PDA

View Full Version : Censuur op het forum?


Skywalker
14-12-2006, 21:20
.

berendd
14-12-2006, 21:32
mmh vreemd... stond iets anders idd...

kwam ook ergens anders wat censuur tegen, maar kan het ff niet terughalen waar dat was...

Stijn
14-12-2006, 22:05
Nee, censuur gebruiken wij niet op dit forum.
Wat er gebeurd is, is het feit dat Gert gestopt is met deel uit te maken van het bestuur van het Volksforum. Zijn redenen daarvoor kan hij zelf het beste uitleggen, en dat doet hij in zijn eigen topic dan ook.

Onze bedoeling als Volksforum was om dit grote 'nieuws' vanuit onze/Gert z'n kant naar buiten te brengen, voordat oplettende gebruikers het doorhadden en er speculaties rondgingen. Helaas was Luuk me, als scherpe user en natuurlijk met inside ervaring, er wel heel snel bij en alleen die aankonding heb ik even gegumd om zo de kans te krijgen dit alsnog voor elkaar te krijgen zoals gepland.

Helaas ging het langs elkaar af, maar de lucht is onderling in ieder geval geklaard. That's all she wrote :)

Ruud
14-12-2006, 22:11
Maakt Luuk geen deel meer uit van de Volksforum Crew.????

breadfan83
14-12-2006, 22:17
Maakt Luuk geen deel meer uit van de Volksforum Crew.????

Vandaar zijn naamsverandering.
Hij wilde net als Gert die 5 euro niet lappen. :tongue:

Stijn
14-12-2006, 22:18
Nee, helaas al een tijd niet meer. Luuk is ook gestopt, laten we het op verschil van mening houden maar hij kan daar zelf absoluut het beste uitleg aan geven.

Dat is dus zo'n 'nieuwtje' wat slechts via 'de tamtam' de wereld in is gegaan, en dus aan de ene kant meer stof heeft doen opwaaien dan misschien nodig was en aan de andere kant dus mensen totaal gemist heeft.

RubenD
14-12-2006, 22:21
Dat lijkt er inderdaad op Ruud...

Ruud
14-12-2006, 22:33
Okee dan weet ik waar ik aan moet kloppen
als ik iets geregeld wil hebben.

gr ruud

Pedaalemmer
14-12-2006, 23:25
Tsja, doet de volksforum crew nog wat dan ;)

berendd
14-12-2006, 23:32
had idd ook wat dingetjes gespot van de week dus gewerkt word zeker wel...

idd aanbod sponsoren, goed id trouwens, heb je tenminste wat aan....

RubenD
14-12-2006, 23:45
Zie link in post 1 Ruud. ;)



De reden dat ik gestopt ben heeft ook twee reden:

1) Druk met andere werkzaamheden, met name zakelijk geörienteerd. Daardoor minder tijd voor het forum en ik
vind dat als je iets doet of ergens deel van uit maakt je dit ook goed moet doen en/of goed moet uitoefenen.

2) zie regel 1

:D
Daar heb je helemaal gelijk in Luuk! Nu kijken of we het bestuur van mijn opleiding ook nog kunnen overtuigen :chair: :mad: