PDA

View Full Version : Jetta spullen dezocht


tiefflieger
08-10-2006, 20:11
Gezocht voor Jetta MK2:

-Nette motorkap kleur LA9V

-Nette achterklep kleur LA9V

-orginele dunne bumpers.

-Raamrubber voor in de rechtse achterdeur.

-Net Corrado interieur.


Alles aanbieden aub, alleen wel in de juiste kleur!

breadfan83
08-10-2006, 21:07
bumpers moet ik nog wel hebben liggen. weet alleen niet zeker in welke staat ze zijn...

die motorkap heb ik ook nog wel, alleen de verkeerde kleur (ik weet 't, d'r staat nadrukkelijk bij IN DE JUISTE KLEUR, maar als je dan toch onderweg bent...)

rickGT
08-10-2006, 21:14
heb je de jetta van martijn gekocht

jammer ik had zijn verlagings set willen hebben :cool:

tiefflieger
08-10-2006, 21:24
Breadfan: zeker interesse in de bumpers,laat maar weten...

RickGT: heb (nog) niks gekocht, heb zelf ook nog een zwarte Jetta die ook blijft!

rickGT
08-10-2006, 21:26
o oke

ik dacht al ... heb er nx van gehoord dat het door ging

OakgreenVR6
08-10-2006, 21:38
Niet in de juiste kleur, maar wel leuk: motorkap met schoolbordverf (matzwart) erop heb ik nog wel voor je.

LuNaTiK
08-10-2006, 21:51
Hey, als jij dunne bumpers zoekt, heb je dan toevallig dikken over in LA9V?

Alberto
08-10-2006, 22:17
de man heefd amerikaanse bumpers

breadfan83
09-10-2006, 00:52
Hey, als jij dunne bumpers zoekt, heb je dan toevallig dikken over in LA9V?

is dat metallic zwart? die heb ik ook nog wel over, in de achterste zit wel een trekhaak...

Jurgen Santana
09-10-2006, 08:30
Hey, als jij dunne bumpers zoekt, heb je dan toevallig dikken over in LA9V?

Die zijn twee eigenaren geleden al van de auto afgehaald :D

LuNaTiK
09-10-2006, 17:05
Jammer dan. Ik zoek een dichte achterbumper.

breadfan83
09-10-2006, 17:46
Breadfan: zeker interesse in de bumpers,laat maar weten...

RickGT: heb (nog) niks gekocht, heb zelf ook nog een zwarte Jetta die ook blijft!

ik ben vrijdag wss weer in driebergen.

als je tot dan kan wachten zal ik zien of ik iemand effe een foto ervan kan laten maken.
Als je me voor vrijdag effe je telefoonnummer stuurt kan ik je van t weekend effe bellen als ik daar ben en je laten weten wat de staat ervan is.

breadfan83
09-10-2006, 17:47
Jammer dan. Ik zoek een dichte achterbumper.

En zoals ik al zei, ik heb nog een metallic zwarte achterbumper.
Zit wel een gat in het midden voor de trekhaak.

Jurgen Santana
09-10-2006, 17:55
@Breadfan83 ;)

Jammer dan. Ik zoek een dichte achterbumper.

breadfan83
09-10-2006, 18:09
@Breadfan83 ;)

ik las DIKKE... :redface:

tiefflieger
09-10-2006, 18:57
Breadfan ik stuur je mijn nummer wel via pm deze week.
Staat van het kunststof is niet belangrijk, zet ze toch opnieuw in de structuur.
Als ze maar heel zijn...

breadfan83
13-10-2006, 17:50
Breadfan ik stuur je mijn nummer wel via pm deze week.
Staat van het kunststof is niet belangrijk, zet ze toch opnieuw in de structuur.
Als ze maar heel zijn...


Ik heb zojuist even voor je gekeken, en de bumpers zijn nog in orde. Wel wat verbleekt, en hier en daar een heel klein krasje van opspattende steentjes ofzo, maar geen schade of deuken of iets dergelijks.
Ik heb voor achter nog eentje staan, en van voor heb ik er nog een van een Jetta staan en twee van een Golf (die volledig gelijk zijn natuurlijk)

Ik heb je PM nog niet gehad, dus ik hoor 't nog wel van je.

EDIT. Ik zie nu dat je ook nog een raamrubber zoekt voor R.A.. Ik denk dat ik die ook nog wel heb liggen. Ben me bijna 100% zeker!

tiefflieger
13-10-2006, 20:47
Breadfan, heb je ff een pm gestuurd, ik reageer wat laat maar ik ga dit weekend verhuizen dus erg druk....Internet is in het nieuwe huis nog niet opgeleverd dus
mijn telefoonnummer krijg je ook meteen.

Jurgen Santana
13-10-2006, 20:48
Ik heb voor achter nog eentje staan, en van voor heb ik er nog een van een Jetta staan en twee van een Golf (die volledig gelijk zijn natuurlijk)


Die verschillend zijn :redface:

Kijk maar, met Tieflegers Jetta als voorbeeld:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16598

breadfan83
13-10-2006, 21:26
Breadfan, heb je ff een pm gestuurd, ik reageer wat laat maar ik ga dit weekend verhuizen dus erg druk....Internet is in het nieuwe huis nog niet opgeleverd dus
mijn telefoonnummer krijg je ook meteen.

Ik reageer ook wat laat, omdat, ondanks de drie modems en 3 netwerken, ik hier nooit genoeg bereik heb om lang online te blijven, maar je hebt PB terug, en de bumpers en raamrubber zijn bij deze geregeld.


Die verschillend zijn :redface:

Kijk maar, met Tieflegers Jetta als voorbeeld:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16598

Ja ok, hij is wat platter, maar k bedoel meer met pasvorm. Die is wel gelijk...

toch Jurgen?

Jurgen Santana
13-10-2006, 21:28
Ja ok, hij is wat platter, maar k bedoel meer met pasvorm. Die is wel gelijk...

toch Jurgen?

Al je vragen worden in het topic beantwoord :D

breadfan83
13-10-2006, 21:51
Al je vragen worden in het topic beantwoord :D

Ok, heb 't doorgelezen. Weer wat wijzer. De bumper van de golf vind ik dan weer wat mooier eigenlijk, is wat slanker.

Maar had je me voordat ik dat topic had gelezen het verschil laten uitleggen had ik na 'n uur kijken nog met een raar gezicht en opgetrokken schouders gestaan. :tongue:


Trouwens AL MIJN VRAGEN niet hoor. Ben d'r nog steeds niet helemaal uit: kip of ei. En hoe heten die harde stukjes aan het eind van je veters?

Jurgen Santana
13-10-2006, 21:56
Trouwens AL MIJN VRAGEN niet hoor. Ben d'r nog steeds niet helemaal uit: kip of ei. En hoe heten die harde stukjes aan het eind van je veters?

OK, de eerste dieren ter wereld zijn door God geschapen en niet geboren. Dus de kip was er eerder dan het ei. En het antwoord op vraag 2 is: vetereinden :D

breadfan83
13-10-2006, 21:59
OK, de eerste dieren ter wereld zijn door God geschapen en niet geboren. Dus de kip was er eerder dan het ei. En het antwoord op vraag 2 is: vetereinden :D

Ok, die met de kip en 't ei heeft wel wat logisch in zich, maar die vetereinden... kweenie.

tiefflieger
13-10-2006, 22:03
Vind de Jetta bumper idd wat mooier staan, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van die chromen biesjes...

Jurgen Santana
13-10-2006, 22:06
Vind de Jetta bumper idd wat mooier staan, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van die chromen biesjes...

Vraag me af waar die Jetta bumper met zwarte lijsten uit dat topic gebleven is, wie weet ligtie nog bij Cor.

tiefflieger
23-10-2006, 21:30
FF een UPdate...

GTX achterlichten heb ik al (thnx to ebay)

Bumpers ga ik ophalen bij Breadfan.

Toegevoegd: Zoek ook nog een NET Corrado interieur.

Verder nog steeds VOORAL op zoek naar nette achterklep en motorkap LA9V !

breadfan83
23-10-2006, 22:02
FF een UPdate...

GTX achterlichten heb ik al (thnx to ebay)

Bumpers ga ik ophalen bij Breadfan.

Toegevoegd: Zoek ook nog een NET Corrado interieur.

Verder nog steeds VOORAL op zoek naar nette achterklep en motorkap LA9V !

PB edition_one effe, die heeft volgens mij nog een net Corrado interieur staan dat weg moet.