PDA

View Full Version : Informatie K&N luchtfilter 2.0 GT, please!


Vento Vice
01-07-2006, 01:22
In mijn Vento zit het 2.0 8V blok.
Nu kan ik een K&N luchtfilter van iemand overnemen; komt van z'n VR6-Golf.

De vraag is: op het originele luchtfilterhuis, zit een stekker met elektronica.
Wat is dat voor elektronica? :confused: En gaat dat hele spul er dus af, tesamen met het luchtfilterhuis, als de K&N wordt geplaatst?

Bij mijn Vorige Golf 2 GTI zat er nl. ook één op, maar van de MFA boordcomputer deed de verbruiksmeter het dus niet... :redface:

Ik denk zelf dat daar ook een of andere sensor/ elektronica is verdwenen, samen met het ori. filterhuis... :tongue:

Tell me what I should do! Het zuiggeluid is natuurlijk erg gaaf, maar ik wil wel dat alles naar behoren werkt, qua elektronica.

IK HOOR VAN JULLIE!

vento1.8t_5v
04-07-2006, 21:28
hoi

ik durf niet gelijk te zeggen of dat filter gat passen bij jou zou je ff moeten proberen. maar de elektronica moet blijven zitten dat is je luchtmassameter.zonder gaat het niet goed komen. die kan je gewoon van je luchtfilterhuis afschroeven. dan heb je verloopstukje nodig van k&n waar je het filter opzet, dit is een rechthoekige aansluiting. ik heb hem zelf ook op mijn 2.0l gehad voor dat mijn nieuwe blok erin ging. toen heb ik het bij een collega ingebouwd bij zijn 2.0l toledo. dat werkte perfect.
succes