PDA

View Full Version : w-see voorproefje


Tjaap
02-05-2004, 23:26
van een meeting bij Stuttgart in de buurt, veel w-see bekenden. En een duidelijk voorproefje voor over een week....

http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/

als ik het zo bekijk levert crazy colors op het moment echt een auto per dag af. en stonden ze allemaal op die meeting

Marcel Klok PN-XH-30
03-05-2004, 06:30
Ik heb wel gezien dat niet alle auto's met Airbrush bij Crazy Colors zijn geweest, maar er staan er verschijdene bij !!
Heb je Rolands nieuwe passat al gezien?
is ook weer mooi geworden !! alleen ben ik nog benieuwd naar het interieur.. dat zat er nog niet in namelijk.
ik mail veel met Max (Hawaii Golf III) en die stuurde mij de foto's toe.

Tot over 2 weken!

Chrispy
03-05-2004, 06:38
heb ze net even stuk voor stuk bekeken. Zit weer wat moois bij. Bijna niet te doen hiero. waar doen ze het van...

Tjaap
03-05-2004, 10:00
ik mail veel met Max (Hawaii Golf III) en die stuurde mij de foto's toe.

nee heb hem nog niet gezien. ben benieuwd, Max zit tegenwoordig ook op vortex. Heb hem alleen nog niet zover zich hier aan te melden... regel jij dat eens ;)

Marcel Klok PN-XH-30
03-05-2004, 16:14
nee heb hem nog niet gezien. ben benieuwd, Max zit tegenwoordig ook op vortex. Heb hem alleen nog niet zover zich hier aan te melden... regel jij dat eens ;)

Ik kan het hem vragen, maar heeft denk ik geen zin..
ik mail altijd in het Engels met hem.
Dan zal ie alleen in het Engelse gedeelte kunnen kijken, en ik weet niet of daar veel gebeurd?? zal zo 's kijken.

Tjaap
03-05-2004, 16:16
daar moet steeds meer gaan gebeuren... maar daarvoor moeten er wel eerst meer engelstalige leden komen ;)

sjampoo
03-05-2004, 16:36
MM eislingen bij stuttgart..

Net ff iets (te veel?) verder rijden dan Osnabruck.

Wel mooooi spul

Nu kijk ik natuurlijk specifiek naar Polo 1 + 2,. en die herbie wannabie ziet er errugh! goed uit!

Matheo
03-05-2004, 21:49
http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/images/DSC00149.jpg
gadverdamme!! maar staal leuk spul tussen, zekerszz!!