PDA

View Full Version : Airwolfs splitbus under construction


Skywalker
16-09-2006, 19:45
.

retro hans
16-09-2006, 19:49
pff ik wordt gek weer zo,n mooi bussie!!!

Alleen had ik effe last van m,n maag toen ik zag dat de ramen weer dicht gingen.
Maar goed hij ziet er in iedergeval al weer beter uit.
Succes met het project!!

M.I.V.W
16-09-2006, 20:54
Leuk kleurtje :);)

maniacmark
17-09-2006, 10:39
goeie actie met die ramen
hou ons up to date

vwcrewcab
18-09-2006, 19:12
Ziet er goed uit!

Hou nu een beetje de gang erin bij hem, dan hebben we nog een mooi project te volgen!

Peppie
18-09-2006, 19:51
Trekt dat niet erg krom, zo´n grote plaat inlassen :confused:

vwmk2driver
18-09-2006, 21:06
haha wat een verbouwingen.

eerst gaten er in maken en daarna gaten weer dichten.
leuk project overigens wel, opdeze manier ik zat al te kijken wat gaan ze nu met die gammelen stukjes ijzer doen maar het is een steun. :D

volksfahrer.nl
18-09-2006, 21:27
Zoals jullie zien is in de bus van Bert later voorzien van ramen en is het origineel een
panel. Onder druk van o.a. fysiek geweld en andere vormen van intimidatie in zijn naaste
vriendenkring heeft Bert besloten om de bus weer terug te bouwen naar een, jawel, panel.


:wee:

Leuk projectje!

airwolf
18-09-2006, 23:03
shit man zit ik rustig ff the chillen achter de comp, ff kijken of die luuk nog wat heeft uitgespookt met zijn perfect project, zie ik ineens mijn bus staan echt tof. idd het wordt tijd weer wat te doen. heb al wat dingen besteld zodat de irs geplaatst kan worden. Als ik de foto zo zie van mijn motorcompartiment en die van skywokker, weet ik wat ik nu moet doen........
hoe jullie op de hoogte en zal wat fotos posten.

airwolf
18-09-2006, 23:23
ben op het spijlbusforum vroeger ook begonnen dus voor de liefhebbers......
http://spijlbussen.nl/smf/index.php?topic=267.0

RubenD
18-09-2006, 23:48
Vingers eraf of alleen pezen doorgeslepen? IIG beterschap en succes met de bus!

Airtime
19-09-2006, 09:12
Dit is zeker een mooi project (mooier als een Opel Ascona iig! http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/shutup.gif http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/hypocrite.gif)! Mooie kleurstelling, tof dat je er ook weer een panel van gemaakt hebt!

Daves
19-09-2006, 20:08
Gaaf man, mooie verbouwruimte ook.
Dat zoek ik ook nog maar dan bij mij in de buurt.
Als iemand wat weet mag ie roepen

RubenD
20-09-2006, 22:05
Haha mooi werk :D

Klusruimte in omgeving arnhem. Pff vind dat maar eens.

Daves
25-09-2006, 10:28
Haha mooi werk :D

Klusruimte in omgeving arnhem. Pff vind dat maar eens.

Ik weet er alles van.
Maar ondannks de rommel bert, ziet het er goed uit. MOet je mijn schuur eens bekijken. De deur kan echt net open.. en dan.. soort van...ja eigenlijk geen woorden voor.
En nu wil mijn meisje ook nog een fiets

Edrik
07-10-2006, 00:19
Tof project man! :rock:

Racelook
07-10-2006, 18:59
Lekka lekka

maniacmark
08-10-2006, 12:04
wordt mooier en beter...ga zo door

Daves
09-10-2006, 07:11
Bert is druk bezig geweest. Als hij maar een stok achter de deur heeft. :D
Morgen gaan we eens bekijken of we met mijn mal uit de voeten kunnen en de IRS er
onder kunnen krijgen bij Bert zijn bus!

Ziet er wederom knap uit.
Maakt het uit welk blok je gebruikt dan?

airwolf
29-12-2006, 21:44
tjonge jonge jonge druk druk druk
niet echt veel gedaan aan de bus meer gepraat dan gedaan.Tijd ontbreekt om lekker aan de bus te klussen, maarja zaken in het bedrijf gaan voor.
Het irs gedeelte was bijna klaar alleen was ik niet tevreden over de steunen en heb ik deze verwijderd en heb ik andere orginele steunen uitgeslepen uit een ander chassis van een kever.
helaas door nieuwe ontwikkelingen gaat deze topic uit de lucht bij volksforum en ook op het spijlbusforum. :confused: Niet als protest, maar om de simpele redenen dat deze op een andere plek wordt gepost om de site extra kracht bij te zetten.
Aankomend is het winterfestijn. Daar zal mijn bus ook staan en die van skywalker Lekker centraal in het midden op de begane grond. Dan kan je ff rustig kijken hoe de ontwikkelingen aan de bussen ervoor staan en kunnen we mooi ff een bakkie doen als je vragen hebt. tot kwf
gr bert