PDA

View Full Version : twentse volkswagenmeeting 2007


sexygirl
27-09-2006, 20:06
:mad:

Kevin20v
28-09-2006, 20:27
ik ben er niet bij, ik kan dan niet :D

DeNB3rt
28-09-2006, 22:48
grappige flyer

steven16v
29-09-2006, 09:39
ik ben er niet bij, ik kan dan niet :D

haha, weet je dat nou al. :D

Berserker
29-09-2006, 09:40
dan heb ik t ook druk.... :rolleyes:

Kevin20v
29-09-2006, 09:50
haha, weet je dat nou al. :D

hahaha ja ik ga dan met Berserker aan z'n auto werken, die is dan net uit de spuiterij... :D

Kevin20v
29-09-2006, 10:49
Misschien een stomme vraag maar waar ligt westerhaar eigenlijk?

Airtime
29-09-2006, 10:55
Links van Oosterhaar

Kevin20v
29-09-2006, 11:06
@ airtime: hahaha ik had het verwacht, en zuiderhaar heet dan streepjehaar of geenhaar?? :D:D:D

@ sexygirl: nee, maar het klinkt erg ver weg ;)

Airtime
29-09-2006, 11:08
@ airtime: hahaha ik had het verwacht, en zuiderhaar heet dan streepjehaar of geenhaar?? :D:D:D


Konthaar.... ;)

Airtime
29-09-2006, 11:09
Maar goe, ONTOPIC:

Wat zijn 'american events'? :dunno:

Kevin20v
29-09-2006, 11:09
Afghanistan :D

Kevin20v
29-09-2006, 11:10
@ Airtime: Amerikaanse sjoelbak wedstrijd :D

nee geen idee, maar dat vroeg ik me ook al af! :)

Dubweiser
29-09-2006, 11:14
Afghanistan :D

dat moet je elke dag toch flink wat kilometers afleggen als je elke dag in venlo moet werken ;)

Airtime
29-09-2006, 11:21
venlo valt toch nog best mee :d

mun vriend komt elk weekend van lopik hier naar toe en is anderhalf uur :P

Hoe lang is je vriend? ;) :D

lwin
29-09-2006, 11:24
@kevin20v gaan we lollig doen ik vraag je gewoon wat he kun je toch fatsoenlijk antwoord geven ik beantwoord de vragen toch ook gewoon

gewoon antwoord geven is toch niet cool :redface:

Kevin20v
29-09-2006, 12:22
boeiend, dit was een heel serieus antwoord...

Ik hoef niet elke dag vanuit afghanistan naar venlo, maar wel af en toe van venlo naar afghanistan... :D

Berserker
29-09-2006, 13:22
Laat nog eens die foto zien van jezelf dat trekt vast mensen....

rallye16vt
29-09-2006, 14:03
haha...of schrikt af :hitit:

airy
29-09-2006, 14:23
Quote:
Originally Posted by lwin
gewoon antwoord geven is toch niet cool

Lol :D :D :D

Rinus66
29-09-2006, 14:46
Hotdog-gevechten?

Skywalker
29-09-2006, 14:47
weten jullie wat jullie zitten hier een beetje mijn topic te verzeiken bekijk het met de bende hier blijf wel gewoon op vwforum en vwteamspyke daar doen ze tenminste normaal godverdomme
http://www.casual-gamers.de/cg/images/postimages2/against_the_rules.jpg

Je zou ook even vriendelijk kunnen vragen of een mod de off-topic even wil verwijderen... :rolleyes:

vwleusden
29-09-2006, 14:51
beste volkswagenleden,

volgende jaar wou ik in westerhaar een volkswagenmeeting houden dus moet zoveel mogelijk vw's bij elkaar hebben de datum is nog niet exact bekend maar zal in augustus of september gehouden worden.

er is die dag dan van alles te doen zoals oldtimershow , american events en natuurlijk hebben we aan de kinderen gedacht !!!

je kunt smorgens dan om 8 uur al aanwezig zijn maar ut begint smorgens om 10 uur en eindigt rond 17 uur en je krijgt sowieso een broodje met kop koffie

laat me ff weten of je wilt komen trouwens flyer word gemaakt voor vragen kunt u mij altijd mailen naar efvanmiddendorp@home.nl

stem ook ff in de poll of je wilt komen en zet het ff in het topic dat je komt kan ik ut opschrijven wie komt alvast bedankt!


groetjes francien


Mensen, doe nou niet zo moeilijk.... je hoeft niets te plannen want ze WOU het doen... dus ze doet het niet meer.... of wel ?

Gert
29-09-2006, 15:16
Ik lees maar 3 of 4 lolbroeken hoor .. de andere 4696 leden hier reageren niet of blijven serieus :D
En ik ben totaal niet roomser dan de paus maar het g*********e woord is wat kort door de bocht als je het mij vraagt .
Er zit ergens een knoppie waar je een Mod of Admin kunt vragen of ze wat willen schonen als je het gepiemel in de ruimte vindt .
En op mijn keyboard zit een shift knop en ook de , en de . ontbreken niet .
Dit is grappig bedoeld maar toch ook weer serieus . Krijg je als je dorpoudste ;)
Gewoon blijven .. leuk initiatief hoor en vooral doorgaan zou ome Barry Stevens hebben gezegd !!

vwleusden
29-09-2006, 15:20
Waarom staat er dan WOU ? dat geeft namelijk aan dat je het niet meer wilt gaan doen ;)

Sorry, verveel me vandaag maar het bovenstaande is toch echt niet te lezen.
---------

Jawel, ik doe het nog wel en alles is daarvoor al geregeld. Ik wil alleen vriendelijk tegen de mensen zijn. Ik weet het, ben er een beetje vroeg bij maar ik wil gewoon alles goed geregeld hebben. Waarom doen ze hier nou zo moeilijk, het wordt hopelijk een groot evenement met van alles erbij, zoals amerikaanse auto's, oude tractoren en een vwmeeting (je bedoelt volkswagens maar ik keur het even goed) dus ik heb gisteren zelfs nog 4 sponsoren daarvoor geregeld. Ik ben er druk zat mee, maar als de mensen het hiet niet interessert dan sluit ik dit topic en dan ga ik wel op vwforum en vwteamspyke(waar ik zelf lid van ben) ?????????????????????????????????

Skywalker
29-09-2006, 15:24
Daar hebben we het al eens uitgebreid over gehad. :D
zie hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23336

Skywalker
29-09-2006, 15:41
Dus we mogen niet vragen om punten, komma's en hoofdletters?
Het leest een stuk makkelijker hoor, sterker nog, ik wil ze niet de kost geven die bij het zien van zo'n lap tekst zonder punten en komma's en hoofdletters de tekst helemaal niet meer lezen.

Jij typt het toch ook niet voor Jan met de korte achternaam in? Je wilt dat een bericht dat je typt gelezen wordt? Zorg er dan ook voor dat het leesbaar is... :hug:

vwleusden
29-09-2006, 15:41
Daar hebben we het al eens uitgebreid over gehad. :D
zie hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23336

Weet ik, maar ik heb een beetje tijd nuttig besteed door het even te vertalen voor jullie. :hug:

Skywalker
29-09-2006, 15:45
Toppertje!
Ik wist wel dat er hier behulpzame forumleden zijn! :hug:

Kevin20v
29-09-2006, 15:46
Nou nou een beetje een overdreven reactie sorry, maar als jij je zo laat kennen op een forum.

Schelden kun je achterwege laten dat is nergens voor nodig dame...

vwleusden
29-09-2006, 15:52
Dit heeft NIETS met plat te maken, dit heeft te maken met hoofdletters en leestekens. Vriend van mij kan ook niet typen/schrijven maar kan wel leestekens plaatsen.

En ik weet zeker dat jij minimaal 1x adem moet halen om het uit te kunnen spreken wat je net zelf hebt getypt. Dan kom ik tot een conclusie, er moet ergens een komma ;)

Kevin20v
29-09-2006, 15:52
zoals ik al zei, je hoeft niet te schelden.

Als het je niet in Nederland bevalt ga je toch verhuizen, probeer dan je kinderen eens naar school te krijgen zoals je dat hebt kunnen regelen...

Skywalker
29-09-2006, 15:55
Lieve schat, uiteraard weten wij dat niet iedereen even goed in de Nederlandsche taal is, maar ik weet zeker dat ook jij "dacht" in plaats van d8 kunt typen en dat ook jou toetsenbord is voorzien van een punt <punt>

Jij kunt toch ook niet aan één stuk door praten? Raad eens wat! Dat lukt met lezen ook niet!.

En twee toetsen tergelijkertijd indrukken moet jou ook lukken om een hoofdletter te genereren op het beeldscherm. ;)

Kevin20v
29-09-2006, 15:55
was daar nou mis mee dan was mun recht toch ook

je leest het niet goed, jij roept dat nederland een K**ker land is...

je hebt die hulp hier kunnen regelen wat prima is en wat je goed recht is! vind het super voor je!

Maar dat zul je niet in het buitenland geregeld krijgen dus is het dan een k**ker land??

Spreek dan ook niet zo alsjeblieft, het gaat nergens over... :hug:

Matheo
29-09-2006, 15:57
mot je goed luisteren en zijn ook mensen die niet eens goed kunnen typen of schrijven en slecht in de nederlandse taal zijn net als ik dus ben er ook slecht in en type alles zoals ik ut zeg en dat is plat kan er ook niks aan doen maar heb respect dat niet iedereen het kan en respect kennen we nederlanders niet k@nkerland
ik had me voorgenomen niet te reageren op dit topic.. maar ik kan het nu echt niet meer laten. zelfs mensen die slecht zijn in de nederlandse taal kunnen hier en daar wel een punt of komma plaatsen, in de eerste post van dit topic kon je het nog wel. of ben je daar 1,5 uur mee bezig geweest?
over je woordkeuze zal ik het helemaal maar niet over gaan hebben, want die is al helemaal over the top. op dit moment kom je ronduit asociaal over.
gevalletje aandacht tekort? maarja.. vooral lekker blijven happen, ergens is het wel grappig dit allemaal te lezen.

classicline
29-09-2006, 15:58
Nounou..

Als het je idd niet bevalt pak je je knapzakje toch in en ga je lekker
naar een ander land.. en Forum..

Maar ik kom bij nader inzien toch maar niet op de meeting;)
als het op een forum al zo aan toe gaat wil ik niet weten hoe de meeting is..

Matheo
29-09-2006, 16:03
matheo ik heb geen aandacht te kort want die krijg ik hier genoeg en ben al helemaal geen asociaal persoon
ok

Skywalker
29-09-2006, 16:03
beste kevin ik begrijp jou positie ook wel maar heb de laatste tijd veel van die rotdingen meegemaakt en ben niet de enigste die er zo over denkt want er zijn meerdere mensen die er zo over denken :hug:
Psst, enige. ;)

Sorry te moeten horen dat je vervelende dingen hebt meegemaakt, maar moeten wij het op dit forum daarom ontgelden?

Kevin20v
29-09-2006, 16:04
Ik heb ook veel rotdingen meegemaakt, wil niet zeggen dat ik me op zo'n vreemde manier ga uitlaten op een forum...
Je laat hier in ieder geval niet een indruk achter van "yes daar gaan we met het hele forum naartoe"

Alhoewel dat misschien ons gemis is... wie weet, ik hoop dat jullie meeting geweldig wordt en heel veel bezoekers trekt!

Ik haak bij deze af, heb er niet bijster veel trek in, sorry!

Skywalker
29-09-2006, 16:10
Jammer Francien dat je nu al je posts wist.
Nu laat je je wel heel erg kennen imho.

sjampoo
29-09-2006, 16:13
This goes weather totally nowhere about!

sexygirl
29-09-2006, 16:19
zo heb email gestuurd omdit topic te gaan sluiten ajuu

Skywalker
29-09-2006, 16:20
Gezien de beginpost ook is weggehaald door onze lieftallige Francien lijkt mij een :lock: het beste.

Mijn oprechte excusses Fransien voor het zooitje ongeregeld dat hier op dit forum rondstruint.

Kevin20v
29-09-2006, 16:20
Dan ben je er wel op een hele makkelijke manier vanaf... Zonde

Skywalker
29-09-2006, 16:22
Hé Kevin!
Ik had het laatste woord hè! ;)

sjampoo
29-09-2006, 17:46
Doe je de deur wel achter je kont dicht? :P

Skywalker
29-09-2006, 18:13
Sorry hoor! :D

http://www.obgron.nl/plaatjes1/10gesloten.gif