 21:00
DOE DAN!!!

miss iemand anders die me WEL kan helpen? en dan niet zoals kevin doet... ga je veren verkopen!!! :D

Kevin20v
23-05-2006, 21:03
DOE DAN!!!

miss iemand anders die me WEL kan helpen? en dan niet zoals kevin doet... ga je veren verkopen!!! :D

Piemel.... het is een schroefset... :D :chair:

breadfan83
23-05-2006, 21:06
Piemel.... het is een schroefset... :D :chair:

en als je niet oppast laat ik je dalijk zien waar je dat setje overal in kan schroeven....T HELE SETJE JA!!! :woowoo: wedden dat dat past :D

IS ER DAN NIEMAND DIE ME UIT MIJN LIJDEN KAN VERLOSSEN???

Kevin20v
23-05-2006, 21:09
en als je niet oppast laat ik je dalijk zien waar je dat setje overal in kan schroeven....T HELE SETJE JA!!! :woowoo: wedden dat dat past :D

IS ER DAN NIEMAND DIE ME UIT MIJN LIJDEN KAN VERLOSSEN???

Hahaha Het is te merken dat jij bij Wealer heerlen werkt :D


UP voor de brood fanaat! :D :woowoo:

breadfan83
23-05-2006, 22:23
Hahaha Het is te merken dat jij bij Wealer heerlen werkt :D


UP voor de brood fanaat! :D :woowoo:


leg uit... :confused:

René
23-05-2006, 22:29
ow.... lang verhaal ;)

Jurgen Santana
23-05-2006, 22:33
leg uit... :confused:

Doe maar niet, ik werk zelf bij een VW-dealer en heb geen zin om nog zo'n eenzijdig verhaal aan te horen.

Intelligence
24-05-2006, 10:22
breadfan83, ik heb deze thread niet in de gaten gehouden haha, als ik t niet weer vergeet ga ik morgen meten voor je (eerst meetlint zoeken :P )

Kevin20v
24-05-2006, 10:24
Doe maar niet, ik werk zelf bij een VW-dealer en heb geen zin om nog zo'n eenzijdig verhaal aan te horen.

Het is goed met je, als jouw auto 6x terug moet naar de spuiterij omdat het resultaat iedere keer om van janken is wil ik jouw eenzijdige verhaal wel eens horen.

Of als ze je auto in beslag nemen omdat ie ineens op het terrein staat van een failliet onderdeel van de Wealer bv.

breadfan83
24-05-2006, 10:26
is goed, anders vulk ik je inbox wel effe :D

miss iemand een link naar dan verhaal over de dealers? ben nou wel benieuwd...

Kevin20v
24-05-2006, 10:31
is goed, anders vulk ik je inbox wel effe :D

miss iemand een link naar dan verhaal over de dealers? ben nou wel benieuwd...

Ik ga dat verhaal hier niet nog eens afsteken, is nergens voor nodig, Wealer heeft uiteindelijk alles super netjes afgehandeld!

En daarom ben ik ook nog altijd klant van Wealer!!

Stuur me maar een pm dan wil ik je rustig nog eens het complete verhaal toesturen!

LinnieTDI
24-05-2006, 10:37
Ach, ik ben der ook nog...
Ik kan het eenzijdige verhaal bevestigen :rolleyes:
@ kev: ik heb het 20 pagina lange verhaal nog op de pc staan hiero! :redface:


UP voor de corrie... ;)
Trouwens had je in de tussentijd niet al zelf een corrie kunnen opsporen en zelf ff gaan meten :D
gewoon metertje op straat erbij pakken en meten maar!

Pedaalemmer
24-05-2006, 10:42
ja man lamme zak...rij eens naar de sloop en meet hem op :D:D

breadfan83
24-05-2006, 10:42
Ach, ik ben der ook nog...
Ik kan het eenzijdige verhaal bevestigen :rolleyes:
@ kev: ik heb het 20 pagina lange verhaal nog op de pc staan hiero! :redface:


UP voor de corrie... ;)
Trouwens had je in de tussentijd niet al zelf een corrie kunnen opsporen en zelf ff gaan meten :D
gewoon metertje op straat erbij pakken en meten maar!

zal zeker met ene heer demandt te maken hebben gehad? :rolleyes:

enne, dat metertje dr bij pakken wil wel lukken, maar op rollators en mobicars na rijdt hier in driebergen niet veel...
anders had ik t wel al lang gedaan
miss eens bij michel langs gaan...