PDA

View Full Version : Brandstofdruk G60 motor in Scirocco gtII 8v


bvdkruijt
22-08-2006, 12:08
Hallo Mensen,

Misschien is mijn vraag eerder behandeld in een andere thread maar ik kan er niet echt een duidelijk antwoord vinden vandaar mijn vraag naar helderheid;)

Oke mijn vraag:

Ik heb een Scirocco GTII waar origineel een JH 8v motor in hing, hier heb ik een G60 motor voor in de plaats gehangen, nu loop ik tegen een klein probleempje aan, namelijk :

De brandstofdruk is Scirocco GTII 8v origineel een kleine 5 bar meen ik(ka-jetronic), G60 (digifant) voldoet met een 2,6 bar heb ik me laten vertellen, kan er een beetje naast zitten maar het is duidelijk dat er een overdruk gaat ontstaan op mijn injectorrail.

* is dit schadelijk?
* Zit er een regelaar op het rail?
* moet er anders een drukregelaar geplaatst worden?
* wat moet er verder eventueel aagepast worden?

ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben en excuses als dit al eens eerder behandeld is.

foto's van mijn project staan op :

http://www.reinosoft.tk/Index_Frames.asp?directory=766

Met vr gr Bastiaan

arnus71
22-08-2006, 12:24
Op mijn oude 2H blok (ook digifant 1) zat er een benzinedrukregelaar naast het injectorrail, standaard.

Waar je waarschijnlijk moet kijken is de combinatie van benzinepomp, leidingen en benzinetank om voor de juiste druk te zorgen.

scirocco_power
22-08-2006, 17:03
leuk project :cool: veel suc6 nog en neem es een kijkje op www.sciroccoforum.nl :D

rallye16vt
22-08-2006, 17:44
de rest v/d benzine gaat gewoon retour naar de tank, als de regelaar zijn werkdruk heeft bereikt en opent.

Henk_Pigo
22-08-2006, 17:54
Dus in principe is het probleem al opgelost :)

bvdkruijt
22-08-2006, 21:40
:) ik zal het allemaal eens controleren, @sciroccopower ik zal eens een kijkje nemen op sciroccoforum.
Heb er net weer een scirocco gtx bijgekocht dus voel me weer aardig gelukkig:) (ik vervoerde me in een nissan sunny :S )

gr bas