PDA

View Full Version : corrado @ topgear


Pedaalemmer
26-08-2006, 20:37
the vr6 is the one to go for! (http://www.youtube.com/watch?v=RAbmKeWU4GE&mode=related&search=)

:rock:

breadfan83
26-08-2006, 23:16
ze hadden nog 'n auto d'r bij toen, die ook als klassieker van de toekomst moest doorgaan
ik dacht dat 't een oude mercedes was of zoiets...

leuk filmpje iig!

en ik weet dat 't hier op 't forum niet uitgesproken mag worden, maar dat over die Calibra... (denken mag ik 't zoveel ik wil :D)

RubenD
27-08-2006, 00:40
Mercedes, Calibra??? Hebben ze het daar ook over in dat filmpje? Of is dat een ander filmpje? Wil ik ook wel zien!

P.S. @ Pedaalemmer, ik lees net je handtekening, wil je er even op wijzen. quattro GMBH staat ingeschreven zonder hoofdletter Q. Dus het woord zoals jij het gebruikt, Quattro, is incorrect als je op het systeem van Audi doelt...

Maar als het getal 4 klopt het wel weer...

Hoe gaat het met het laswerk trouwens?

breadfan83
27-08-2006, 00:59
Mercedes, Calibra??? Hebben ze het daar ook over in dat filmpje? Of is dat een ander filmpje? Wil ik ook wel zien!

P.S. @ Pedaalemmer, ik lees net je handtekening, wil je er even op wijzen. quattro GMBH staat ingeschreven zonder hoofdletter Q. Dus het woord zoals jij het gebruikt, Quattro, is incorrect als je op het systeem van Audi doelt...

Maar als het getal 4 klopt het wel weer...

Hoe gaat het met het laswerk trouwens?

in het filmpje hebben ze het over de calibra, en als je de aflevering gezien hebt waar dit fragmentje uit geplukt is (ja, topgear duurt idd langer dan 3 minuten) weet je dat ze in dit onderdeel twee auto's behandeld hebben.
de ene was de Corrado, en de ander was geloof ik een of andere mercedes. waarom ik nu aan de 190 denk weet ik effe niet... zou kunnen dat dat m was

edit: Mercedes 190E 2.5-16 Cosworth, dat was die andere

(btw, HIER (http://www.youtube.com/watch?v=iIR7wjWldVg) nog n linkje naar een ander filmpje over de VR6 dat ik op de pc had staan)

RubenD
27-08-2006, 01:29
Heb het filmpje meerdere keren gezien, zal morgen, als het bier uit de botten is, nog eens kijken en vooral luisteren wat ze zeggen. Ik weet heel goed dat Topgear wel wat langer is hoor....

Maargoed nooit de gelegenheid om te kijken. Nu gelukkig wel weer. En plaats die link nog ff, komt vast door de drank dat je die vergat, of niet?

breadfan83
27-08-2006, 02:51
Heb het filmpje meerdere keren gezien, zal morgen, als het bier uit de botten is, nog eens kijken en vooral luisteren wat ze zeggen. Ik weet heel goed dat Topgear wel wat langer is hoor....

Maargoed nooit de gelegenheid om te kijken. Nu gelukkig wel weer. En plaats die link nog ff, komt vast door de drank dat je die vergat, of niet?

it's the only 90's coupe that isn't completely embarrassing. i mean: think about it, what messy jar (wat dat ook mag betekenen) when you see him climbing out of a CALIBRA, or a PROBE! (02.00 :D denk dat je 't zo wel moet vinden)

nou ben ik 't over die Probe niet helemaal eens, dat was nog best een nette auto...

edit: het linkje naar dat andere filmpje staat d'r nu ook bij

DutchRebel
09-02-2007, 21:15
maar heb je wel eens in een probe gereden??
is nou niet echt een auto waar je het label SPORT coupe aan kunt hangen..

is een blijft een amerikaanse auto. dus de wegligging is niet wat wij gewend zijn, en alhoewel daar ook een 24v in te krijgen was, is dat nou niet echt een vermogenswonder.
das meer een relaxte cruiser in een sportcoupe jasje.

breadfan83
09-02-2007, 22:02
Kan me herinneren dat die Probe in de Nascar heeft meegedaan en bij menig Amerikaans rijwedstrijdje als pacecar heeft gediend.

Hij zal toch wel ergens wat potentieel moeten hebben.

maniacmark
10-02-2007, 16:36
ja dat klopt helemaal breadfan83
maar dat waren wel volledig aangepaste versies
in de nascar rijden ze ook met auto's die dr van buiten uit zien als straatmodelen maar alleen een gelijkende poleyster mal hebben
de pacecarprobes waren helemaal aangepast
en dat kan ik helaas niet zeggen van de standaard wegvariant