PDA

View Full Version : corrado loopt slecht


Bonkie
06-07-2006, 14:28
Hallo,

Zoals de titel reeds vermeld loopt mijn C slecht in het begin (dus als de motor koud is) Ik rijd 5 meter, druk vervolgens mijn koppeling in en dan slaat hij bijna af, geeft vervolgens een stoot gas om het afslaan te voorkomen en dit herhaalt zich. Nu heb ik de blauwe stekker reeds gereset, door deze eruit te trekken en opnieuw erin. Ik heb de lambda sonde (stekker) los gehad en nog deed liep hij slecht. Ik heb net de STK los gehaald, schoongespoten met remmenreiniger en ingespoten met kruipolie. Ook toen liep hij nog slecht. Vervolgens heb ik de STK wederom losgehaald en schoon gemaakt met remmenreiniger, ditmaal zonder kruipolie en wederom loopt de C slecht.
Nu kan het nog de CO-waarde zijn (ik betwijfel het), kan ik deze een beetje draaien, zonder meetapparaat?? (dus heeft dit nut?)
Wat kan het anders zijn????

Gr Marco

variejantje
06-07-2006, 14:34
Auto doet naam "BONKIE"eer aan, misschien is het probleem verholpen als je je naam wijzigd?

Bonkie
06-07-2006, 14:42
Anders kom je met een zinnige opmerking waar ik iets mee kan. Niet met deze onzin.
Kan iemand dit gel*l aub weghalen, ik heb een serieus probleem en op dit gezeik zit ik niet te wachten!

Richard
06-07-2006, 14:51
je geeft zelf het antwoord toch al..

"Ik heb de lambda sonde (stekker) los gehad en nog deed liep hij slecht"

lambda dus kaduuk..

Bonkie
06-07-2006, 14:54
Maar hij moet ook goed kunnen lopen zonder lambda!

Richard
06-07-2006, 14:56
nee.. hoe kom je daarbij..

polo 3
09-07-2006, 22:34
Kan ie wel goed mee lopen,maar dan in noodloop.
Je zegt de blauwe stekker eraf gehad en terug erop,dan issie niet gereset,je moet m laten lopen met de stekker erop,en dan ineens eraf halen,gaat ie dan t zelfde door issie stuk.
Gaat ie slehcter lopen doordat je m eraf haalt is de temperatuurmeter goed en moet je verder zoeken....

Bonkie
10-07-2006, 11:14
Ik weet al dat het mijn stappenmotor is. Deze maar vervangen en kijken of hij nog afgesteld moet worden.