PDA

View Full Version : Voorfront golf 1


Edrik
10-10-2006, 08:19
Omdat er een flinke deuk in zit zoek ik een nieuw (of gebruikt) voorfront voor mijn golf 1.
Kleur maakt niet uit, als hij maar recht en zonder deuken is.

Dit gedeelte (plaatwerk)
http://img73.imageshack.us/img73/8351/piktuu02270wx.jpg

Iemand die er eentje heeft liggen? Of weet waar ik die kan halen?

Mvg, Erik

Edrik
13-10-2006, 19:41
Uppie!

Jurgen Santana
13-10-2006, 20:27
Nieuw bij de dealer...

Erwin G60
14-10-2006, 09:30
Nieuw bij de dealer...
Gewoon naar een automaterialen zaak gaan daar kunnen ze het wel voor je bestellen plaatwerk is niet zo duur.

Edrik
14-10-2006, 10:20
Had al via een klasgenoot van me gevraagd of die iets kon bestellen.
Dat kon hij, maar dat was imitatie plaatwerk. Maakt dit iets uit? Heb toch liever ori VW ivm kwaliteit en pasvorm.

breadfan83
14-10-2006, 11:09
Had al via een klasgenoot van me gevraagd of die iets kon bestellen.
Dat kon hij, maar dat was imitatie plaatwerk. Maakt dit iets uit? Heb toch liever ori VW ivm kwaliteit en pasvorm.

Je bent minder tijd kwijt met het zoeken naar een origineel deel dan dat je dalijk kwijt zou zijn dat imitatiespul passend te maken.
En of het er dan mooi uit zien en helemaal passend is...

Ik zou gewoon even wat langer doorzoeken naar originele delen.
Passen de voorkanten van een Cabrio eigenlijk niet? Die staan genoeg op de sloop.

Edrik
14-10-2006, 11:30
Je bent minder tijd kwijt met het zoeken naar een origineel deel dan dat je dalijk kwijt zou zijn dat imitatiespul passend te maken.
En of het er dan mooi uit zien en helemaal passend is...

Ik zou gewoon even wat langer doorzoeken naar originele delen.
Passen de voorkanten van een Cabrio eigenlijk niet? Die staan genoeg op de sloop.

Vind het ook eigenlijk zonde om er imitatie-plaatwerk op te zetten. Dat verdient die niet.
Heb evt. een voorfront gevonden voor €175, weet niet of dat een normale prijs is? Voor de zekerheid maar een keer langs de VW-dealer gaan.

Erwin G60
14-10-2006, 11:49
Volgens mij valt zon imitatie voorfront wel mee ik zal ff een kennisje van mij vragen!