PDA

View Full Version : Het grote plaatwerk vervang topic...


Moroder
22-05-2006, 19:53
Hee Luitjes!

Mijn pa had het idee om een verslag te maken van zijn auto (Golf 1). En dan met name van het vervangen van plaatwerk. Dus met name beelden van wielranden, dorpels en diversen lassen.
Misschien dat dat een idee geeft voor anderen die ook zoiets van plan zijn :).

Het zal nog wel even duren, dus ik vraag jullie of jullie ook zulke verslagen willen maken. Misschien dat daar veel interesse voor is :)!


MVG,

Jeroen

steven16v
23-05-2006, 11:43
Lijkt me een goed plan.

Karma puntje voor jou ;)

DeNB3rt
23-05-2006, 22:06
heb ook wel intresse :)

markmeenhuis
24-05-2006, 09:20
Doen, daar ik(iedereen) weer wat van leren hoe het moet of niet moet :)


m

Moroder
29-05-2006, 16:27
Zal nog wel eventjes duren hoor. Mja komt vanzelf :)

Roundup
06-06-2006, 20:22
Zal nog wel eventjes duren hoor. Mja komt vanzelf :)

Ik heb hier zo'n "verslag" liggen over een paar dingen. Onderste deurranden vervangen, binnenwielkast vervangen, trekken van plamuur, schuren, spuiten,... alles zowat eigenlijk.

Misschien is er iemand die het online kan zetten? Als jullie geintresseerd zijn tenminste ;)

Moroder
06-06-2006, 22:08
Ik heb hier zo'n "verslag" liggen over een paar dingen. Onderste deurranden vervangen, binnenwielkast vervangen, trekken van plamuur, schuren, spuiten,... alles zowat eigenlijk.

Misschien is er iemand die het online kan zetten? Als jullie geintresseerd zijn tenminste ;)

Dat is natuurlijk een hardstikke goed idee :). Als het maar van goede invloed is voor de rest ;).

Gijs
06-06-2006, 22:37
Roundup, daar ben ik ook wel benieuwd naar :D. Het hele idee waar Jeroen mee kwam lijkt me wel iets :hug:

Moroder
06-06-2006, 23:36
Roundup, daar ben ik ook wel benieuwd naar :D. Het hele idee waar Jeroen mee kwam lijkt me wel iets :hug:

De zolder ligt al vol met een halve Golf aan plaatwerk ;). Heb pa alles ff inkoop geleverd ;). Schijntje wat ie betaalde voor et spul :).